Maar dat is geen sport.quote:Op zondag 15 september 2013 15:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij het dartsen doen ze er ook niet moeilijk over.
Mja, die is IOC lid én de baas van de KLM.quote:
Sven Kramer misschien er nog bij en je hebt voorlopig de kandidaten ja.quote:Op zondag 15 september 2013 16:01 schreef marcodej het volgende:
Mooi hoor.
Samen met Mollema nu genomineerd voor Sportman van het Jaar?
Daar moet ik een half jaar voor werken inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2013 16:04 schreef golfer het volgende:
3 ton voor Luiten tegen 2 ton voor Jimenez.
Wat 1 zo'n slagje niet al voor verschil kan maken.
Michel Mulder maakt ook nog wel een kansje.quote:Op zondag 15 september 2013 16:03 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mja, die is IOC lid én de baas van de KLM.
Logisch dus.
[..]
Sven Kramer misschien er nog bij en je hebt voorlopig de kandidaten ja.
Daar moet ik 10 jaar voor werken.quote:Op zondag 15 september 2013 16:04 schreef golfer het volgende:
Ja, er zijn ook dagen dat ik minder verdien.quote:Op zondag 15 september 2013 16:05 schreef marcodej het volgende:
Daar moet ik een half jaar voor werken inderdaad.
Net alsof dat soort gasten dit niet afspreekt. Samen delen waarbij de winnaar 20k meer krijgt. Je gaat toch niet 100k riskeren als je de bijna de helft kunt verzekeren?quote:Op zondag 15 september 2013 16:04 schreef golfer het volgende:
Het zijn geen wielrenners hoor.quote:Op zondag 15 september 2013 19:28 schreef Coelho het volgende:
Net alsof dat soort gasten dit niet afspreekt. Samen delen waarbij de winnaar 20k meer krijgt. Je gaat toch niet 100k riskeren als je de bijna de helft kunt verzekeren?
Dus jij denkt oprecht dat dat gemiste putje van Jimenez heb een ton kostte en dat er geen enkele vorm van deal-making is bij golf? Juist als je op voorhand niet kunt zeggen of je beter of slechter bent dan je tegenstander is het 'verzekeren' van resultaat toch voor de hand liggend? Beide 2.4 ton en de winnaar 20k + de eer + 3 ton op de moneylist. Lijkt me een faire deal.quote:
Denk niet dat golfers van het kaliber Jimenez en Luiten wakker liggen van een ton meer of minder op de bankrekening.quote:Op maandag 16 september 2013 13:51 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dus jij denkt oprecht dat dat gemiste putje van Jimenez heb een ton kostte en dat er geen enkele vorm van deal-making is bij golf? Juist als je op voorhand niet kunt zeggen of je beter of slechter bent dan je tegenstander is het 'verzekeren' van resultaat toch voor de hand liggend? Beide 2.4 ton en de winnaar 20k + de eer + 3 ton op de moneylist. Lijkt me een faire deal.
Dat kan jij wel vinden, maar zo werkt het bij golfen niet.quote:Op maandag 16 september 2013 13:51 schreef Coelho het volgende:
Dus jij denkt oprecht dat dat gemiste putje van Jimenez heb een ton kostte en dat er geen enkele vorm van deal-making is bij golf? Juist als je op voorhand niet kunt zeggen of je beter of slechter bent dan je tegenstander is het 'verzekeren' van resultaat toch voor de hand liggend? Beide 2.4 ton en de winnaar 20k + de eer + 3 ton op de moneylist. Lijkt me een faire deal.
Ik denk eerlijk gezegd dat het niet voorkomt. Golf is toch nog steeds een gentlemens sport imo.quote:Op maandag 16 september 2013 13:51 schreef Coelho het volgende:
[..]
Beiden staan nu met huidige resultaten op de lijst voor de rydercup. Luiten bovenaan in Europese punten, Huizing bij de wereld punten lijst....quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij winnen idd. Ook goed voor de Ryder Cup punten
Overigens Daan Huizing staat er goed voor in Oekraïne met een derde plek. Die is hard op weg om volgend jaar op de Europese Tour uit te mogen komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |