abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 september 2013 @ 22:40:14 #251
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_131044912
Wilders heeft makkelijk praten met zijn volle buikje. Elke avond lekker aan de gebraden kip, voor het slapen nog een lekker warme kop chocomel en het banksaldo checken. :{

Hij moet eens meer met een échte ombudsman gaan praten.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_131045986
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 22:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Laat die mongool ergens anders gaan klagen. Je kunt het die Roemenen toch niet kwalijk nemen dat ze bij de EU willen en dat ze in NL willen komen werken?

Zouden wij toch ook doen als we in een arm kutland zouden wonen. Laat Wilders naar Brussel gaan en daar demonstreren :r
Inhoudelijk ben ik het soms met Wilders eens (alhoewel ik soms ook vind dat hij overdrijft en de realiteit uit het oog verliest), maar de manier waarop hij zijn acties doet vind ik ook vaak onnodig beledigend en denigrerend.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_131046044
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 20:22 schreef Igen het volgende:
Uiteraard. Maar dat geldt natuurlijk ook voor Polen en Roemenen. Het is vast ook niet hun eerste keus om ver weg van vrouw en kinderen te gaan werken.
Er zijn toch ook gewoon Oostblokkers die hun vrouw en kinderen meenemen? En in tegenstelling tot andere bevolkingsgroepen, zijn die meestal wel bereid om zich een klein beetje aan te passen.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_131046207
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 23:04 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Er zijn toch ook gewoon Oostblokkers die hun vrouw en kinderen meenemen? En in tegenstelling tot andere bevolkingsgroepen, zijn die meestal wel bereid om zich een klein beetje aan te passen.
Jammer dat ze zoveel drinken. En dat aanpassen valt ook wel mee.
pi_131046402
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 23:08 schreef macca728 het volgende:

[..]

Jammer dat ze zoveel drinken. En dat aanpassen valt ook wel mee.
Da drinken is volgens mij vooral bij de Polen, Tsjechen etc. de Slavische volkeren uit Oost-en Midden-Europa. Maar of Roemenen zoveel drinken? Die staan om andere (negatieve) dingen bekend.
pi_131046554
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 23:14 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Da drinken is volgens mij vooral bij de Polen, Tsjechen etc. de Slavische volkeren uit Oost-en Midden-Europa. Maar of Roemenen zoveel drinken? Die staan om andere (negatieve) dingen bekend.
Klopt maar die moeten nog komen. Behalve dan die hier staan met de straatkrant en die kennen amper NL.

Overigens zijn er net zoveel zigeuners onderhand in Bulgarije.
pi_131047050
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 23:04 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Ongetwijfeld!

Maar waarover steeds wordt geklaagd, is dat Polen massaal hier met meerderen een kamertje delen terwijl vrouw en kinderen in Polen achterblijven, waar het lekker goedkoop is, zodat er "oneerlijke concurrentie" t.o.v. de Nederlander zou zijn die hier z'n gezin in de vinex-wijk moet onderhouden en daarom geen werk tegen minimumloon kan accepteren.

En daar stel ik dus tegenover dat die Polen ook gewoon mensen zijn en dat dus vast ook niet langdurig zo willen doen.
pi_131049322
Het probleem zijn niet de Roemenen zelf, het probleem zijn de duizenden criminele zigeuners uit die streken.
  woensdag 11 september 2013 @ 02:51:09 #259
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_131049339
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 23:14 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

De Tsjechen horen niet in dit rijtje thuis.
Tsjechen zijn vrijwel nooit echt ladderzat, zoals hun noorderburen. Tsjechie is juist een beschaafd land, seculier, hoog opgeleid en kent een van de oudste universiteiten van Europa. Tsjechen emigreren ook nauwelijks, zij blijven liever in hun kleine bosrijke, bergachtige, schilderachtige paradijsje, waar Staropramen, Holba en de Kofola rijkelijk vloeit! _O_

De meeste andere oostblokkers zijn helaas wel behoorlijk gaar. ;(

Maar voor Tsjechen heb ik respect! Ja miluje Ceske Republika! O+
pi_131049374
Tsjechie lijkt veel meer op Oostenrijk dan op Polen wat dat betreft. Modern, atheist, hoogopgeleid, spreken veel talen en emigreren nauwelijks. Tsjechen kijken ook neer op Polen omdat ze dat katholieke zo extreem vinden.
pi_131049456
quote:
17s.gif Op woensdag 11 september 2013 02:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

De Tsjechen horen niet in dit rijtje thuis.
Tsjechen zijn vrijwel nooit echt ladderzat, zoals hun noorderburen. Tsjechie is juist een beschaafd land, seculier, hoog opgeleid en kent een van de oudste universiteiten van Europa. Tsjechen emigreren ook nauwelijks, zij blijven liever in hun kleine bosrijke, bergachtige, schilderachtige paradijsje, waar Staropramen, Holba en de Kofola rijkelijk vloeit! _O_

De meeste andere oostblokkers zijn helaas wel behoorlijk gaar. ;(

Maar voor Tsjechen heb ik respect! Ja miluje Ceske Republika! O+
Het zijn anders wel gemiddeld genomen de grootste bierdrinkers van Europa.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_131049461
was eerder zo een discussie over in welke landen drinken ze het meest, daaruit bleek dat Oost-Europa maar gemiddeld scoorde, luxemburg en finland stonden op nr1
pi_131050918
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 02:39 schreef Fairybell het volgende:
Het probleem zijn niet de Roemenen zelf, het probleem zijn de duizenden criminele zigeuners uit die streken.
Het echte probleem is dat we heel veel werkelozen hebben hier in Nederland, dus waarom nog meer gelukzoekers binnenhalen.
  woensdag 11 september 2013 @ 10:01:54 #264
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_131051857
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 23:17 schreef macca728 het volgende:

[..]

Klopt maar die moeten nog komen. Behalve dan die hier staan met de straatkrant en die kennen amper NL.

Overigens zijn er net zoveel zigeuners onderhand in Bulgarije.
Zigeuners in BG niet vergelijken met zigeuners in RO. Zigeuners in BG zijn sowieso niet zo reislustig meer, die zullen we hier waarschijnlijk helaas blijven houden. En absoluut gezien zijn er veel meer zigeuners in RO.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 11 september 2013 @ 10:03:14 #265
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_131051883
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 04:09 schreef arjan1212 het volgende:
was eerder zo een discussie over in welke landen drinken ze het meest, daaruit bleek dat Oost-Europa maar gemiddeld scoorde, luxemburg en finland stonden op nr1
Oost-Europa bezatten mensen zich of drinken ze niet. Gematigde drinkers zijn er niet echt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_131054272
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 10:03 schreef Dven het volgende:

[..]

Oost-Europa bezatten mensen zich of drinken ze niet. Gematigde drinkers zijn er niet echt.
Ervaring? Egeszsegedre!!
  woensdag 11 september 2013 @ 11:36:48 #267
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_131054318
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:34 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Ervaring? Egeszsegedre!!
Ja, ik ben zo'n zuiplap
pi_131057570
Ik ken zat Oost Europeanen die niet of amper drinken. Maargoed. Het echte probleem zijn de zigeuners en dat hebben we ook weer gemerkt met die familie in Amsterdam.
pi_131058808
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 03:05 schreef Fairybell het volgende:
Tsjechie lijkt veel meer op Oostenrijk dan op Polen wat dat betreft. Modern, atheist, hoogopgeleid, spreken veel talen en emigreren nauwelijks. Tsjechen kijken ook neer op Polen omdat ze dat katholieke zo extreem vinden.
Ik ben nog nooit in Tsjechië geweest, maar wat je allemaal zegt doet me erg denken aan Slovenië. Een groot gedeelte van het landschap doet denken aan Oostenrijk en ook qua mentaliteit van de mensen etc.
pi_131058854
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 10:01 schreef Dven het volgende:

[..]

Zigeuners in BG niet vergelijken met zigeuners in RO. Zigeuners in BG zijn sowieso niet zo reislustig meer, die zullen we hier waarschijnlijk helaas blijven houden. En absoluut gezien zijn er veel meer zigeuners in RO.
Ook Hongarije heeft veel zigeuners en veel de Hongaren hebben veel problemen met hen (Jobbik) maar toch hoor ik nooit over een massale uitvlucht van Hongaarse zigeuners. Vraag me af waarom dat vrijwel alleen bij Roemeense zigeuners gebeurt?
pi_131059274
Omdat Roemenie een stuk minder beschaafd is dan Hongarije en de mensen ze daar letterlijk uitkotsen.
  woensdag 11 september 2013 @ 14:59:08 #272
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_131059526
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:33 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Ook Hongarije heeft veel zigeuners en veel de Hongaren hebben veel problemen met hen (Jobbik) maar toch hoor ik nooit over een massale uitvlucht van Hongaarse zigeuners. Vraag me af waarom dat vrijwel alleen bij Roemeense zigeuners gebeurt?
200.000 zigeuners zijn wat anders dan 3.000.000 zigeuners. Buiten dat spreek je ook niet over één en dezelfde zigeunergroep.
  woensdag 11 september 2013 @ 15:02:08 #273
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_131059611
Verder gewoon naar volk natuurlijk. Met hun clanachtige bestaan waarin de hele meute moet werken (bedelen + busken) voor die ene familie die dan wel rijk is en dan nog wanstaltiger gedrag gaat vertonen

http://www.brainfuel.nl/v(...)rs+van+Roemeni%C3%AB

:')
pi_131060034
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 22:13 schreef LXIV het volgende:
Het erge is nog wel dat je door sommige mensen in de categorie van (volkeren)moordenaars en haters van andere mensen wordt gestopt wanneer je je bedenkingen bij de EU en de massa-immigratie hebt.

Alleen mensen die hier zonder er verder bij na te denken een volledig voorstander van zijn, zijn goed. Alle anderen zijn door-en-door slechte mensen die eigenlijk niet eens een mening zouden mogen hebben en in het gevang thuishoren.

Het is qua onderdrukking erger geworden dan in de Soviet-Unie 30 jaar geleden.
Volkomen mee eens.

Behalve de laatste 2 zinnen dan.
  woensdag 11 september 2013 @ 15:17:09 #275
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_131060075
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:59 schreef macca728 het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij een luie Nederlander ? Google is je vriend.

http://www.geenstijl.nl/m(...)lderpinautomaat.html

[..]

Klopt het nou wel of niet?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')