Ik negeer ze, lijkt me het beste. Maar toch vind ik het sneu dat ze dan toch contact gaan zoeken.quote:Op maandag 9 september 2013 14:46 schreef Arriviste het volgende:
Misschien moet je de boodschaap nog duidelijker zien te brengen?
Gewoon kontnueken toch hihihiquote:Op maandag 9 september 2013 14:53 schreef Tropanzia het volgende:
Jij doet in principe hetzelfde hier op FOK!. Kan me verscheidene topics herinneren waarin je zweert het contact hier met ons te verbreken en evenater dan weer altijd vrolijk terugkomt.
quote:Op maandag 9 september 2013 14:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Maar toch vind ik het sneu dat ze dan toch contact gaan zoeken.
Braddie vindt zichzelf sneu. Slotje.quote:Op maandag 9 september 2013 14:53 schreef Tropanzia het volgende:
Jij doet in principe hetzelfde hier op FOK!. Kan me verscheidene topics herinneren waarin je zweert het contact hier met ons te verbreken en evenater dan weer altijd vrolijk terugkomt.
Ja en wat kunnen we doen?quote:Op maandag 9 september 2013 14:53 schreef Tropanzia het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2013 14:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wij negeren hem, lijkt ons het beste. Maar toch vinden we het sneu dat hij dan toch contact gaan zoeken.
Het verschil zit hem in het contact dat hij met ons verbreekt om vervolgens zelf weer terug te komen.quote:Op maandag 9 september 2013 14:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja en wat kunnen we doen?
[..]
Soort morele plicht vanuit de wens voor kwaliteit.quote:Op maandag 9 september 2013 14:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk om TheBradge belachelijk te maken.
En wat is jij voor iets dan?quote:Op maandag 9 september 2013 15:13 schreef Stiertje_19 het volgende:
Je weet het hé. Als ik iets is help ik je graag
gezegtquote:Op maandag 9 september 2013 15:02 schreef antfukker het volgende:
Hij heeft zijn schizofrene kant vaarwel gezegt
Serieus op braddie ingaanquote:Op maandag 9 september 2013 15:30 schreef Hier het volgende:
Les 1:
Geen beslissingen nemen wanneer je emotioneel bent...
Waarom heb je geen contact meer met deze mensen?
Omdat het ene persoon 2 uur van te voren opeens besluit met iemand anders af te spreken, terwijl we echt al een week lopen te plannen (en dit flikt hij wel vaker)quote:Op maandag 9 september 2013 15:30 schreef Hier het volgende:
Les 1:
Geen beslissingen nemen wanneer je emotioneel bent...
Waarom heb je geen contact meer met deze mensen?
Die hoefden bij mij ook niet meer terug te komen. Wat een wankers...quote:Op maandag 9 september 2013 15:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat het ene persoon 2 uur van te voren opeens besluit met iemand anders af te spreken, terwijl we echt al een week lopen te plannen (en dit flikt hij wel vaker)
En omdat het andere persoon gister langs zou komen, maar niks van zich liet horen, en achteraf zegt " Ik heb tóch maar met iemand anders afgesproken, vond ik wat leuker "
Jij bent als een glijbaan die zichzelf aanbiedt en waarop Braddie weer vrolijk naar beneden glijdt rechtstreeks het dal der verschrikking in.quote:Op maandag 9 september 2013 15:42 schreef Hier het volgende:
[..]
Die hoefden bij mij ook niet meer terug te komen. Wat een wankers...
Terecht dat je dat tuig aanpakt.
INGE BEN JIJ DAT???!quote:Op maandag 9 september 2013 15:13 schreef Stiertje_19 het volgende:
Je weet het hé. Als er iets is help ik je graag
Precies, die figuren mogen echt opbokken, lang genoeg met ze uitgehouden en ze blijven het flikken, eens is het klaarquote:Op maandag 9 september 2013 15:42 schreef Hier het volgende:
[..]
Die hoefden bij mij ook niet meer terug te komen. Wat een wankers...
Terecht dat je dat tuig aanpakt.
Lekker belangrijk...quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 15:48 schreef Stiertje_19 het volgende:
[..]
Wie is Inge?
Ik heet Michella als je het zo graag weten wilt.
quote:
quote:
quote:
Denk dat maar johquote:Op maandag 9 september 2013 16:02 schreef Braddie het volgende:
Het zijn dezelfde personen.
Dat is net zo duidelijk als dat cirkel rond is.
Het is zo overduidelijk, wat ik al zei, het is net zo duidelijk als dat er in gaten kaas gaten zitten.quote:
Okquote:Op maandag 9 september 2013 16:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is zo overduidelijk, wat ik al zei, het is net zo duidelijk als dat er in gaten kaas gaten zitten.
En een auto heeft nog 4 wielen ookquote:Op maandag 9 september 2013 16:05 schreef Plantagehouder het volgende:
Mooi gesproken, dit is een gevalletje dat er in gaten kaas gaten zitten en dat cirkel rond is
En een cirkel is niet altijd rond...quote:Op maandag 9 september 2013 16:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Smeerkaas kan je smeren, dat is een feit.
Als je motorisch beperkt bent dan kan het ook een ovaaltje worden, of een 8 hoek ja, dat klopt.quote:Op maandag 9 september 2013 16:07 schreef Hier het volgende:
[..]
En een cirkel is niet altijd rond...
Jezus, Braddie. Een kloon om een topic te openen over de zogenaamde ruzie tussen jouw kloon en jou?quote:Op maandag 9 september 2013 15:13 schreef Stiertje_19 het volgende:
Je weet het hé. Als er iets is help ik je graag
Een achthoek is toch niet rond?quote:Op maandag 9 september 2013 16:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als je motorisch beperkt bent dan kan het ook een ovaaltje worden, of een 8 hoek ja, dat klopt.
Het is geen kloon van Braddiequote:Op maandag 9 september 2013 16:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jezus, Braddie. Een kloon om een topic te openen over de zogenaamde ruzie tussen jouw kloon en jou?![]()
Het wordt steeds triester en triester.Wanneer houden die kloons van je eens op?
Stiertje_20quote:Op maandag 9 september 2013 16:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
oh, ik voorspel de volgende kloon: Liefmeisje_93.
Gast, het IS geen kloon, lijkt me niet zo moeilijk toch? We hebben samen in de groeps Whatsapp Chat gezeten, het is geen kloon.quote:
Die user werd gisteren nog in de whatsappgroep geflikkerd waar Braddie bij was. Dus tenzij 'ie aparte telefoonnummers aanvraagt voor iedere kloon, lijkt me dat nogal sterk.quote:
ja jij hebt thuis tien gestolen telefoons te liggen dus zo onwaarschijnlijk lijkt me dat nietquote:Op maandag 9 september 2013 16:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast, het IS geen kloon, lijkt me niet zo moeilijk toch? We hebben samen in de groeps Whatsapp Chat gezeten, het is geen kloon.
Mja, dat is dan wel weer een goed punt.quote:Op maandag 9 september 2013 16:21 schreef Rectum het volgende:
[..]
ja jij hebt thuis tien gestolen telefoons te liggen dus zo onwaarschijnlijk lijkt me dat niet
Ik heb 1 telefoon, wat lul jij dan weer slap.quote:Op maandag 9 september 2013 16:21 schreef Rectum het volgende:
[..]
ja jij hebt thuis tien gestolen telefoons te liggen dus zo onwaarschijnlijk lijkt me dat niet
Aparte telefoon nummers aanvragenquote:Op maandag 9 september 2013 16:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Die user werd gisteren nog in de whatsappgroep geflikkerd waar Braddie bij was. Dus tenzij 'ie aparte telefoonnummers aanvraagt voor iedere kloon, lijkt me dat nogal sterk.
voor je die iphone 5 had wisselde je om de week van telefoon dus dan zou het best kunnen dat je ergens nog een oude telefoon +simkaart hebt liggen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb 1 telefoon, wat lul jij dan weer slap.
Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 16:29 schreef Rectum het volgende:
[..]
voor je die iphone 5 had wisselde je om de week van telefoon dus dan zou het best kunnen dat je ergens nog een oude telefoon +simkaart hebt liggen.
Heb ik ook eens gedaan toen ik een kloon had van mijn "zusje". Die was wel succesvol.quote:Op maandag 9 september 2013 16:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Die user werd gisteren nog in de whatsappgroep geflikkerd waar Braddie bij was. Dus tenzij 'ie aparte telefoonnummers aanvraagt voor iedere kloon, lijkt me dat nogal sterk.
Zou Braddie echt zo gewiekst zijn dan? En waar komen die foto's vandaan? Had 'ie geen lekker mokkel kunnen uitzoeken?quote:
Ja.quote:Op maandag 9 september 2013 16:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zou Braddie echt zo gewiekst zijn dan?
Een lekker mokkel als kloon? Wie zou dat geloven?quote:En waar komen die foto's vandaan? Had 'ie geen lekker mokkel kunnen uitzoeken?
Op Fok braddie afzeiken en tegelijkertijd samen in een WA groepje zittenquote:Op maandag 9 september 2013 17:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja te laat, nu laten ze me er vast niet meer in
Ik ben juist een van de weinigen die Braddie probeert te helpen hier.quote:Op maandag 9 september 2013 17:17 schreef GJonline het volgende:
[..]
Op Fok braddie afzeiken en tegelijkertijd samen in een WA groepje zittenHoe oud ben je
12 hihi, kom datenquote:Op maandag 9 september 2013 17:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Ja Hugh, hoe oud ben je
Hihi lekker stoken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |