Het is niet zo dat het spel gratis uitgedeelt wordt. Je moet daadwerkelijk actie ondernemen om het te kopen, jawel. Bovendien is het spel bijhoorlijk gecensureerd, met een 18+ tag en instellingen tegen Gore. Dus ik weet niet waar je het over hebt ....als mensen willen moorden dan gebruiken ze wel COD spellen zoals Braivik.quote:Op maandag 9 september 2013 18:31 schreef Hettie122 het volgende:
hallo lezers,
al een geruime tijd is grand theft auto 5 mij een doorn in het oog. In dit spel kun je namelijk alles doen wat god verboden heeft. Moorden, prostituees bezoeken, met allerlei wapens rondlopen etcetra. Dit spel wordt ook gespeeld kinderen in de leeftijdscategorie 12 tot 18 jaar zei worden dus op jonge leeftijd al blootgestelt aan allerlei criminele zaken.
DIT KAN NIET GOED ZIJN VOOR DE ONTWIKKELING!!! dit soort geweldadige spellen dragen hun steentje bij aan de toenemende criminaliteit (EN NIET ALLEEN IN NEDERLAND!) pas las ik een bericht over een achtjarig jongetje dat zijn oma van 80 jaar dood schoot nadat hij grand theft auto 5 gespeeld had. zolang we doorblijven gaan met het verkopen van zulke geweldadige spellen zal die oude vrouw niet het laatste slachtoffer zijn. houd alstublieft onze kinderen op het rechte pad!! en stop met de verkoop van grand theft auto 5!!!
hallo doubleUU, bedankt voor je reactie, ik begrijp de verwarring. ik zal het proberen te verduidelijken. ik ben er op tegen dat kinderen blootgestelt worden aan geweld dit is erg slecht voor de ontwikkeling van het kindquote:Op maandag 9 september 2013 18:38 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het is niet zo dat het spel gratis uitgedeelt wordt. Je moet daadwerkelijk actie ondernemen om het te kopen, jawel. Bovendien is het spel bijhoorlijk gecensureerd, met een 18+ tag en instellingen tegen Gore. Dus ik weet niet waar je het over hebt ....als mensen willen moorden dan gebruiken ze wel COD spellen zoals Braivik.
Hoax.quote:Op maandag 9 september 2013 18:31 schreef Hettie122 het volgende:
over een achtjarig jongetje dat zijn oma van 80 jaar dood schoot nadat hij grand theft auto 5 gespeeld had.
hallo rechtsom, van u reactie ben ik niet gediend ik ga er daarom niet op in verderquote:Op maandag 9 september 2013 18:40 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Hoax.
GTA 5 is nog niet uit, stomme doos!
En verder... stomme doos!
Breivik ja.quote:Op maandag 9 september 2013 18:38 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het is niet zo dat het spel gratis uitgedeelt wordt. Je moet daadwerkelijk actie ondernemen om het te kopen, jawel. Bovendien is het spel bijhoorlijk gecensureerd, met een 18+ tag en instellingen tegen Gore. Dus ik weet niet waar je het over hebt ....als mensen willen moorden dan gebruiken ze wel COD spellen zoals Braivik.
Ik zal mijzelf ook nog eens verduidelijken, de kinderen waar jij het over hebt zouden :quote:Op maandag 9 september 2013 18:40 schreef Hettie122 het volgende:
[..]
hallo doubleUU, bedankt voor je reactie, ik begrijp de verwarring. ik zal het proberen te verduidelijken. ik ben er op tegen dat kinderen blootgestelt worden aan geweld dit is erg slecht voor de ontwikkeling van het kind
Jouw Nederlands zuigt ook zwaar pik.quote:Op maandag 9 september 2013 18:40 schreef Hettie122 het volgende:
[..]
hallo doubleUU, bedankt voor je reactie, ik begrijp de verwarring. ik zal het proberen te verduidelijken. ik ben er op tegen dat kinderen blootgestelt worden aan geweld dit is erg slecht voor de ontwikkeling van het kind
Waarschijnlijk zuigt ze wel pik ja....ze heet Hettie....ook goedemorgen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jouw Nederlands zuigt ook zwaar pik.
Welk spel heb jij gespeeld in je jonge jaren?
Het was in ieder geval niet goed voor je grammaticale ontwikkeling.
OPEN JE OGEN MENSEN!quote:Op maandag 9 september 2013 18:40 schreef yoloswagman123 het volgende:
Komt door de roverheid!!!
Ze willen dat mensen elkaar gaan slaan enzo zodat die mensen in de gevangenis kunnen zodat de roverheid weer meer geld kan roven snap dat dan!!!
hallo doubleUU ik begrijp u punt. maar ik wil u er toch nog op wijzen dat kinderen toch het spel kunnen spelen. bijvoorbeeld het 8jarige jongetje dat zijn oma doodschoot . dat was na het spelen van grand theft auto het is dus niet te voorkomen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:42 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik zal mijzelf ook nog eens verduidelijken, de kinderen waar jij het over hebt zouden :
1: het geld er niet voor hebben,
2: het spel niet mee kunnen krijgen:
3: dan zouden ze de ouders nog moeten passeren, die eindverantwoordelijk zijn.Ten alle tijden.
Conspiracy-douchebag.quote:Op maandag 9 september 2013 18:44 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
OPEN JE OGEN MENSEN!
Illuminatie belde net, schijnen ook piramides met een oog erin verwerkt te zitten in GTA5!!! En de maker van gta zit in de bilderberg groep!
Deze jongen had dit ook kunnen doen na het zien van een film. Moeten we dan ook maar alle films verbieden?quote:Op maandag 9 september 2013 18:45 schreef Hettie122 het volgende:
[..]
hallo doubleUU ik begrijp u punt. maar ik wil u er toch nog op wijzen dat kinderen toch het spel kunnen spelen. bijvoorbeeld het 8jarige jongetje dat zijn oma doodschoot . dat was na het spelen van grand theft auto het is dus niet te voorkomen.
Ouders die niet in staat zijn hun kind degelijk op te voeden zijn pas slecht voor de ontwikkeling en dragen heel veel steentjes bij aan de toenemende criminaliteitquote:Op maandag 9 september 2013 18:31 schreef Hettie122 het volgende:
hallo lezers,
al een geruime tijd is grand theft auto 5 mij een doorn in het oog. In dit spel kun je namelijk alles doen wat god verboden heeft. Moorden, prostituees bezoeken, met allerlei wapens rondlopen etcetra. Dit spel wordt ook gespeeld kinderen in de leeftijdscategorie 12 tot 18 jaar zei worden dus op jonge leeftijd al blootgestelt aan allerlei criminele zaken.
DIT KAN NIET GOED ZIJN VOOR DE ONTWIKKELING!!! dit soort geweldadige spellen dragen hun steentje bij aan de toenemende criminaliteit (EN NIET ALLEEN IN NEDERLAND!) pas las ik een bericht over een achtjarig jongetje dat zijn oma van 80 jaar dood schoot nadat hij grand theft auto 5 gespeeld had. zolang we doorblijven gaan met het verkopen van zulke geweldadige spellen zal die oude vrouw niet het laatste slachtoffer zijn. houd alstublieft onze kinderen op het rechte pad!! en stop met de verkoop van grand theft auto 5!!!
Gelukkig deed je van Mein Kampf geen rare dingenquote:Op maandag 9 september 2013 18:45 schreef Hettie122 het volgende:
[..]
hallo doubleUU ik begrijp u punt. maar ik wil u er toch nog op wijzen dat kinderen toch het spel kunnen spelen. bijvoorbeeld het 8jarige jongetje dat zijn oma doodschoot . dat was na het spelen van grand theft auto het is dus niet te voorkomen.
hallo doubleUU ik heb het over grand theft auto. films is een ander verhaalquote:Op maandag 9 september 2013 18:46 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Deze jongen had dit ook kunnen doen na het zien van een film. Moeten we dan ook maar alle films verbieden?
Juist. Zou me meer drukmaken om alle wapens die vrij verkrijgbaar zijn. Zoals kruisbogen, zakmessen, vaste messen, dubbelgeslepen messen, katana's, zwaarden, machetes, kromzwaarden, dolken en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op maandag 9 september 2013 18:46 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ouders die niet in staat zijn hun kind degelijk op te voeden zijn pas slecht voor de ontwikkeling en dragen heel veel steentjes bij aan de toenemende criminaliteit
GTA 5 is niet eens uit stomme doosquote:Op maandag 9 september 2013 18:31 schreef Hettie122 het volgende:
pas las ik een bericht over een achtjarig jongetje dat zijn oma van 80 jaar dood schoot nadat hij grand theft auto 5 gespeeld had
Als het kind het speelt als spel, is er niets aan de hand. Zodra het kind beseft dat wat hij speelt in het echt ook kan, zal hij voor zichzelf afwegen of dit effectief is of niet. Je kind moet dus wel behoorlijk fucked up zijn om bij de gedachte te komen dat zulke praktijken oke zijn. snapje?quote:Op maandag 9 september 2013 18:47 schreef Hettie122 het volgende:
[..]
hallo doubleUU ik heb het over grand theft auto. films is een ander verhaal
quote:Op maandag 9 september 2013 18:49 schreef Syntos het volgende:
[..]
GTA 5 is niet eens uit stomme doos
hallo ja ik snap je punt. maar doordat de verkopen door zullen gaan is de kans dat zon spel bij een kind terecht komt zeer groot. het gevolg is dat deze kinderen te maken krijgen met geweldquote:Op maandag 9 september 2013 18:50 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Als het kind het speelt als spel, is er niets aan de hand. Zodra het kind beseft dat wat hij speelt in het echt ook kan, zal hij voor zichzelf afwegen of dit effectief is of niet. Je kind moet dus wel behoorlijk fucked up zijn om bij de gedachte te komen dat zulke praktijken oke zijn. snapje?
jezelf met poep insmeren en dan op straat dansenquote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef Hettie122 het volgende:
oeps hoe haal ik het bovenste berichtje weg
quote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef Hettie122 het volgende:
oeps hoe haal ik het bovenste berichtje weg
Het gevolg bepaal je zelf als ouder. Derhalve zou je kunnen stellen dat je een slechte ouder bent als je kind zulke spellen in handen krijgt.quote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef Hettie122 het volgende:
[..]
[..]
hallo ja ik snap je punt. maar doordat de verkopen door zullen gaan is de kans dat zon spel bij een kind terecht komt zeer groot. het gevolg is dat deze kinderen te maken krijgen met geweld
Ik denk dat mensen die dit soort "spellen" spelen...gewoon ergens diep van binnen zelf heel erg gefrustreerd zijn en beter hulp kunnen zoeken...In plaats van hun innerlijke woede af te reageren in zo'n spel!quote:Op maandag 9 september 2013 18:57 schreef GGMM het volgende:
Terechte klacht. Door deze game wordt het idee bij je geplant om auto's te stelen en mensen maar gewoon in elkaar te schoppen zonder reden. Walgelijk.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:57 schreef GGMM het volgende:
Terechte klacht. Door deze game wordt het idee bij je geplant om auto's te stelen en mensen maar gewoon in elkaar te schoppen zonder reden. Walgelijk.
Ik denk dat ik veel meer snap dan jij, ookal ben ik autistisch.quote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
dat mensen nog ingaan op deze kut troll
Sommige mensen zijn volgens mij echt autistisch hier.... (omdat ze duidelijk niet snappen wat sarcasme is)
Noem eens wat zou ik zeggen!quote:Op maandag 9 september 2013 19:01 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik denk dat ik veel meer snap dan jij, ookal ben ik autistisch.
Klopt....het is niet zo dat volkomen gezonde kinderen dit spel spelen en volkomen psycho naar buiten komen. Deze kinderen zijn uitzonderingen, was het niet met GTA gebeurt dan wel met een bandenlichter bijwijzevan.quote:Op maandag 9 september 2013 18:58 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die dit soort "spellen" spelen...gewoon ergens diep van binnen zelf heel erg gefrustreerd zijn en beter hulp kunnen zoeken...In plaats van hun innerlijke woede af te reageren in zo'n spel!
Besteed je 50 euro liever aan psychische hulp... met zo'n spel maak je het alleen maar erger!
Feitjes zijn autisten goed in ja.quote:Op maandag 9 september 2013 19:01 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik denk dat ik veel meer snap dan jij, ookal ben ik autistisch.
De wortel van 25?quote:
Antwoord is fout. Helaas.quote:Op maandag 9 september 2013 19:04 schreef Waterloos het volgende:
Whahahahahaaahahaa, hij is leuk
Ga nu maar weer met je pikkie spelen en val ons niet lastig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |