Beter had je een HTC One gehaaldquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:51 schreef Sylvana het volgende:
Goed, eindelijk weekend en heb net een Samsung Galaxy S4 opgehaald
Hier ook!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:02 schreef KaBuf het volgende:
Kapot maar tevreden na een flinke workout bij de fitness
Er is er een jarig... Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:36 schreef bijdehand het volgende:
OT: Goed! Morgen stomme verjaardag en overmorgen zie ik m'nweer
Geef het aan bij je naasten en familie. Zoek steun dus.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:36 schreef gridjuh het volgende:
Ik kom hier eigenlijk nooit.....de eerste keer hier.
Ik voel me klote.
Mijn vriend heeft burn-out....we werken er samen aan.
Alleen vergeten mensen niet dat hij problemen heeft maar wel dat ik al maanden zijn boosheid al tegen mij heb gehad.
Wat dus nu door iemand is gebeurd hij mag mee een dagje weg en naar mij word niet omgekeken
Wow vet goed! Doch jaloersquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Beter had je een HTC One gehaald
OT: prima, korte presentatie in elkaar aan het zetten en terwijl mijn stagebegeleider langsloopt geeft hij een compliment over hoe het er uit ziet en hoe ik tot nu toe mijn stage vervul
Dat is nou juist het probleem. Ik heb geen burn-out dus vinden ze dat ik mij niet moet aanstellen omdat mijn vriend wel problemen heeft.quote:Op zaterdag 14 september 2013 04:03 schreef Mishu het volgende:
[..]
Geef het aan bij je naasten en familie. Zoek steun dus.
Dankjequote:
Goed voor jezelf zorgen dus. Wanneer je vriend dat dagje weggaat zelf ook iets ontspannends gaan doen. En mensen die niet snappen dat het voor jou ook zwaar is zijn gewoon een beetje dom, niks van aantrekken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 06:55 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem. Ik heb geen burn-out dus vinden ze dat ik mij niet moet aanstellen omdat mijn vriend wel problemen heeft.
Ik voel me er best alleen in nu namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |