Waarom niet? Noem het dan PS4 vs XBONE vs PC-topic. Ik begreep uit Roy z'n post toch echt dat het om tegenstellingen tussen de twee specifieke consoles gaat.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:03 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zo werkt dat natuurlijk nietAnders wil ik een ALL HAIL THE GLORIOUS PC MASTER RACE-topic
Mocht je hulp/info nodig hebben, let me know. Ik bezit helaas nog geen van beide, maar ben hard/software-wise redelijk ingelezen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Plan is om echt PS4 vs Xbone te doen, WiiU is overduidelijk nog beter dan PC Master Race, maar die doen gewoon beide niet mee. Zal het in de OP verduidelijken. Wordt wel komend weekend pas denk ik.
Zie het steam-topic.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:03 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zo werkt dat natuurlijk nietAnders wil ik een ALL HAIL THE GLORIOUS PC MASTER RACE-topic
Om hier op te antwoorden, trouwens, er zijn al wel redelijk wat pogingen gedaan waarvan één in ieder geval tot een deel 4 overleefde.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er een PS4 vs XBONE topic? Zo niet, kan ik er eentje aanmaken?
Aangepast, dank voor het melden.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:07 schreef Nebo het volgende:
In de leader van Surgeon Simulator: "bur" ipv "but"
Betreft games.fok.nl mag je je feedback hier achterlaten.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:07 schreef Nebo het volgende:
In de leader van Surgeon Simulator: "bur" ipv "but"
Ik zat al te zoekenquote:Op donderdag 11 september 2014 10:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Betreft games.fok.nl mag je je feedback hier achterlaten.Dit is het forumgedeelte.
Duurt lang.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Plan is om echt PS4 vs Xbone te doen, WiiU is overduidelijk nog beter dan PC Master Race, maar die doen gewoon beide niet mee. Zal het in de OP verduidelijken. Wordt wel komend weekend pas denk ik.
Done!quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Mag het HayDay-topic gereekst worden pleazzz?
Tnxquote:
Het moet niet gekker wordenquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tnx
Zo post je nooit in dit subforum, ik ga al vanaf 2006 mee op FOK!, en nu gewoon 2 topics in mijn AT
HayDay-addict.quote:
?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Werken topic reports niet in dit subforum?
Vertel.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Werken topic reports niet in dit subforum?
Al een paar keer een tr gemaakt omdat het in het super smash topic soms nergens over gaat.quote:
Als iemand weer bezig is zal je opnieuw een TR moeten plaatsen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al een paar keer een tr gemaakt omdat het in het super smash topic soms nergens over gaat.
Hoe moet ik het noemen in het topic zodat spelers snappen wat het is?quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:24 schreef bambino het volgende:
Kan iemand dit linkje:
https://mega.co.nz/#!cp4z(...)k_CpOUlnvPsx6ZcktJK4
In deze OP zetten:
GAM / Hearthstone [#14] Bring out your dead!
Is een excel sheet van Hearthstone kaarten zodat je bij kan houden wat je hebt, wat je nog moet, en wat dat kost etc.
Ik zit er niet 24/7 bovenop helaas dus doe mijn best. Als het nou uit de klauwen loopt en je merkt dat er binnen geruime tijd niet wordt gereageerd op een TR, DM mij dan even. Ik kijk soms wel even op FOK! op mijn mobiel en dan speur ik niet heel GAM af. DM's zie ik dan wel snel in beeld.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al een paar keer een tr gemaakt omdat het in het super smash topic soms nergens over gaat.
Hearthstone kaarten collectie sheetquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe moet ik het noemen in het topic zodat spelers snappen wat het is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |