Inhoudelijk ben ik het soms met Wilders eens (alhoewel ik soms ook vind dat hij overdrijft en de realiteit uit het oog verliest), maar de manier waarop hij zijn acties doet vind ik ook vaak onnodig beledigend en denigrerend.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Laat die mongool ergens anders gaan klagen. Je kunt het die Roemenen toch niet kwalijk nemen dat ze bij de EU willen en dat ze in NL willen komen werken?
Zouden wij toch ook doen als we in een arm kutland zouden wonen. Laat Wilders naar Brussel gaan en daar demonstreren
Er zijn toch ook gewoon Oostblokkers die hun vrouw en kinderen meenemen? En in tegenstelling tot andere bevolkingsgroepen, zijn die meestal wel bereid om zich een klein beetje aan te passen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:22 schreef Igen het volgende:
Uiteraard. Maar dat geldt natuurlijk ook voor Polen en Roemenen. Het is vast ook niet hun eerste keus om ver weg van vrouw en kinderen te gaan werken.
Jammer dat ze zoveel drinken. En dat aanpassen valt ook wel mee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:04 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Er zijn toch ook gewoon Oostblokkers die hun vrouw en kinderen meenemen? En in tegenstelling tot andere bevolkingsgroepen, zijn die meestal wel bereid om zich een klein beetje aan te passen.
Da drinken is volgens mij vooral bij de Polen, Tsjechen etc. de Slavische volkeren uit Oost-en Midden-Europa. Maar of Roemenen zoveel drinken? Die staan om andere (negatieve) dingen bekend.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
Jammer dat ze zoveel drinken. En dat aanpassen valt ook wel mee.
Klopt maar die moeten nog komen. Behalve dan die hier staan met de straatkrant en die kennen amper NL.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:14 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Da drinken is volgens mij vooral bij de Polen, Tsjechen etc. de Slavische volkeren uit Oost-en Midden-Europa. Maar of Roemenen zoveel drinken? Die staan om andere (negatieve) dingen bekend.
Ongetwijfeld!quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:04 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Er zijn toch ook gewoon Oostblokkers die hun vrouw en kinderen meenemen? En in tegenstelling tot andere bevolkingsgroepen, zijn die meestal wel bereid om zich een klein beetje aan te passen.
De Tsjechen horen niet in dit rijtje thuis.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:14 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Da drinken is volgens mij vooral bij de Polen, Tsjechen etc. de Slavische volkeren uit Oost-en Midden-Europa. Maar of Roemenen zoveel drinken? Die staan om andere (negatieve) dingen bekend.
Het zijn anders wel gemiddeld genomen de grootste bierdrinkers van Europa.quote:Op woensdag 11 september 2013 02:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De Tsjechen horen niet in dit rijtje thuis.
Tsjechen zijn vrijwel nooit echt ladderzat, zoals hun noorderburen. Tsjechie is juist een beschaafd land, seculier, hoog opgeleid en kent een van de oudste universiteiten van Europa. Tsjechen emigreren ook nauwelijks, zij blijven liever in hun kleine bosrijke, bergachtige, schilderachtige paradijsje, waar Staropramen, Holba en de Kofola rijkelijk vloeit!![]()
De meeste andere oostblokkers zijn helaas wel behoorlijk gaar.![]()
Maar voor Tsjechen heb ik respect! Ja miluje Ceske Republika!
Het echte probleem is dat we heel veel werkelozen hebben hier in Nederland, dus waarom nog meer gelukzoekers binnenhalen.quote:Op woensdag 11 september 2013 02:39 schreef Fairybell het volgende:
Het probleem zijn niet de Roemenen zelf, het probleem zijn de duizenden criminele zigeuners uit die streken.
Zigeuners in BG niet vergelijken met zigeuners in RO. Zigeuners in BG zijn sowieso niet zo reislustig meer, die zullen we hier waarschijnlijk helaas blijven houden. En absoluut gezien zijn er veel meer zigeuners in RO.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:17 schreef macca728 het volgende:
[..]
Klopt maar die moeten nog komen. Behalve dan die hier staan met de straatkrant en die kennen amper NL.
Overigens zijn er net zoveel zigeuners onderhand in Bulgarije.
Oost-Europa bezatten mensen zich of drinken ze niet. Gematigde drinkers zijn er niet echt.quote:Op woensdag 11 september 2013 04:09 schreef arjan1212 het volgende:
was eerder zo een discussie over in welke landen drinken ze het meest, daaruit bleek dat Oost-Europa maar gemiddeld scoorde, luxemburg en finland stonden op nr1
Ervaring? Egeszsegedre!!quote:Op woensdag 11 september 2013 10:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Oost-Europa bezatten mensen zich of drinken ze niet. Gematigde drinkers zijn er niet echt.
Ja, ik ben zo'n zuiplapquote:
Ik ben nog nooit in Tsjechië geweest, maar wat je allemaal zegt doet me erg denken aan Slovenië. Een groot gedeelte van het landschap doet denken aan Oostenrijk en ook qua mentaliteit van de mensen etc.quote:Op woensdag 11 september 2013 03:05 schreef Fairybell het volgende:
Tsjechie lijkt veel meer op Oostenrijk dan op Polen wat dat betreft. Modern, atheist, hoogopgeleid, spreken veel talen en emigreren nauwelijks. Tsjechen kijken ook neer op Polen omdat ze dat katholieke zo extreem vinden.
Ook Hongarije heeft veel zigeuners en veel de Hongaren hebben veel problemen met hen (Jobbik) maar toch hoor ik nooit over een massale uitvlucht van Hongaarse zigeuners. Vraag me af waarom dat vrijwel alleen bij Roemeense zigeuners gebeurt?quote:Op woensdag 11 september 2013 10:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Zigeuners in BG niet vergelijken met zigeuners in RO. Zigeuners in BG zijn sowieso niet zo reislustig meer, die zullen we hier waarschijnlijk helaas blijven houden. En absoluut gezien zijn er veel meer zigeuners in RO.
200.000 zigeuners zijn wat anders dan 3.000.000 zigeuners. Buiten dat spreek je ook niet over één en dezelfde zigeunergroep.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:33 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Ook Hongarije heeft veel zigeuners en veel de Hongaren hebben veel problemen met hen (Jobbik) maar toch hoor ik nooit over een massale uitvlucht van Hongaarse zigeuners. Vraag me af waarom dat vrijwel alleen bij Roemeense zigeuners gebeurt?
Volkomen mee eens.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:13 schreef LXIV het volgende:
Het erge is nog wel dat je door sommige mensen in de categorie van (volkeren)moordenaars en haters van andere mensen wordt gestopt wanneer je je bedenkingen bij de EU en de massa-immigratie hebt.
Alleen mensen die hier zonder er verder bij na te denken een volledig voorstander van zijn, zijn goed. Alle anderen zijn door-en-door slechte mensen die eigenlijk niet eens een mening zouden mogen hebben en in het gevang thuishoren.
Het is qua onderdrukking erger geworden dan in de Soviet-Unie 30 jaar geleden.
Klopt het nou wel of niet?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een luie Nederlander ? Google is je vriend.
http://www.geenstijl.nl/m(...)lderpinautomaat.html
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |