Herkenbaarquote:Op maandag 9 september 2013 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Afdelingsoverleg.
De tering wat een saaie onzin.
Herkenbaar.quote:Op maandag 9 september 2013 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Afdelingsoverleg.
De tering wat een saaie onzin.
Was m'n allereerste keer, en ik wist tot vijf minuten voor de start niet eens dat ik dat zou hebben. Ging er dus lekker blanco inquote:Op maandag 9 september 2013 14:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Had je geen bullshit-bingo meegenomen?
Bazennummer.quote:
Bos!quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rabbering draait weer goed. Waar zijn de haters?
Rabberingquote:
Ditquote:
Vond vooral het 'fout'-jingletje ipv het fragment een pareltje ja.quote:Op maandag 9 september 2013 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Het popduel slechter doen dan Bart Arens. Sander kan dat. Godskolere zeg.
Da's lang geleden.quote:
Inderdaad. Falersquote:Op maandag 9 september 2013 16:22 schreef Pino112 het volgende:
DWHN is vorige week al begonnen Status.
De Staat, compressed shit.quote:Op maandag 9 september 2013 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor de liefhebbers van de Staat, album is te luisteren op luisterpaal van 3voor12.
http://3voor12.vpro.nl/lu(...)dia:program:29290904
Al geluisterdquote:Op maandag 9 september 2013 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor de liefhebbers van de Staat, album is te luisteren op luisterpaal van 3voor12.
http://3voor12.vpro.nl/lu(...)dia:program:29290904
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Ik deel slechts infoquote:Op maandag 9 september 2013 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Staat, compressed shit.
Live wel prima.
Hoiquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 16:39 schreef SilentChaos het volgende:
Zit er Lara in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Heb je al een brief geschreven?quote:Op maandag 9 september 2013 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik deel slechts info
[..]
Hoi
Nee nog niet. Ik heb 10 min lopen janken door boer Jos. Niet uit verdriet.quote:
Neen...quote:
Hoezo?quote:Op maandag 9 september 2013 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik heb 10 min lopen janken door boer Jos. Niet uit verdriet.
Geboorte van kalfje in combinatie met mijn stomme hormonenquote:
Owquote:Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geboorte van kalfje in combinatie met mijn stomme hormonen
.
Dan beval ik van Jezus over een paar maanden.quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geboorte van kalfje in combinatie met mijn stomme hormonen
.
Vond hem wel knap, maar er was geen klik terwijl ik die bij Jos wel heb.quote:
Gewoon opdoeken.quote:Op maandag 9 september 2013 16:46 schreef SilentChaos het volgende:
Coldplay![]()
![]()
De piano is wel goed
Nou nog een andere zanger en een andere, minder jankerige zanglijn en het wordt misschien nog wat met die band
Er gaat niks boven een goede onbevlekte ontvangenisquote:Op maandag 9 september 2013 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan beval ik van Jezus over een paar maanden.
Mijn punt blijft.quote:Op maandag 9 september 2013 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben nu eenmaal een jankbal en helemaal die ene week in de maand.
Leuk is dan ook een breed begrip. Het is nu niet dat ik ook echt een brief ga schrijven ofzoquote:Op maandag 9 september 2013 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vond hem wel knap, maar er was geen klik terwijl ik die bij Jos wel heb.
quote:Op maandag 9 september 2013 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn punt blijft.
Maar je bent wel lief hoor.
Idd, tijd om naar huis te gaanquote:
Vanmorgen hadden ze Guus met Anneke. Topshow meets flopshow.quote:
Mwoah, Dat is nu ook weer niet nodig.quote:
1 + 1 = 3.quote:Op maandag 9 september 2013 17:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mwoah, Dat is nu ook weer niet nodig.
Ik zou haar voor de rechter slepen, ze heeft het leven van miljoenen volgers verpest.quote:
heb je mitser iks dee al gevondun?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |