Je zou ten onder gaan aan een overdosis mint, afrader. Haal maar een zak bij de superquote:
Dát heb ik dan weer niet, naar anderen ben ik gemeend positief. Ik heb alleen altijd verborgen kunnen houden hoe belabberd het eigenlijk gingquote:Op maandag 9 september 2013 22:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen die alles zo extreem ongemeend 'gezellig', Ja, echt helemaaaaal suuuuper' en 'echt helemaaaaaaal fantastisch' kunnen noemen
Diep. Maar het gaat terug naar overlijden van mn vader op jonge leeftijd.quote:Op maandag 9 september 2013 22:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe ben je er uit gekomen? En hoe diep zat je dan qua sociaal leven?
Kunnen ze aan je bloed zien of je depressief bent ?quote:Op maandag 9 september 2013 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan geen kwaad. Huisarts is altijd een doorverwijspoort. Je krijgt psychische hulp niet eens vergoed zonder doorverwijzing. Misschien dat je doc nog wat bloedprikken doet oid doet om te kijken of alles op orde is.
Mooi kut jong! Sowieso wel erg jong om met zoveel ellende te moeten dealen.quote:Op maandag 9 september 2013 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja, tot m'n 15-16 echt zware last gehad. Sindsdien geprobeerd eruit te klimmen maar nog heel vaak teruggeschopt. Pas sinds zomer-eind 2012 er echt vanaf, maar op een kutavond val ik wel een beetje terug. Vanavond ook weer, en eigenlijk.. zonder reden dat ik helemaal gek word van een vriendin, ze doet niet veel fout eigenlijk
Dat is een irriatie 1e klas ja. Uitgaan moet je samen doen. Als mijn vriendengroep niet wil, heb ik pech.quote:Op maandag 9 september 2013 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met mensen erheen gaan heb je wat te doen en kan je sociaal doen. Dan kan je daarna altijd nog mensen ontmoeten. Al die mensen zijn daar al in vriendengroepen, en kom je dan niet tussen.
Aha. Ik zal kijkenquote:Op maandag 9 september 2013 22:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon vragen voor een afspraak.. een afspraak kan altijd uitlopen. Mocht hij meer tijd nodig denken te hebben zegt ie het wel. Ik werd gewoon gelijk doorverwezen. Simple as that.
Lol, dat zou mooi zijn. Nee, maar ze kunnen wel kijken of je evt andere stoffen te kort komt of iets in die geest. Maar verwacht niet dat ze gelijk dat soor testen doen. Ligt een beetje aan de klachten.quote:Op maandag 9 september 2013 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen ze aan je bloed zien of je depressief bent ?
Ja je kan niet uitgaan in je eentje, dat werkt niet. Daarom probeer ik ook wel vrienden te maken op school, maar die zien me niet meer dan als een aardige klasgenoot denk ik.quote:Op maandag 9 september 2013 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een irriatie 1e klas ja. Uitgaan moet je samen doen. Als mijn vriendengroep niet wil, heb ik pech.
Het is precies dat inderdaadquote:Op maandag 9 september 2013 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met mensen erheen gaan heb je wat te doen en kan je sociaal doen. Dan kan je daarna altijd nog mensen ontmoeten. Al die mensen zijn daar al in vriendengroepen, en kom je dan niet tussen.
Ja ik zou niet echt weten hoe dat te vertellen. Ben al gewoon jaren depressief en heb nergens zin in. En ben paranoia en denk dat ik nog meer psychische kwaaltjes heb.quote:Op maandag 9 september 2013 22:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol, dat zou mooi zijn. Nee, maar ze kunnen wel kijken of je evt andere stoffen te kort komt of iets in die geest. Maar verwacht niet dat ze gelijk dat soor testen doen. Ligt een beetje aan de klachten.
Ik ga elke week alleen de kroeg in. Tis geen danskroeg, dat ook wel eens gedaan in het verleden. Maar vind ik nu niet meer zo leuk.quote:Op maandag 9 september 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja je kan niet uitgaan in je eentje, dat werkt niet. Daarom probeer ik ook wel vrienden te maken op school, maar die zien me niet meer dan als een aardige klasgenoot denk ik.
Daarom moet je eerst vrienden maken ergens anders.quote:Op maandag 9 september 2013 22:17 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het is precies dat inderdaad
Dat maakt uitgaan voor een persoon zonder vrienden gewoonweg kut.
Dan sowieso het gesprek met de huisarts aangaan. DAarna zie je wel of en wat je je vader precies gaat vertellen en wanneer je denkt dat je dat dient te doen.quote:Op maandag 9 september 2013 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik zou niet echt weten hoe dat te vertellen. Ben al gewoon jaren depressief en heb nergens zin in. En ben paranoia en denk dat ik nog meer psychische kwaaltjes heb.
Maar jij bent een vrouw, jij krijgt toch wel aandacht.quote:Op maandag 9 september 2013 22:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga elke week alleen de kroeg in. Tis geen danskroeg, dat ook wel eens gedaan in het verleden. Maar vind ik nu niet meer zo leuk.
Stamkroeg is wel anders dan een willekeurige kroeg, En voor hem zijn alle kroegen willekeurige kroegen. Overigens doe ik ook best wel dingen alleenquote:Op maandag 9 september 2013 22:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga elke week alleen de kroeg in. Tis geen danskroeg, dat ook wel eens gedaan in het verleden. Maar vind ik nu niet meer zo leuk.
In de kroeg waar ik kom, is het juíst raar om daar als vrouw alleen te gaan. Als alleengaande man word je daar juist niet raar aangekeken.quote:Op maandag 9 september 2013 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw, jij krijgt toch wel aandacht.
Als een man of jongen alleen gaat is het vrij triest.
Of ik vertel mijn familie niks. Krijg je alleen maar weer kutopmerkingen en steken onder water van. Mijn vader zat vandaag ook weer op te scheppen wat hij allemaal wel niet had toen hij zo oud was als mij. Nog dieper de grond ingetrapt en nog minder zelfvertrouwenquote:Op maandag 9 september 2013 22:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan sowieso het gesprek met de huisarts aangaan. DAarna zie je wel of en wat je je vader precies gaat vertellen en wanneer je denkt dat je dat dient te doen.
Voordat het je stamkroeg is, is het ook een willekeurige kroeg hoorquote:Op maandag 9 september 2013 22:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Stamkroeg is wel anders dan een willekeurige kroeg, En voor hem zijn alle kroegen willekeurige kroegen. Overigens doe ik ook best wel dingen alleen
Ooh. Maar toch ga ik dat niet doen denk ik. Ik moet wel iemand hebben om mee te gaan ofzoquote:Op maandag 9 september 2013 22:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de kroeg waar ik kom, is het juíst raar om daar als vrouw alleen te gaan. Als alleengaande man word je daar juist niet raar aangekeken.
Zou dat misschien een cultuur dingetje kunnen zijn?quote:Op maandag 9 september 2013 22:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de kroeg waar ik kom, is het juíst raar om daar als vrouw alleen te gaan. Als alleengaande man word je daar juist niet raar aangekeken.
Ja ik ben het gezeik gewend al vanaf dat ik op de kleuterschool zatquote:Op maandag 9 september 2013 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi kut jong! Sowieso wel erg jong om met zoveel ellende te moeten dealen.
Kan het zijn dat ze/haar aandacht je op het moment wat overprikkelen?
Sportclub oid?quote:Op maandag 9 september 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja je kan niet uitgaan in je eentje, dat werkt niet. Daarom probeer ik ook wel vrienden te maken op school, maar die zien me niet meer dan als een aardige klasgenoot denk ik.
Het ligt aan het soort kroeg die je opzoekt. Maar over het algemeen is het als man zijnde niet zo raar om alleen te gaan. Als ik in de diverse kroegen hier kijk.quote:Op maandag 9 september 2013 22:20 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Zou dat misschien een cultuur dingetje kunnen zijn?
Ook geprobeerd paar jaar terug. Waren aardige mensen maar toch ook niet mijn type volk.quote:
Ah ok. Het is op zich ook niet raar om alleen naar een kroeg te gaan. Het is meer een kwestie van er niet tussen kunnen komen.quote:Op maandag 9 september 2013 22:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het ligt aan het soort kroeg die je opzoekt. Maar over het algemeen is het als man zijnde niet zo raar om alleen te gaan. Als ik in de diverse kroegen hier kijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |