Leuk, maar geen excuus.quote:Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef Clashy het volgende:
[..]
Ik heb nog andere dingen te doen dan op een forum zitten..
Haha. Wedden van wel.quote:Op maandag 9 september 2013 20:46 schreef Clashy het volgende:
[..]
Ha. Niet meer inloggen, is niet zo moeilijk. Echt nieeet.
Wat een schande, topic in ONZ op slot zetten (en snel ook nog). Zo onbenullig.quote:Op maandag 9 september 2013 20:46 schreef LompeHork het volgende:
Wees blij dat je je topic niet in ONZ had geplaatst. Ik ben sneller dan dat.
heb je mn topics gezien? allemaal onzin topics in ONZ. Elke keer komt lompe ze sluitenquote:Op maandag 9 september 2013 20:47 schreef Clashy het volgende:
[..]
Wat een schande, topic in ONZ op slot zetten (en snel ook nog). Zo onbenullig.
Hoi, van wie ben jij een kloon?quote:Op maandag 9 september 2013 20:47 schreef Clashy het volgende:
[..]
Wat een schande, topic in ONZ op slot zetten (en snel ook nog). Zo onbenullig.
We zien elkaar in een ander leven.quote:Op maandag 9 september 2013 20:46 schreef Kentoet het volgende:
Vaarwel TS, het waren 2 fantastische dagen.
Ik zie het woord hier vaker, 'kloon', dus dat je een lid nadoet? Pulease. Hahha. Jullie zijn best weird met alle respect. Alleen maar goed voor jullie als een outsider komt kijken hier, observeren en benoemen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoi, van wie ben jij een kloon?
En waarom kan dat niet (daag hem niet uit).quote:Op maandag 9 september 2013 20:47 schreef darkmond het volgende:
de lompe zal je topic sluite.....al kannie dat nu niet
Ja je moeder, dat doe je gewoon zelfquote:Op maandag 9 september 2013 20:49 schreef darkmond het volgende:
[..]
heb je mn topics gezien? allemaal onzin topics in ONZ. Elke keer komt lompe ze sluitenuiteindelijk 2 weken ban
Aha interessant, wat is je Hyves?quote:Op maandag 9 september 2013 20:50 schreef Clashy het volgende:
[..]
Ik zie het woord hier vaker, 'kloon', dus dat je een lid nadoet? Pulease. Hahha. Jullie zijn best weird met alle respect. Alleen maar goed voor jullie als een outsider komt kijken hier, observeren en benoemen.
quote:Op maandag 9 september 2013 20:50 schreef Clashy het volgende:
[..]
Ik zie het woord hier vaker, 'kloon', dus dat je een lid nadoet? Pulease. Hahha. Jullie zijn best weird met alle respect. Alleen maar goed voor jullie als een outsider komt kijken hier, observeren en benoemen.
Kan wel hoor, doe ik alleen niet.quote:Op maandag 9 september 2013 20:47 schreef darkmond het volgende:
de lompe zal je topic sluite.....al kannie dat nu niet
hij s mod bij onz en niet hierquote:Op maandag 9 september 2013 20:51 schreef Clashy het volgende:
[..]
En waarom kan dat niet (daag hem niet uit).
Ik heb geen tetten, wel spruitjes.quote:Op maandag 9 september 2013 20:51 schreef Heatseeker het volgende:
Kun je nog wel even je tetten naar mij DM-en voor je gaat?
ALLEEN AANDACHTquote:Op maandag 9 september 2013 20:51 schreef Clashy het volgende:
[..]
Oke, wat wil jij precies behalve aandacht?
Hyves? Dat is niet meer van deze tijd.quote:Op maandag 9 september 2013 20:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja je moeder, dat doe je gewoon zelf
Kusjekroel
[..]
Aha interessant, wat is je Hyves?
POTVER....als dit mijn topic was zou er allang slotje zijnquote:Op maandag 9 september 2013 20:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan wel hoor, doe ik alleen niet.
quote:Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef darkmond het volgende:
[..]
hij s mod bij onz en niet hierLEKKER VOOR JE LOMPE!!!!!!!! @$@@$
Oh, heb je een CU2 dan?quote:Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef Clashy het volgende:
[..]
Hyves? Dat is niet meer van deze tijd.
Heel lief.quote:Op maandag 9 september 2013 20:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan wel hoor, doe ik alleen niet.
Ik zal je dan nogmaals uitzwaaienquote:
zoek je ook aandacht schat?quote:Op maandag 9 september 2013 20:55 schreef Clashy het volgende:
Echt vervelend, iedereen apart citeren.
cu2 is nog van voor mijn tijd. Zeg, hoe oud ben jij wel niet?quote:Op maandag 9 september 2013 20:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]niet weten.
[..]
Oh, heb je een CU2 dan?
Daar heb je de multi-quote voor, linker-alt + klikken.. maar dat hoef je niet meer te leren, je ging wegquote:Op maandag 9 september 2013 20:55 schreef Clashy het volgende:
Ik vind het woord 'citeren' echt vervelend.quote:Op maandag 9 september 2013 20:55 schreef Clashy het volgende:
CU2 kan niet van voor je tijd zijn, het bestaat nog steedsquote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef Clashy het volgende:
[..]
cu2 is nog van voor mijn tijd. Zeg, hoe oud ben jij wel niet?
Ze komt vanuit de toekomst.quote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
CU2 kan niet van voor je tijd zijn, het bestaat nog steeds
Oehhhh Lompe, wat is hierop je antwoord?quote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef Clashy het volgende:
[..]
cu2 is nog van voor mijn tijd. Zeg, hoe oud ben jij wel niet?
Maar dan had ze toch wel kunnen weten dat het topic gesloten zou worden en eerder kunnen reageren?quote:
Dan hoop ik dat je terugkomt als een lekker wijf, anders hoeft het niet voor mij.quote:Op maandag 9 september 2013 20:49 schreef Clashy het volgende:
[..]
We zien elkaar in een ander leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |