Ik zoek niet, ik krijg.quote:
Dank dank. Vind het niet handig werken; je kan niet tegelijk meerdere reacties quoten.quote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Daar heb je de multi-quote voor, linker-alt + klikken.. maar dat hoef je niet meer te leren, je ging weg
omdat?quote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik vind het woord 'citeren' echt vervelend.
Joh, is dat een voorwaarde? Ik geloof je alleen als iemand het kan verifiėren.quote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
CU2 kan niet van voor je tijd zijn, het bestaat nog steeds

http://www.cu2.nl/quote:Op maandag 9 september 2013 20:59 schreef Clashy het volgende:
Joh, is dat een voorwaarde? Ik geloof je alleen als iemand het kan verifiėren.

Hmm...hij is er stil van.quote:Op maandag 9 september 2013 20:58 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Oehhhh Lompe, wat is hierop je antwoord?
Weinig kans.quote:Op maandag 9 september 2013 20:59 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je terugkomt als een lekker wijf, anders hoeft het niet voor mij.
Klinkt heel logisch.quote:Op maandag 9 september 2013 20:59 schreef darkmond het volgende:
ONZ / Verdikkeme
omdak een jongen ben

lompe heeft zich bekeerd en ziet de zonde van het topic sluiten in......wees niet bangquote:Op maandag 9 september 2013 21:02 schreef Clashy het volgende:
Zo, even mijn vingers rustpauze gunnen (met het risico dat het topic gesloten wordt -owjeej-).

Dankjewel voor het geruststellen (L).quote:Op maandag 9 september 2013 21:03 schreef darkmond het volgende:
[..]
lompe heeft zich bekeerd en ziet de zonde van het topic sluiten in......wees niet bang

nog wat anders lieverd?quote:Op maandag 9 september 2013 21:04 schreef Clashy het volgende:
[..]
Dankjewel voor het geruststellen (L).

Waarom denk je dat die niet bestaat? Je moet nadenken voor je een topic opent, anders opent iedereen gewoon pure aids en verwijderen het weer, alsof het niet is gebeurd.quote:Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef Clashy het volgende:
Topic doodgebloed. Slotje kan er dus op.
Uh, nu we toch bezig zijn met constructieve feedback: het ontbreken van de optie om zelf je topic te verwijderen is ook minder leuk.

Ga jij binnenkort solliciteren naar de functie moderator ofzo?quote:Op maandag 9 september 2013 21:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die niet bestaat? Je moet nadenken voor je een topic opent, anders opent iedereen gewoon pure aids en verwijderen het weer, alsof het niet is gebeurd.

Neuh, ben ik een veel te inactieve FOK!er voor. Ik geef je logische antwoordenquote:Op maandag 9 september 2013 21:10 schreef Clashy het volgende:
[..]
Ga jij binnenkort solliciteren naar de functie moderator ofzo?

Hoe weet je dat ik ouder ben? (misschien ben ik wel super hoogbegaafd en vroeg afgestudeerd).quote:Op maandag 9 september 2013 21:13 schreef darkmond het volgende:
[..]
Awhh heb k je gekwetst? Kben 14 meidje bent te oud

Als 14-jarige zijn alle vrouwen <50 jaar met een beetje goed uiterlijk goed toch?quote:Op maandag 9 september 2013 21:13 schreef darkmond het volgende:
[..]
Awhh heb k je gekwetst? Kben 14 meidje bent te oud

Nee man sry k wil niet met je. <50 is mn moeder ook dus neequote:Op maandag 9 september 2013 21:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als 14-jarige zijn alle vrouwen <50 jaar met een beetje goed uiterlijk goed toch?

Dat eerste scheelt, want dat was mijn bedoeling ook niet echt.. En misschien is Clashy wel een leuke MILF johquote:Op maandag 9 september 2013 21:17 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee man sry k wil niet met je. <50 is mn moeder ook dus nee

Ouder zijn als vrouw hoeft helemaal geen probleem te zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 21:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als 14-jarige zijn alle vrouwen <50 jaar met een beetje goed uiterlijk goed toch?
Stop it, minderjarige..voordat ik aangeklaagd word.quote:Op maandag 9 september 2013 21:17 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee man sry k wil niet met je. <50 is mn moeder ook dus nee

Ik ben een VILF om heel eerlijk te zijn. U still like?quote:Op maandag 9 september 2013 21:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat eerste scheelt, want dat was mijn bedoeling ook niet echt.. En misschien is Clashy wel een leuke MILF joh

Ben ik geheel met je eensquote:Op maandag 9 september 2013 21:19 schreef Clashy het volgende:
[..]
Ouder zijn als vrouw hoeft helemaal geen probleem te zijn.

Ik zie nog steeds het probleem niet iddquote:Op maandag 9 september 2013 21:20 schreef Clashy het volgende:
[..]
Ik ben een VILF om heel eerlijk te zijn. U still like?

wil je met me?quote:Op maandag 9 september 2013 21:20 schreef Clashy het volgende:
[..]
Ik ben een VILF om heel eerlijk te zijn. U still like?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |