quote:
Ik heb nog niet helemaal besloten of ik wel of niet ga meedoen aan de Eiger ultra trail, zelfde omgeving, iets korter 16 km (of langer, is ook een ultra van 51 of 101 km ), met ook een berg hoogtemeters (960). Ik vind die omgeving super mooiquote:Op maandag 9 september 2013 21:46 schreef Wolve000 het volgende:
Oh, en waar ik zaterdag niet aan mee gaan doen: http://www.jungfrau-marathon.ch/en/course.html
Een mini-ultra, is dat net zoiets als een mini-marathon?quote:Op maandag 9 september 2013 23:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb nog niet helemaal besloten of ik wel of niet ga meedoen aan de Eiger ultra trail, zelfde omgeving, iets korter 16 km (of langer, is ook een ultra van 51 of 101 km ), met ook een berg hoogtemeters (960). Ik vind die omgeving super mooien die 16 km daar is wel uitdaging. Gaat wel een bak met geld kosten, maar ja..
Inschrijving bijna open voor volgend jaar
Zou die 51 te doen zijn volgend jaar?quote:Op maandag 9 september 2013 23:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb nog niet helemaal besloten of ik wel of niet ga meedoen aan de Eiger ultra trail, zelfde omgeving, iets korter 16 km (of langer, is ook een ultra van 51 of 101 km ), met ook een berg hoogtemeters (960). Ik vind die omgeving super mooien die 16 km daar is wel uitdaging. Gaat wel een bak met geld kosten, maar ja..
Inschrijving bijna open voor volgend jaar
pleasure als in hoogtepunt.... op ruim 1600 meterquote:Op maandag 9 september 2013 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
De naam ookThe Pleasure Trail
[ afbeelding ]
Ja... pleasure...
Cum on, we can do it.quote:Op maandag 9 september 2013 23:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
pleasure als in hoogtepunt.... op ruim 1600 meter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Filmpje was tof ja, en die Canadeesquote:Op maandag 9 september 2013 23:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]![]()
Mooi filmpje! Toch jammer dat die Canadees niet won, had het hem wel gegund. Sterk gelopen! Mja, die volgde je ook het meest. Die fransman was in ieder geval erg constant. Maar ontzettend mooi parkoers ook en dan die moerassen ertussen, pff wat moet dat zwaar zijn!![]()
Nog even trainen inderdaad!
Vraag me wel echt af wat Killian Jornet en consorten op dit parkoers zouden doen.![]()
Anders doe je toch lekker de 16 mee, om even te proeven ?quote:Op maandag 9 september 2013 23:20 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zou die 51 te doen zijn volgend jaar?![]()
![]()
![]()
Nou ja, nog maar een jaartje extra wachten denk ik, eerst maar eens 50 in NL proberen. De Sallandtrail, dan de 50 bij de Fantomes en dan kijken we wel weer verder.
Dromen
Beter als recht omhoogquote:Op maandag 9 september 2013 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
Leuke haarspelden:
[ afbeelding ]
Dat zou ik dan op dat moment zonde vinden van het geld denk ik, ga er dan meteen een vakantietje van maken enzo, dan wil ik niet binnen 5 uur al weer klaar zijnquote:Op maandag 9 september 2013 23:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Anders doe je toch lekker de 16 mee, om even te proeven ?
kan prima daarquote:Op maandag 9 september 2013 23:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat zou ik dan op dat moment zonde vinden van het geld denk ik, ga er dan meteen een vakantietje van maken enzo, dan wil ik niet binnen 5 uur al weer klaar zijn
Prijzen vallen me nog wel mee overigens voor de 16K.quote:Op maandag 9 september 2013 23:37 schreef Guard het volgende:
[..]
kan prima daar![]()
Ik neem dan de wandelschoenen ook nog wel mee denk ik als ik ga, want Zwitserland is niet bepaald goedkoop idd
quote:
quote:
Die heb ik nog nooit gehad...quote:Op maandag 9 september 2013 23:49 schreef Quoi het volgende:
@Co.uk: vanavond in het kader van de Porters en Stouts een biertje uit Yorkshire gedronken! (Samuel Smith)
Goeie quote ook op Scarabee:quote:Op maandag 9 september 2013 23:49 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]![]()
Idee voor nieuwe Garmin/SPI-belt etc acties:
Titanium loopstokken!
Zulks, dat is toch wel handig op dat soort trails denk ik.
quote:Op maandag 9 september 2013 23:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Goeie quote ook op Scarabee:
“The trail is the thing, not the end of the trail. Travel too slow and it takes you a hell of a long time,
and you miss all you are traveling for.”
― Louis L'Amour
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |