quote:Op maandag 9 september 2013 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen zullen ze vast wel Giel Teringdebiel neerzetten.
En homo. Dan krijg je dat.quote:
Als je mensen wilde kutten misschien.quote:Op maandag 9 september 2013 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger was dat cool op de MSN.
Het resultaat is zo'n accent.quote:
Iedereen die er beter uitziet dan marcodej is volgens hem homo.quote:Op maandag 9 september 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dit weer een typische #Marcodejpost met een #CDAtintje?
quote:Op maandag 9 september 2013 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Iedereen die er beter uitziet dan marcodej is volgens hem homo.
Nee hoor. Hij is toch gewoon homo? Daar is toch niks mis mee?quote:Op maandag 9 september 2013 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, zo nog een itempje.quote:Op maandag 9 september 2013 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan ze hier nog tot 20:00 over lullen? The horror.
98% van Nederland homo, kut voor je.quote:Op maandag 9 september 2013 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Wat is er mis met deze constatering?quote:Op maandag 9 september 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dit weer een typische #Marcodejpost met een #CDAtintje?
quote:Op maandag 9 september 2013 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen werken? Nee, moet naar m'n zwager man.
Een soort witte ruisquote:Op maandag 9 september 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
Ik luister niet naar wat Zwagerman zegt, maar wel naar zijn stem, die is mooi.
Niet altijd van de eigen situatie uitgaan.quote:
Ik mis nog Jeroen Krabbé.quote:Op maandag 9 september 2013 19:44 schreef marcodej het volgende:
DeZwaag heeft ook echt overal verstand van he?
Te veel naar Nielson geluisterd.quote:
Die heeft zelf een soortgelijk werk gemaakt toen hij 8 was.quote:Op maandag 9 september 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mis nog Jeroen Krabbé.
Een wonderkind kan de VARA niet meer permitteren.quote:Op maandag 9 september 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 september 2013 19:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Die heeft zelf een soortgelijk werk gemaakt toen hij 8 was.
Die wil niet in één adem genoemd worden met zo'n amateur als Van Goghquote:Op maandag 9 september 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naaktquote:Op maandag 9 september 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
Vanavond gaan ze dansen rond dat schilderij.
naaktquote:Op maandag 9 september 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
Vanavond gaan ze dansen rond dat schilderij.
Allemaal Schoeversmeisjes natuurlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 19:48 schreef marcodej het volgende:
Heul veul leuke meisjes achter Mathijs.
Zijn ze knap? Vast lesbiennes.quote:Op maandag 9 september 2013 19:48 schreef marcodej het volgende:
Heul veul leuke meisjes achter Mathijs.
Volgens alors wel.quote:Op maandag 9 september 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn ze knap? Vast lesbiennes.
Ik zag een voorstukje, ik ga niet kijken.quote:Op maandag 9 september 2013 19:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
OT: vanaf 15 september vader en zoon Krabbé in een tv serie op RTL4
Gordon en Joling, de Krabbés. Dit wordt het jaar van RTL.quote:Op maandag 9 september 2013 19:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
OT: vanaf 15 september vader en zoon Krabbé in een tv serie op RTL4
Ik zat daar ook aan te denken.quote:Op maandag 9 september 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
Meneer Schoevers dacht: leuk een klas vol jonge meisjes. Sneller met hun vingers
Hij is zo lekker gewoon gebleven he.quote:Op maandag 9 september 2013 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
"De nieuwe van Gogh"
alsof ie het gisteren heeft geschilderd.
Hij kwam anders niet even zijn schilderijtje zelf promoten.quote:Op maandag 9 september 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is zo lekker gewoon gebleven he.
wanneer komt er een nieuwe johannes vermeer?quote:Op maandag 9 september 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is zo lekker gewoon gebleven he.
Dat ga ik postuum uitbrengen. Dan wordt mijn werk pas gewaardeerd, ik weet het nu al.quote:Op maandag 9 september 2013 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wanneer komt er een nieuwe johannes vermeer?
De broer van Pieter Derks.quote:
Het enige wat ik nog weet van typles is dat het verdacht veel weg had van slavenarbeid.quote:Op maandag 9 september 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
The quick brown fox jumps over the lazy dog moet je dan typen.
Een tiepmasjien.quote:Op maandag 9 september 2013 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dat voor kekke machine?
Kun je op FOK!ken old skool.quote:Op maandag 9 september 2013 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is een schrijfmachine, een soort laptop, zonder scherm en internet zeg maar...maar wel met ingebouwde printerquote:Op maandag 9 september 2013 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
is dat iets nieuws, wat kun je er mee?quote:
Sommige van mijn vriendjes hadden typeles op een fancy laptop.quote:Op maandag 9 september 2013 19:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het enige wat ik nog weet van typles is dat het verdacht veel weg had van slavenarbeid.
Ik heb nog op zo'n ding leren typenquote:Op maandag 9 september 2013 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sommige van mijn vriendjes hadden typeles op een fancy laptop.
Maar ik moest het op onze oude logge computer doen.
gooienquote:Op maandag 9 september 2013 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
is dat iets nieuws, wat kun je er mee?
Handig.. maar ik weet niet of ik dat al begrijp. Het is moeilijk om al die nieuwe ontwikkelingen te kunnen volgen.quote:Op maandag 9 september 2013 19:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is een schrijfmachine, een soort laptop, zonder scherm en internet zeg maar...maar wel met ingebouwde printer.
Hij is wel mobielquote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Handig.. maar ik weet niet of ik dat al begrijp. Het is moeilijk om al die nieuwe ontwikkelingen te kunnen volgen.
Op een computer? Ik op een automatische typemachine.quote:Op maandag 9 september 2013 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het op school, wel na schooltijd.quote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef BlueMage het volgende:
Ik mocht niet op typeles dat was te duur.
Wees blij, ik moest nog op zo'n ouderwetse mechanische typemachine rammen.quote:Op maandag 9 september 2013 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ha ha ha! Opa.quote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op een computer? Ik op een automatische typemachine.![]()
Mn eerste werkstuk deed ik nog handgeschreven.
Als je moest corrigeren met zo'n typ-ex papiertje was je 3 uur verder.quote:Op maandag 9 september 2013 19:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wees blij, ik moest nog op zo'n ouderwetse mechanische typemachine rammen.
Typles en typefout.quote:Op maandag 9 september 2013 19:55 schreef BlueMage het volgende:
Of is 't typles? Zie je, dat komt ervan als je nooit bij Schoevers les hebt gehad.
Daar had ik vroeger een Davilex cursus op CD Rom voor.quote:Op maandag 9 september 2013 19:55 schreef alors het volgende:
Ik heb mezelf gewoon aangeleerd om met tien vingers te typen, beat that!
En als je dan carbonpapier had en nog een vel erachter zag je precies hoevel fouten je had gemaakt.quote:Op maandag 9 september 2013 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je moest corrigeren met zo'n typ-ex papiertje was je 3 uur verder.
Toen ik leerde typen, bestonden de CD Rom's nog nietquote:Op maandag 9 september 2013 19:56 schreef Martinello het volgende:
[..]
Daar had ik vroeger een Davilex cursus op CD Rom voor.
Lijkt me tegenwoordig eerder regel dan uitzondering.quote:Op maandag 9 september 2013 19:55 schreef alors het volgende:
Ik heb mezelf gewoon aangeleerd om met tien vingers te typen, beat that!
De eerste 56k modempjes kwamen net op de consumentenmarkt.quote:Op maandag 9 september 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ha ha ha! Opa.
Mijn eerste werkstuk op de basisschool wist ik nog niet precies hoe je plaatjes van internet kon halen.
Toen heb ik Zweden maar uit een atlas overgetekend.
Even vermelden.quote:
Abraham Lincoln was lastig overtrekken voor mij...quote:Op maandag 9 september 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ha ha ha! Opa.
Mijn eerste werkstuk op de basisschool wist ik nog niet precies hoe je plaatjes van internet kon halen.
Toen heb ik Zweden maar uit een atlas overgetekend.
Gewoon met de viltstift.quote:Op maandag 9 september 2013 19:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Abraham Lincoln was lastig overtrekken voor mij...
Was een leuke aflevering, hele sympathieke mensenquote:Op maandag 9 september 2013 20:01 schreef StephanL het volgende:
Een resort overnemen in fucking suid-africa
Vooral Amerikaans. En in onze kringen is het ook niet normaal als een kind van 3 "Harde lul!" schreeuwt.quote:
Deden die aardige mensen prima.quote:Op maandag 9 september 2013 20:01 schreef StephanL het volgende:
Een resort overnemen in fucking suid-africa
niet?quote:Op maandag 9 september 2013 20:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vooral Amerikaans. En in onze kringen is het ook niet normaal als een kind van 3 "Harde lul!" schreeuwt.
Met haar opgeschoren tondeuseharses.quote:
Meen je dat nou? Ik vind haar er wel uitzien als 12.quote:Op maandag 9 september 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
als ik zoiets in de club tegen zou komen zou ik niet denken dat ze 12 is. Ik voel me pedo.
Niet juist ook nogquote:Op maandag 9 september 2013 20:04 schreef marcodej het volgende:
Een kind van 12 die het woord fragiel gebruikt.
Tim Knol is een flinke jongenquote:Op maandag 9 september 2013 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon samenwerken met de groten der aarden zoals Tim Knol.
Nja ik keek alleen naar gezicht. Bouw kan ik niet goed zien op TV.quote:Op maandag 9 september 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik vind haar er wel uitzien als 12.
HIj is bijna doodquote:Op maandag 9 september 2013 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Charles Aznavour, overschatte zanger.
quote:Op maandag 9 september 2013 20:06 schreef alors het volgende:
[..]
Stinho is de enige hier die haar legaal mag doen.
En de hele SC gaat toekijken.quote:Op maandag 9 september 2013 20:06 schreef alors het volgende:
[..]
Nee? Want onder de 16 is sowieso niet legaal?quote:Op maandag 9 september 2013 20:06 schreef alors het volgende:
[..]
En daarna bukake op Benthe.quote:Op maandag 9 september 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En de hele SC gaat toekijken.
Als je zelf maar onder de 16 bent he...quote:Op maandag 9 september 2013 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee? Want onder de 16 is sowieso niet legaal?
Wat krijgen sommige mensen hier rare gedachten van 12 jarige meisjes.quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 20:06 schreef Specularium het volgende:
Even lekker verschillig doen met zandmensen.
Ik ben 13.quote:Op maandag 9 september 2013 20:07 schreef alors het volgende:
[..]
Als je zelf maar onder de 16 bent he...
Ook niet.quote:Op maandag 9 september 2013 20:07 schreef alors het volgende:
[..]
Als je zelf maar onder de 16 bent he...
Lekker bezig weer jongen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:06 schreef Specularium het volgende:
Even lekker verschillig doen met zandmensen.
Relaxedquote:Op maandag 9 september 2013 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat krijgen sommige mensen hier rare gedachten van 12 jarige meisjes.
Nou ja als je dat promotie wil noemenquote:Op maandag 9 september 2013 20:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jij had em zeker voorgedragen voor promotie na die DWDD meet?
Adriaan lijkt me wel een man voor cookieclicker.quote:Op maandag 9 september 2013 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Adriaan vindt het ook niet interessant.
quote:Op maandag 9 september 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Adriaan lijkt me wel een man voor cookieclicker.
Z'n Engelse nummers zijn wel te doen.quote:
Of het album van Eddy Wally.quote:Op maandag 9 september 2013 20:10 schreef Paxcon het volgende:
Ik luister liever naar Mark Knopflers nieuwste album
Origineel van Elvis Costello is beter.quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 9 september 2013 20:09 schreef Uccie het volgende:
Als ik Aznavour was geweest had ik die kerel ook afgewimpeld...etter.
Barbaar.quote:Op maandag 9 september 2013 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Origineel van Elvis Costello is beter.
Slaaptekort?quote:Op maandag 9 september 2013 20:10 schreef Paxcon het volgende:
Was dat niet Local Hero van eind jaren 80?quote:Op maandag 9 september 2013 20:10 schreef Paxcon het volgende:
Haphapquote:
Wow, Frituurchef bij 't Stekje.quote:Op maandag 9 september 2013 20:10 schreef marcodej het volgende:
http://www.linkedin.com/pub/alaeddine-touhami/12/a18/546
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |