Herkenbaarquote:Op maandag 9 september 2013 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Afdelingsoverleg.
De tering wat een saaie onzin.
Herkenbaar.quote:Op maandag 9 september 2013 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Afdelingsoverleg.
De tering wat een saaie onzin.
Was m'n allereerste keer, en ik wist tot vijf minuten voor de start niet eens dat ik dat zou hebben. Ging er dus lekker blanco inquote:Op maandag 9 september 2013 14:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Had je geen bullshit-bingo meegenomen?
Bazennummer.quote:
Bos!quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rabbering draait weer goed. Waar zijn de haters?
Rabberingquote:
Ditquote:
Vond vooral het 'fout'-jingletje ipv het fragment een pareltje ja.quote:Op maandag 9 september 2013 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Het popduel slechter doen dan Bart Arens. Sander kan dat. Godskolere zeg.
Da's lang geleden.quote:
Inderdaad. Falersquote:Op maandag 9 september 2013 16:22 schreef Pino112 het volgende:
DWHN is vorige week al begonnen Status.
De Staat, compressed shit.quote:Op maandag 9 september 2013 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor de liefhebbers van de Staat, album is te luisteren op luisterpaal van 3voor12.
http://3voor12.vpro.nl/lu(...)dia:program:29290904
Al geluisterdquote:Op maandag 9 september 2013 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor de liefhebbers van de Staat, album is te luisteren op luisterpaal van 3voor12.
http://3voor12.vpro.nl/lu(...)dia:program:29290904
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Ik deel slechts infoquote:Op maandag 9 september 2013 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Staat, compressed shit.
Live wel prima.
Hoiquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 16:39 schreef SilentChaos het volgende:
Zit er Lara in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Heb je al een brief geschreven?quote:Op maandag 9 september 2013 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik deel slechts info
[..]
Hoi
Nee nog niet. Ik heb 10 min lopen janken door boer Jos. Niet uit verdriet.quote:
Neen...quote:
Hoezo?quote:Op maandag 9 september 2013 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik heb 10 min lopen janken door boer Jos. Niet uit verdriet.
Geboorte van kalfje in combinatie met mijn stomme hormonenquote:
Owquote:Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geboorte van kalfje in combinatie met mijn stomme hormonen
.
Dan beval ik van Jezus over een paar maanden.quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geboorte van kalfje in combinatie met mijn stomme hormonen
.
Vond hem wel knap, maar er was geen klik terwijl ik die bij Jos wel heb.quote:
Gewoon opdoeken.quote:Op maandag 9 september 2013 16:46 schreef SilentChaos het volgende:
Coldplay![]()
![]()
De piano is wel goed
Nou nog een andere zanger en een andere, minder jankerige zanglijn en het wordt misschien nog wat met die band
Er gaat niks boven een goede onbevlekte ontvangenisquote:Op maandag 9 september 2013 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan beval ik van Jezus over een paar maanden.
Mijn punt blijft.quote:Op maandag 9 september 2013 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben nu eenmaal een jankbal en helemaal die ene week in de maand.
Leuk is dan ook een breed begrip. Het is nu niet dat ik ook echt een brief ga schrijven ofzoquote:Op maandag 9 september 2013 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vond hem wel knap, maar er was geen klik terwijl ik die bij Jos wel heb.
quote:Op maandag 9 september 2013 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn punt blijft.
Maar je bent wel lief hoor.
Idd, tijd om naar huis te gaanquote:
Vanmorgen hadden ze Guus met Anneke. Topshow meets flopshow.quote:
Mwoah, Dat is nu ook weer niet nodig.quote:
1 + 1 = 3.quote:Op maandag 9 september 2013 17:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mwoah, Dat is nu ook weer niet nodig.
Ik zou haar voor de rechter slepen, ze heeft het leven van miljoenen volgers verpest.quote:
heb je mitser iks dee al gevondun?quote:
was jij nou naar De Staat bij Thats Live geweest? was het nieuwe materiaal een beetje te pruimen?quote:
Tja je moet wat doen voor viewsquote:
Het intro is een beetje Metallica achtig, maar de rest is ubertof.quote:Op maandag 9 september 2013 21:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja je moet wat doen voor views
Grappig dat je dat zegt, het is namelijk echt typisch een intro wat ik vroeger met de band samen gemaakt zou hebben (en dat was inderdaad Metalquote:Op maandag 9 september 2013 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het intro is een beetje Metallica achtig, maar de rest is ubertof.
Mag hopen dat de desbetreffende chick het ooit mag horen.
Tuurlijk, luister ik naar de tekst. Dat is net zoiets als een stripboek lezen zonder de tekstballonnetjes te lezen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, het is namelijk echt typisch een intro wat ik vroeger met de band samen gemaakt zou hebben (en dat was inderdaad Metal). De oude gitarist/zanger van de band zei het ook al: Dit is echt intro en solo die bij onze band zou passen
En je hebt naar de tekst geluisterd![]()
![]()
Eensquote:Op maandag 9 september 2013 21:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk, luister ik naar de tekst. Dat is net zoiets als een stripboek lezen zonder de tekstballonnetjes te lezen.
WAT EEN CLITTEN! WAT EEN CLITTEN!quote:Op maandag 9 september 2013 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman wat een klitten. Het is maar goed dat ik onbreekbare kam heb.
Snap niet dat Mint haar haar in knot doet. Ik krijg er alleen maar klitten van. Morgen maar weer een vlecht in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
maar goed dat je geen tik fout maakt en `t met `n c schrijftquote:Op maandag 9 september 2013 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo ik ben klitvrij. Kan ik zo de net schoongemaakte douche instappen
Anders zou je denken dat ik een man was?quote:Op maandag 9 september 2013 22:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
maar goed dat je geen tik fout maakt en `t met `n c schrijft
hahaquote:Op maandag 9 september 2013 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Anders zou je denken dat ik een man was?
ach ik zit vol met verrassingen.quote:Op maandag 9 september 2013 22:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hahanee maar dat als je clit vrij zou zijn en dan een
zou plaatsen zou ik me opzich best zorgen maken
topshow jaquote:Op maandag 9 september 2013 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe was VI? Spectacle fantastique?
morgen is DACVN en RR dag.quote:Op maandag 9 september 2013 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Morgen in de bus maar terugkijken ofzo.
Maar ik toch hopen niet van zulke verrassingenquote:Op maandag 9 september 2013 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ach ik zit vol met verrassingen.
Niet sochtends. En DACVN kijk ik niet, wat een tyfusaidskutprogramma zeg.quote:Op maandag 9 september 2013 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
morgen is DACVN en RR dag.
Braaf.quote:Op maandag 9 september 2013 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet sochtends. En BZV kijk ik niet, wat een tyfusaidskutprogramma zeg.
Topshowquote:
twitter:roos3fm twitterde op maandag 09-09-2013 om 23:49:54Nieuw nieuw nieuw! De 312 One Hit Wonders van #3voor12. Met als trotse 1e toevoeging: Toydolls - Nellie The Elephant! http://t.co/AEaibPsv6M reageer retweet
quote:
Zijn dat dan platen die 3v12 aanbidde, terwijl het eigenlijk nikszeggende hipster emo baggermuziek was die direct door de WC gespoeld moest worden?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:02 schreef Pino112 het volgende:
Ah, een nieuwe lijst:twitter:roos3fm twitterde op maandag 09-09-2013 om 23:49:54Nieuw nieuw nieuw! De 312 One Hit Wonders van #3voor12. Met als trotse 1e toevoeging: Toydolls - Nellie The Elephant! http://t.co/AEaibPsv6M reageer retweet
aanbadquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zijn dat dan platen die 3v12 aanbidde, terwijl het eigenlijk nikszeggende hipster emo baggermuziek was die direct door de WC gespoeld moest worden?
Of?
Uhm, WAT EEN TYPFOUT WAT EEN TYPFOUT.quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
WAT EEN GUUS MEEWIS WAT EEN GUUS MEEWIS!
WAT EEN GELIJK WAT EEN GELIJK!quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uhm, WAT EEN TYPFOUT WAT EEN TYPFOUT.
WAT EEN OCHTEND WAT EEN OCHTEND!!11quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
WAT EEN GELIJK WAT EEN GELIJK!
Baas Gayquote:
Doe nou niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:33 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk dat ik weer een smsje ga sturen straks met iets met een vangrail en janken
Doe dat bij de cover maar die nu te horen is, een NL-talige versie van Mr. Probz met stukjes rap...quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:33 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk dat ik weer een smsje ga sturen straks met iets met een vangrail en janken
Dat was ook m'n bedoelingquote:Op dinsdag 10 september 2013 08:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doe dat bij de cover maar die nu te horen is, een NL-talige versie van Mr. Probz met stukjes rap...
Ik zie nog wel meerdere soortgelijke SMSjes binnenkomen... en ik vrees dat die mensen het echt menen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:57 schreef Bronson het volgende:
Het is was ook gewoon het enige smsje.
Het was gewoon het beste smsjequote:Op dinsdag 10 september 2013 08:57 schreef Bronson het volgende:
Het is was ook gewoon het enige smsje.
Dat kunnen ze toch niet menen!quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zie nog wel meerdere soortgelijke SMSjes binnenkomen... en ik vrees dat die mensen het echt menen.
Bijvoorbeeld: "godverdomme, kippenvel op mijn hele lijf en lichte vochtige ogen heel mooi"
Het is een sport geworden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zie nog wel meerdere soortgelijke SMSjes binnenkomen... en ik vrees dat die mensen het echt menen.
Bijvoorbeeld: "godverdomme, kippenvel op mijn hele lijf en lichte vochtige ogen heel mooi"
Eens. Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het was gewoon het beste smsje
Ja denk het wel. Alleen is het dan wel beter als jij nu vermeldt. Toy Dollsquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zijn dat dan platen die 3v12 aanbidde, terwijl het eigenlijk nikszeggende hipster emo baggermuziek was die direct door de WC gespoeld moest worden?
Of?
Is dat niet van Roel?quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:00 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe komen we eigenlijk aan de zin "Jankend in de vangrail"?![]()
ik vind hem prachtig
Dat dacht ik ook jaquote:
twitter:FRDeventer twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 08:54:06Is rapper Sjors bij #3FM ofzo? Klinkt vreselijk! @3FM reageer retweet
twitter:
twitter:maartentreep twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 08:55:12Ach nee, voormalig baasje B verkracht op #3FM Waves van Mr. Probz reageer retweet
twitter:Meddy1010 twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 08:55:21Neeee, sorry, dit is niks. Stop ermee! #3FM reageer retweet
twitter:RuudvanderWees twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 08:55:13Baas B.... Stop er maar mee! #AUB #3FM @giel3fm reageer retweet
twitter:StefanievanL twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 08:55:56Regelrechte verkrachting! #3FM reageer retweet
twitter:bratelement twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 08:56:17Baas B, verknal jij even een hitje. Je was leuker toen we niets van je hoorde. #3fm reageer retweet
twitter:RedbeardNL twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 08:57:05ik bied een tientje om hem niet te laten schnabbelen... wie doet er mee? #giel #3FM reageer retweet
Zolang we maar 130 mogen rijden maakt de crisis niets uit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:04 schreef borisz het volgende:
Televaag plots weer blij met het kabinet?
[ afbeelding ]
Iedereen hing weer in de vangrails, zie ikquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:03 schreef Bronson het volgende:
twitter:FRDeventer twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 08:54:06Is rapper Sjors bij #3FM ofzo? Klinkt vreselijk! @3FM reageer retweet
twitter:twitter:maartentreep twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 08:55:12Ach nee, voormalig baasje B verkracht op #3FM Waves van Mr. Probz reageer retweet
twitter:Meddy1010 twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 08:55:21Neeee, sorry, dit is niks. Stop ermee! #3FM reageer retweet
twitter:RuudvanderWees twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 08:55:13Baas B.... Stop er maar mee! #AUB #3FM @giel3fm reageer retweet
twitter:StefanievanL twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 08:55:56Regelrechte verkrachting! #3FM reageer retweet
twitter:bratelement twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 08:56:17Baas B, verknal jij even een hitje. Je was leuker toen we niets van je hoorde. #3fm reageer retweet
twitter:RedbeardNL twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 08:57:05ik bied een tientje om hem niet te laten schnabbelen... wie doet er mee? #giel #3FM reageer retweet
quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja![]()
Sorry Roelzal voortaan een copyright melding bij m'n smsjes doen
Ik zeg megahit. Zou voor de verandering eindelijk eens een goeie zijn.twitter:wilbertmutsaers twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 08:43:17Ben ik dan de enige die 'Reflektor' van @arcadefire wel geweldig vindt? Op repeat hoor.. reageer retweet
Spectacle flop.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:03 schreef Bronson het volgende:
twitter:twitter:maartentreep twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 08:55:12Ach nee, voormalig baasje B verkracht op #3FM Waves van Mr. Probz reageer retweet
Eens.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:08 schreef Bronson het volgende:
Ik zeg megahit. Zou voor de verandering eindelijk eens een goeie zijn.twitter:wilbertmutsaers twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 08:43:17Ben ik dan de enige die 'Reflektor' van @arcadefire wel geweldig vindt? Op repeat hoor.. reageer retweet
Muzikaal een topshow jaquote:
Ik zal m eens een kans geven. Misschien is het geen overcompressed dipshit deze keer.quote:
Ik zie het, aardig uurtje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:45 schreef SilentChaos het volgende:
Bob Dylan
Ze hebben de la met echte muziek eindelijk eens opengetrokken bij 3FM
Topshows van een señoritaquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Topshows van een señorita
quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
SFW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salma.![]()
![]()
Kan ik niet zien hier. Maar ik zie malecelebs dus geen interesse.quote:
Wie de neuk houdt nou zo een kat vast.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:20 schreef alors het volgende:
Hij houdt ook van katten
[ afbeelding ]
Hij.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wie de neuk houdt nou zo een kat vast.
quote:
Marilyn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
Marilyn Manson MH geweest?
Dat waren nog eens tijden
Nookie
Marilyn fucking Manson.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
Marilyn Manson MH geweest?
Dat waren nog eens tijden
Nookie
Jawel. Wat een vies figuur is dat.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marilyn fucking Manson.
Dan liever Coldplay.
Ok, dat niet.
The Beautiful People en mOBSCENE zijn nog wel te doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jawel. Wat een vies figuur is dat.
Ben geen liefhebber van de man en z'n muziek (alhoewel hij wel eens een aardige plaat heeft gemaaktquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marilyn fucking Manson.
Dan liever Coldplay.
Ok, dat niet.
De billen van Pipo, de billen van Pipo!quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Beautiful People en mOBSCENE zijn nog wel te doen.
De rest...![]()
_!
Ik ken ineens heel veel nummers van Train meer. Eerst alleen die eendagsvlieg uit 2001 en die draak Hey Soul Sister. Wat een kutplaat is dat. Als ik dat nummer gooi wil ik de radio uit het raam horen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:46 schreef alors het volgende:
Ah terug op het Sky niveau, ik maakte me al zorgen.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
Over gay shit gesproken...
Keane
OOOOooooooooooooooooooooooh ooooooooooooooooooooooooooooh
silenced by the nicht...
quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
Over gay shit gesproken...
Keane
OOOOooooooooooooooooooooooh ooooooooooooooooooooooooooooh
silenced by the nicht...
quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken ineens heel veel nummers van Train meer. Eerst alleen die eendagsvlieg uit 2001 en die draak Hey Soul Sister. Wat een kutplaat is dat. Als ik dat nummer gooi wil ik de radio uit het raam horen.
Syntix, want die adoreert Sky toch wel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar Train, dat moet toch wel het ergste zijn dat de muziek is overkomen? Adele, Michael Bublé, Blof, Coldplay, Keane zij zijn geniaal vergeleken met die waardeloze kutband...
Zijn er echt mensen die zoiets kuts kunnen waarderen? Ik snap het niet
Oh, ik ga er zelfs rare dingen van typen. Wat die woede over Train al niet met je doet.quote:
Dat was niet bewust?quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, ik ga er zelfs rare dingen van typen. Wat die woede over Train al niet met je doet.
Neequote:
Heb liever take a look aroundquote:
Vond het al toevallig dat je er over begon jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal jullie mijn gerant over Train verder besparen. KLB is een paar deuren verder immers. Zie dat ze dit uur ook op 3 zijn gedraaid
Dat ze Domien nog geen nekschot hebben gegeven daarom.
Nickelback vergeten?quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar Train, dat moet toch wel het ergste zijn dat de muziek is overkomen? Adele, Michael Bublé, Blof, Coldplay, Keane zij zijn geniaal vergeleken met die waardeloze kutband...
Hoorde een nummer van ze dat ik nog niet kende op Sky.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vond het al toevallig dat je er over begon ja.
Nickelback, Creed, Insane Clown Posse, Double Date, beter dan goddamn Train.quote:
Creedquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nickelback, Creed, Insane Clown Posse, Double Date, beter dan goddamn Train.
Baas B.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nickelback, Creed, Insane Clown Posse, Double Date, beter dan goddamn Train.
Sandra van Nieuwland, Rapper Sjors en Zanger Rinus, het mongolenhoekje zeg maar, is ook beter.
Ok, die is slechter. Jij wint.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ok, die is slechter. Jij wint.
Drop of Jupiterquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laura van Jan Smit is trouwens het enige nummer wat ik kan reproduceren wat bij mij nog meer ergernis opwekt dan Hey Soul Sister. Ook een prestatie.quote:
Mja die is wel te doen. Als enige.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Drop of Jupiter
Maar de rest zuigt.
The Verve of ELP?quote:
Allebei mooie liedjesquote:
Ach. Dat denk ik elke werkdag 100 keer.quote:
11.33 Naughty Boy Feat Sam Smith La La Laquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:22 schreef alors het volgende:
Als ik zo naar de platen kijk, laat ik de radio maar uit voorlopig.
Ik zou hem nu aanzetten als ik jou was.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:22 schreef alors het volgende:
Als ik zo naar de platen kijk, laat ik de radio maar uit voorlopig.
Jankend in de vangrail.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:25 schreef Pino112 het volgende:
Reactie op de foto van Giel dat Baas B er is:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:25 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ja te laatquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik zou hem nu aanzetten als ik jou was.
Eigen schuld, haha.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ja te laatZet hem zelf wel op
Saybia
Als ik dat soort teksten zou uitkramen, zou ik m'n auto gewoon frontaal tegen een muur rijden. Man man man.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:25 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dat is zielig voor de muur.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ik dat soort teksten zou uitkramen, zou ik m'n auto gewoon frontaal tegen een muur rijden. Man man man.
Je verloopt gewoon langzaam de verschillende stadia van naar Sky luisteren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben inmiddels in het stadium dat Ho Hey me ook niet meer ergert maar dat ik denk 'er is niets aan te doen'. Is dit bezinning? Neemt de Sky-geest bezit van me? Word ik langzaam fan van Train?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ik dat soort teksten zou uitkramen, zou ik m'n auto gewoon frontaal tegen een muur rijden. Man man man.
Dan moet jij even voor psycholoog spelen:quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je verloopt gewoon langzaam de verschillende stadia van naar Sky luisteren.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Boosheid dat je naar Sky moet luisteren, afkraken, ontwijken, humoristische benadering, negeren, acceptatie, liefde.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet jij even voor psycholoog spelen:
Wat zijn die stadia?
Dan heb ik last van stemmingswisselingen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boosheid dat je naar Sky moet luisteren, afkraken, ontwijken, humoristische benadering, negeren, acceptatie, liefde.
Dat kan, maar je bent niet meer te redden als je in de laatste stadia bent.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb ik last van stemmingswisselingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |