Meer dan 90% van alle Android-gebruikers werkt dus met een systeem dat al minstens bijna een jaar geen enkele update heeft gehad.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Onbegrijpelijk eigenlijk.
Deze tabel zegt alles:
http://en.wikipedia.org/wiki/Android_(operating_system)#Platform_usage
quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Meer dan 90% van alle Android-gebruikers werkt dus met een systeem dat al minstens bijna een jaar geen enkele update heeft gehad.
Na 3 iPhone's ben ik er ook wel een beetje klaar mee, van de 3G naar de 4s vond ik nog wel een verbetering qua snelheid en feel maar van 4s naar 5 had ik zoiets van oh mijn telefoon doet het weer, de enige keren dat ik merkte dat ik een nieuwe telefoon had was als ik weer eens de oude adapter pakte.quote:
In WP7 waren de third party apps die traag opstarten, met wp8 ben ik dit nog niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, WP7 was anders erg traag. Een halve minuut wachten voordat Twitter, Nu.nl of Facebook geopend was. Ik heb begrepen dat de laadtijden nog steeds niet het sterkste punt van WP8 zijn.
Dat is logisch, maar dat weet je zelf natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet iOS het toch beter.
Coolheidsfactor dusquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom wel? Iedereen heeft zo'n ding. Apple is saai.
Dit. WP8 is inderdaad gewoon top.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
In WP7 waren de third party apps die traag opstarten, met wp8 ben ik dit nog niet tegengekomen.
Vind WP8 sneller aanvoelen dan iOS.
Ja maar AirPlay werkt dus alleen met een AirPort en dat soort shit. Verder kan ik gewoon met DNLA mijn muziek afspelen via wifi én via smartglass op de xbox dus TV. Ik denk dat je juist meer mogelijkheden hebt dan iOS.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zolang WP en Android niet zoiets hebben als AirPlay (draadloos muziek afspelen via WiFi, geïntegreerd in het OS, werkt altijd) blijf ik sowieso bij iOS.
Dit ligt niet aan WP, dit ligt aan de apps. Daarentegen is WP7 en 8 een wereld van verschil. Eerste generatie liep trouwens ook nog op single cores, mijn 920 laad apps gewoon snel en werkt erg snel EN VLOEIEND. Zie vaker een iPhone vastlopen dan een Lumia. Is mij incidenteel gebeurd met Facebook BETA maarja; een beta.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, WP7 was anders erg traag. Een halve minuut wachten voordat Twitter, Nu.nl of Facebook geopend was. Ik heb begrepen dat de laadtijden nog steeds niet het sterkste punt van WP8 zijn.
Daar draait die hele (consumenten) markt toch ook op, je had de pingers, daarna de ios fans opgevolgd door de samsung/android fans en wellicht later (in grotere getale) de WP fans.quote:
Met de kanttekening dat WP prima te gebruiken is voor minder coole zaken (office). Ik weet niet hoe het met de veiligheid zit, maar qua functionaliteit en integratie met Windows 8 is het eigenlijk de perfecte zakelijke telefoon.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:31 schreef Chewie het volgende:
[..]
Daar draait die hele (consumenten) markt toch ook op, je had de pingers, daarna de ios fans opgevolgd door de samsung/android fans en wellicht later (in grotere getale) de WP fans.
Misschien, maar ik hoor veel mensen die android of ios gebruiken zaniken dat die telefoontjes na verloop van tijd tegenvallen.quote:
Het zit in wel meer dan alleen een AirPort. HTS'en, receivers, mediaplayers, software voor Mac, Windows en Linux etc.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar AirPlay werkt dus alleen met een AirPort en dat soort shit.
HTC Desire, bleef op Android 2.2 steken. Een van de redenen dat ik WP8 heb genomen is dat het lang support krijgt en dat het naar mijn mening mooie telefoons zijn.quote:
Ik heb de HTC Desire nog steeds, met Android 4.1quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:49 schreef ArnosL het volgende:
[..]
HTC Desire, bleef op Android 2.2 steken. Een van de redenen dat ik WP8 heb genomen is dat het lang support krijgt en dat het naar mijn mening mooie telefoons zijn.
HTC doet het nu wel beter qua updates overigens en ergens blijft Android me ook nog wel aantrekken
You catch my drift. In geen geval kan AirPlay beter zijn dan iets universeels als DNLA. Net als iPad die zo'n AirPrint printer moet hebben. Ja tuurlijk, er zijn genoeg printers die dat hebben maar een Surface waar je je USBkabel in prikt is hier oook weer beter.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:45 schreef Dimens het volgende:
in wel meer dan alleen een AirPort. HTS'en, receivers, mediaplayers, software voor Mac, W
Hoe vind je WP8 tov je desire? heb ook nog de desire en wil binnenkort een nieuwe telefoon maar ben er nog niet helemaal uit. De lumia 1020 ziet er goed uit maar de sony z1 of misschien de nieuwe nexus over een poosje zijn ook wel kanshebbers.. Hoe snel is bijv. opstarten van apps? Maat van me had een tijd de htc radar in gebruik maar daar duurde whatsapp opstarten kapot lang terwijl de desire een halve sec. nodig had. Daarom ben ik benieuwd of het al veel verbeterd is of dat ik op CES moet wachten oid. (met quadcore updates voor nokia).quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:49 schreef ArnosL het volgende:
[..]
HTC Desire, bleef op Android 2.2 steken. Een van de redenen dat ik WP8 heb genomen is dat het lang support krijgt en dat het naar mijn mening mooie telefoons zijn.
HTC doet het nu wel beter qua updates overigens en ergens blijft Android me ook nog wel aantrekken
Via rooten zeker? Ik snap niet hoe dat werkt en ik had weinig zin om er aan te beginnen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb de HTC Desire nog steeds, met Android 4.1
Goed, wel behoorlijk wennen. Opstarten van apps gaat redelijk snel, al verschilt het per app. De Nu.nl-app start erg traag op, dat heeft meerdere seconden nodig, terwijl de Facebook app een stuk sneller opstart. Whatsapp opstarten verschilt van keer tot keer, soms binnen een seconde, soms duurt het een paar seconden en soms loopt ie simpelweg vast en keert hij terug naar je homescreen. De laatste tijd heeft Whatsapp wel een aantal updates gehad waardoor het beter is geworden, maar het kan echt nog heel veel beter.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:27 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Hoe vind je WP8 tov je desire? heb ook nog de desire en wil binnenkort een nieuwe telefoon maar ben er nog niet helemaal uit. De lumia 1020 ziet er goed uit maar de sony z1 of misschien de nieuwe nexus over een poosje zijn ook wel kanshebbers.. Hoe snel is bijv. opstarten van apps? Maat van me had een tijd de htc radar in gebruik maar daar duurde whatsapp opstarten kapot lang terwijl de desire een halve sec. nodig had. Daarom ben ik benieuwd of het al veel verbeterd is of dat ik op CES moet wachten oid. (met quadcore updates voor nokia).
Klopt. Het lijkt ingewikkelder dan het is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:21 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Via rooten zeker? Ik snap niet hoe dat werkt en ik had weinig zin om er aan te beginnen.
Ik vroeg mij al af waar je bleef.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:01 schreef Boterbartje het volgende:
'It looks like the iPhone is still the smartphonecamera to beat'
blegh die apple fanboys van The Verge op hun live event updates van de iPhone onthulling. En de 1020?!
Enige toffe aan de 5S is tot nu toe de 64 bits chip. De rest is gewoon allemaal hetzelfde, de 5C ziet er fucking cheap uit en de vingerprintscanner is pás echt een gimmick in vergelijking met draadloos laden.
Ik had college (van 18:00 tot 19:45?! wtf) maar daar keek ik de conferentie. Ik ben nu net thuis.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af waar je bleef.
Dit is sowieso al meer een 'strijd der ecosystemen' geworden. Er is geen redden aan. Het topic is dus eigenlijk gewijzigd, daar topic 'gespreksonderwerp' is. Ik ben dus juist ON topic bezig. Daarnaast ben ik TS dus mag ik alles doen wat ik wil muahahahahquote:
Ik wacht met het geven van een mening totdat ik het zelf in mijn handen heb gehad.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:12 schreef Boterbartje het volgende:
Maar Diem, heb je de presco zelf nog gezien?Wat vind jij ervan?
Nah, je kan toch wel een mening geven over de presco? Je hoeft iOS7 en de iPhone 5c/s niet af te vallen, maar gewoon van de features die je tot nu toe hebt gezien? Valt het mee, valt het tegen etc?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wacht met het geven van een mening totdat ik het zelf in mijn handen heb gehad.
Ik had meer producten verwacht. Dat valt wel tegen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nah, je kan toch wel een mening geven over de presco? Je hoeft iOS7 en de iPhone 5c/s niet af te vallen, maar gewoon van de features die je tot nu toe hebt gezien? Valt het mee, valt het tegen etc?
iPad 5 en mini 2 ja. Misschien Apple TV. Maar de iPhone zelf, eerste indruk"?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had meer producten verwacht. Dat valt wel tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |