SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Vergeet het maarquote:Op maandag 9 september 2013 15:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vriendin werkt bij de Bartsmiteven lief vragen of ze hem wil meenemen voor me.
Ligt er aan of ze Jennifer heet of niet.quote:
Het feit dat jij een uitleg moet geven zegt iets over mij?quote:Op maandag 9 september 2013 15:15 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Zegt meer iets over jou dan over mij hoor.
Misschien wil Ozz haar toch liever in de keuken hebben.quote:Op maandag 9 september 2013 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze d'r baan wilt houden
Liever beide!quote:Op maandag 9 september 2013 15:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien wil Ozz haar toch liever in de keuken hebben.
Ik hoop echt dat ze de game dan al op zaterdag ofzo binnen krijgen. Ze had het er wel over dat er meer dan 100 pre-orders waren geplaatst in zo'n kut dorpje waar ze woont.quote:
Yep, bijna geniale wanhoopsactie van iemand die echt niet kon wachten.quote:Op maandag 9 september 2013 15:28 schreef HostiHawaii het volgende:
http://www.xgn.nl/ps3/nie(...)en-brief-helaas-nep/
Herinneren jullie deze nog, nog, nog?
Neuh, eerder dat je mijn (mijnsinziens valide) reden ziet als goedpraten. Typisch gevalletje "Mijn interpretatie is de enige juiste".quote:Op maandag 9 september 2013 15:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Het feit dat jij een uitleg moet geven zegt iets over mij?
Ok.
Parachuttenquote:Op maandag 9 september 2013 15:29 schreef Giester het volgende:
Wie heeft er info of een lijst van alle side activities die je kan doen in GTA V??
Zelf denk ik:
- Fietsen (Cross, normaal en wielrennen.)
- Duiken
- Parachutten
- Varen
- Vliegen
- Racen
- Tennis
- Windmolen
- Mais telen
- Bloemkolen rooien
- Pimpen
- Blowen
- Rukken
Wa denkte gullie?
Zou wel verstandig zijn van hemquote:Op maandag 9 september 2013 15:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien wil Ozz haar toch liever in de keuken hebben.
quote:Op maandag 9 september 2013 15:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
De avond voor de midnight launch wil ik misschien een klein GTA feestje organiseren met wat vrienden. Ik ga uiteraard GTA muziek draaien maar ik wil nog wat leuke ideeën daarvoor hebben.
Je kan ook te ver gaan he.quote:Op maandag 9 september 2013 15:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
De avond voor de midnight launch wil ik misschien een klein GTA feestje organiseren met wat vrienden. Ik ga uiteraard GTA muziek draaien maar ik wil nog wat leuke ideeën daarvoor hebben.
- GTA Strippersquote:Op maandag 9 september 2013 15:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2013 15:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dit gaat wel heel ver, net als die kakteefjes uit de USA die een shower party houden voor een fucking tas.quote:Op maandag 9 september 2013 15:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |