Eens.quote:Op maandag 9 september 2013 15:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent de verloedering van de sc
Gister in FB zei je dat toch?quote:Op maandag 9 september 2013 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja uitgerekte enkelbanden en gekneusde enkel. Volgende week dinsdag pas fysio
Maar ik kan ook sporten waardoor ik mijn enkel niet belast. Bijvoorbeeld armoefeningen, rug en buik etc.
Voetballen mag ik voorlopig niet
[..]
Was ik weg dan
Nou ja ik mis het sporten wel hoor, vooral voetbaltraining.
erger dan dat, je zei dat je weg ging. Moest huilen.quote:Op maandag 9 september 2013 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik zei: jullie het bekijken het maar, ik ga slapen
of ziets
Deed ze het maar.quote:Op maandag 9 september 2013 15:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
erger dan dat, je zei dat je weg ging. Moest huilen.
En 'Dit is maar een jodenforum" en "Drizzt is lief! GGMM niet!".quote:Op maandag 9 september 2013 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik zei: jullie het bekijken het maar, ik ga slapen
of ziets
Ik ook om jouquote:
Ultiem triest ja.quote:Op maandag 9 september 2013 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
En 'Dit is maar een jodenforum" en "Drizzt is lief! GGMM niet!".
Heb je daar ook screenshots van of moet ik daarvoor weer bij Davy aankloppenquote:Op maandag 9 september 2013 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar da's een feit natuurlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet je helaas doorverwijzen naar Davy.quote:Op maandag 9 september 2013 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je daar ook screenshots van of moet ik daarvoor weer bij Davy aankloppen
Vorige FB topic.quote:Op maandag 9 september 2013 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je daar ook screenshots van of moet ik daarvoor weer bij Davy aankloppen
Godsamme wat een korfballer is het ookquote:Op zondag 8 september 2013 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijf vooral lekker doorzeiken. Het punt is inmiddels wel gemaakt en een meerderheid heeft ervoor gekozen dat de SC terecht gesloten is. Zoals dat gaat, ook in de Tweede Kamer.
Grow up, zoek iets anders. Je raakt echt niet depressief of in de verveling na de sluiting van deze afvalcontainer.
3e helft jongequote:Op maandag 9 september 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we vooral lekker doorzeiken over gisteren.
Laten we de SC gewoon sluiten. Rust in de tent. KLB/ONZ users weg. Geen kliekvorming meer.quote:Op maandag 9 september 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Vol met goede ideeën jijquote:Op maandag 9 september 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2013 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten we de SC gewoon sluiten. Rust in de tent. KLB/ONZ users weg. Geen kliekvorming meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |