Seizoen 1 weet ik trouwens niet hoe je dat kan vinden.quote:Op maandag 20 april 2015 16:27 schreef Apekoek het volgende:
[..]
NPO heeft alle uitzendingen van vorig jaar op non-actief en de nieuwere moeten nog verschijnen. Ik ga het wel lekker op 'de' andere manier terug kijken![]()
Staat ook op KA, 8.38GB.quote:Op maandag 20 april 2015 16:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Seizoen 1 weet ik trouwens niet hoe je dat kan vinden.
Schopkonttorrents.quote:
Vond de laatste de minste. USA is natuurlijk geen moeilijk land om te komen. Vond deze er niet tussen passen. De gasten waren dan weer wel interessant.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:20 schreef Odaiba het volgende:
Was wel een redelijke aflevering. Vind hem toch sterker hoe aparter het land is, maar hoop toch dat er nog een derde seizoen uit te halen is.
Klopt. Alaska vond ik ook minder.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:42 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vond de laatste de minste. USA is natuurlijk geen moeilijk land om te komen. Vond deze er niet tussen passen. De gasten waren dan weer wel interessant.
Er zijn vast wel mooie plekken in Japan waar toerisme nog niet heel bekend isquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:49 schreef Odaiba het volgende:
Hoewel het cliché is, mag hij Japan nog wel eens bezoeken.
Zeker!quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er zijn vast wel mooie plekken in Japan waar toerisme nog niet heel bekend is
Wauters vs Waesquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:54 schreef Amarantha het volgende:
Seizoen 3 gaat die toch samen met iemand (Koen dacht ik) anders doen? Of heb ik dit verkeerd gelezen/gehoord?
Cuba, Haïti, Guyana, Eritrea, Ethiopië, Nigeria, Mozambique, Azerbeidzjan, Myanmar, Kirgizië, Rusland, Japan, Moldavië, Wit-Ruslan. Nog bestemmingen genoeg, weet alleen niet hoe veilig een land als Nigeria is. Lijkt me dat als ze het willen ze nog wel een serie kunnen maken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:20 schreef Odaiba het volgende:
Was wel een redelijke aflevering. Vind hem toch sterker hoe aparter het land is, maar hoop toch dat er nog een derde seizoen uit te halen is.
Dat is Wauters vs Waes, dat is weer een ander programma.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:54 schreef Amarantha het volgende:
Seizoen 3 gaat die toch samen met iemand (Koen dacht ik) anders doen? Of heb ik dit verkeerd gelezen/gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |