Done.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Hearthstone kaarten collectie sheet
Iets in die richting
Dank =]quote:
Is dit wat je zoekt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:05 schreef Lollertrolle het volgende:
Beste,
Heeft iemand enig idee waar ik van die hard plastic protectors/sleeves kan vinden voor over mijn DVD cases?
Bij voorbaat dank en grgr Loller
Zulke bedoelde ik ja. Super Dank jequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:23 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Is dit wat je zoekt?
http://www.retrogamefreak.com/c-1880684/snug-fit-box-protectors/
Ebay is een goede tweede plek.
Gaat inmiddels weer over PS4. Bedankt voor het melden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet dat PS4 nauwelijks games heeft, maar het topic is nu wel heer erg veranderd in een slowchat.
GAM / [PS4 #130] Eindelijk de op eens aanpassen
Als je een OP hebt wil ik die ook aanpassen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:07 schreef over_hedge het volgende:
Zou een mod de tt van GAM / [Call of Duty: Advanced Warfare]
kunnen veranderen naar: Call of duty Advanced warfare
Nee heb ik nog niet, wil ik best maken. Maar eerst maar eens kijken of er beetje gepost gaat worden voordat ik een hele op in elkaar ga zetten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je een OP hebt wil ik die ook aanpassen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:59 schreef VMSDKR het volgende:
Wil een moderator de OP van Destiny #12 in Destiny #13 zetten?
Paar kinderachtige users hebben het zover laten lopen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom is het FUT topic opeens gesloten?
Waarom mogen we het niet meer over FUT hebben in het FIFA topic dan? Het is het grootste onderdeel van fifa. Leuk dat het terecht een eigen onderdeel heeft.. maar dat betekent toch niet dat je er in een FIFA!! topic niet meer over mag praten?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Paar kinderachtige users hebben het zover laten lopen.
Omdat dat keer op keer gebeurt. Na een tijdje is het genoeg geweest.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dus omdat een paar users grappen hebben gemaakt op twitter is de hele reeks dicht? Ik stel voor dat die mensen stoppen met die grappen en dan kunnen we weer verder met de reeks.
Opéénstapeling van gezeik. Even genoeg geweest voor nu.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dus omdat een paar users grappen hebben gemaakt op twitter is de hele reeks dicht? Ik stel voor dat die mensen stoppen met die grappen en dan kunnen we weer verder met de reeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop