Oh lekkerquote:Op maandag 9 september 2013 19:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Glad als babybilletjes daar beneden man
dudequote:Op maandag 9 september 2013 19:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hierop heb ik gisteren bier staan tanken
Daar is die muziek ook voor, gewoon lekker weg hakken dat bier.quote:Op maandag 9 september 2013 19:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hierop heb ik gisteren bier staan tanken
Mijn man heet Roberto dommiesquote:Op maandag 9 september 2013 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hah. Er heet hier een Feyenoorder .
quote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn man heet Roberto dommies
kutvolkquote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is Spaans, kan er ook niks aan doen
Dus R.Rquote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er was overal bier en iedereen was dronken, wat moest ik dan?quote:Op maandag 9 september 2013 19:53 schreef Saind het volgende:
[..]
dude
Adames vindt dit prachtig trouwens
Robje, leuk man.quote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is wel echt waar. Maar ik heet ook Robert.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:51 schreef JanCees het volgende:
Ik was je moeder gister de baas.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Chagrijnig kijken en cola drinkenquote:Op maandag 9 september 2013 19:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er was overal bier en iedereen was dronken, wat moest ik dan?
Pep nemen.quote:Op maandag 9 september 2013 19:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er was overal bier en iedereen was dronken, wat moest ik dan?
Kutwijf is het ookquote:Op maandag 9 september 2013 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Well that escalated quickly.Ach, zo erg is het niet man.
Alleen de sterke sos is nog een beetje het geld waard, anders gewoon pep gvd.quote:
Vind het wel een leuke naam juistquote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aangenaam, Maaike.quote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maaike is echt zo boersquote:Op maandag 9 september 2013 19:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind het wel een leuke naam juist
[..]
Aangenaam, Maaike.
Hoi Maaike.quote:Op maandag 9 september 2013 19:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Aangenaam, Maaike.
Rechtstreeks uit de haven van 010, jwz.quote:Op maandag 9 september 2013 19:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alleen de sterke sos is nog een beetje het geld waard, anders gewoon pep gvd.
Ik heb eens terug zitten denken en ik heb best veel chicks gedaan die met Ma- begonnen.quote:Op maandag 9 september 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
Ik ken ook een Maaike.
Deze anekdote was vrij zwak.
Dat is dus het toppunt van boers..quote:Op maandag 9 september 2013 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben niet boers
Maar mijn naam is wel oorspronkelijk uit Fryslân.
Nee joh, ik vind het echt zo''n klassieke spaanse naamquote:Op maandag 9 september 2013 19:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Aangenaam, Maaike.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |