Je kan het meer vergelijken dat je in een topic van Serie X zit en het einde van Serie Y verklapt. Not dun.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er mis mee is.
Dat kan, maar niet doen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die live voetbalwedstrijden niet gespoilered willen hebben. Ik zal het nooit begrijpen.
Ik postte er niet. Maar het topic zat niemand in de weg lijkt me.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die topics monden toch altijd in hetzelfde uit:
- geld
- stadions
- welke clubs wel
- welke clubs niet
- reistijd
Heeft weinig nut om ze dan open te houden.
Dacht dat het over die reeks ging. Excuses.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:39 schreef GGMM het volgende:
Oh, ik zie het nu pas.
Omdat er een 5 delige reeks is ergens in VBL waar dit al tot in den treure besproken is en elke keer loopt het weer uit in over en weer getroll. Als je echt iets toe te voegen hebt wat nog niet gezegd is (wat ik ten zeerste betwijfel) dan mag je die wel kicken.
Jezelf quoten is ook mijn ding niet, maar dat gaat tenminste over het onderwerp, itt jouw posts die puur en alleen bedoeld zijn om te trollen. Misschien kan je daar gewoon mee ophouden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:14 schreef tompsv18 het volgende:
GGMM maak je niet zo belachelijk joh. Tong is er weer allemaal dingen aan het bijhalen die niks met het onderwerp te maken hebben en is zelfs zichzelf aan het quoten. En dan mogen die reacties wel blijven staan. Schei toch uit joh
GGMM is mijn vriend. En aan vrienden durf je je fouten toe te geven.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:14 schreef tompsv18 het volgende:
GGMM maak je niet zo belachelijk joh. Tong is er weer allemaal dingen aan het bijhalen die niks met het onderwerp te maken hebben en is zelfs zichzelf aan het quoten. En dan mogen die reacties wel blijven staan. Schei toch uit joh
Het ging over de mening van Cruijff over verdedigers en dan begint Tong opeens over dat Cruijff ooit Dennis Bergkamp liet debuteren. Lijkt me weinig met het onderwerp te maken te hebben. Vervolgens gaat hij daar zelf weer op in door zelf antwoord te geven. Veel sneuer kan het niet worden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezelf quoten is ook mijn ding niet, maar dat gaat tenminste over het onderwerp, itt jouw posts die puur en alleen bedoeld zijn om te trollen. Misschien kan je daar gewoon mee ophouden.
Als je het niet begrijpt hoef je er verder niet op in te gaan natuurlijk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het ging over de mening van Cruijff over verdedigers en dan begint Tong opeens over dat Cruijff ooit Dennis Bergkamp liet debuteren. Lijkt me weinig met het onderwerp te maken te hebben.
Ok, bedankt voor je advies.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:23 schreef tompsv18 het volgende:
Overigens lijkt het me ook vrij nutteloos om iedere scheet die Cruijff laat een apart topic aan te maken. Dan blijf je bezig.
Het heeft weinig met het onderwerp te maken. Dat weet jij net zo goed. Net als de manier waarop je zijn naam schrijft. Lekker boeiend zeg. Als we iedere fout die Tong maakt moeten gaan verbeteren, zijn we morgen nog bezig.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het niet begrijpt hoef je er verder niet op in te gaan natuurlijk.
[..]
Ok, bedankt voor je advies.
Ik hou me in.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:23 schreef tompsv18 het volgende:
Overigens lijkt het me ook vrij nutteloos om iedere scheet die Cruijff laat een apart topic aan te maken.
Niet mee eens. Maar dit is een discussie voor in dat topic. Jammer dat je niet op een normale manier kon vragen wat er relevant aan is, wellicht had je uitleg gekregen en had je er op in kunnen gaan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het heeft weinig met het onderwerp te maken.
Ik twijfelde maar het topic liep goed, dus ik laat hem open.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:26 schreef tompsv18 het volgende:
Je zou eens iets met het advies kunnen doen. Als ik iedere week de mening van Cruijff wil lezen, koop ik dat Ajax-krantje wel.
Omdat jij het toelaat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:35 schreef GGMM het volgende:
Ik begin nu wel door te krijgen waarom mensen juist hier graag komen trollen.
Een post zoals die van Nummer10 zou ik overal laten staan. Nogmaals; kweek wat eelt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:11 schreef RubenSosa het volgende:
Uit het psv topic
[..]
Omdat jij het toelaat.
Zodra psv fokkers er wat van zeggen ga je die posts verwijderen en kom je met berichten zoals hierboven. En als mensen daarop reageren haal je gelijk de posts weg..
Wees eens een mod voor iedereen en niet alleen voor de ajax fokkers. Of laat je club voorkeur niet doorslaan in het psv topic.
Je weet ook wel dat het niet alleen over die post gaat. Dat weet je echt wel. Gaat al jaren zo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een post zoals die van Nummer10 zou ik overal laten staan. Nogmaals; kweek wat eelt.
Tja, met dit soort algemene posts kan ik weinig. Kom maar eens vaker met voorbeelden dan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Je weet ook wel dat het niet alleen over die post gaat. Dat weet je echt wel. Gaat al jaren zo.
Nogmaals: wees eens rechtlijnig tegen alle fokkers.
Dan moet je ook gewoon de reacties daarop laten staan. Was volgens mij ook niet heel veel mis mee. Anders beloon je op die manier het trollen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een post zoals die van Nummer10 zou ik overal laten staan. Nogmaals; kweek wat eelt.
Jullie moeten niet alleen uitdelen, maar ook incasseren. Dat het jaren al zo is, vind ik een kulargument. Het is echt constant hetzelfde. GGMM zei het ook al. Het is niet gek dat iedereen blijft komen daar. Happen is geen probleem bij jullie. Als je vredig en zonder idiote beelden wil lullen over PSV, doe je dat maar op PSV-Netwerk. Leer eens dingen te scheiden van elkaar waardoor het wat schoner en netter blijft. Of heb je niet van huis meegekregen dat je zelf ook met een oplossing moet komen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Je weet ook wel dat het niet alleen over die post gaat. Dat weet je echt wel.
Nogmaals: wees eens rechtlijnig tegen alle fokkers.
Niet als het geflame wordt. Je kan ook op een volwassen manier zeggen dat de post nergens op slaat. Of beter nog; negeer het gewoon.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan moet je ook gewoon de reacties daarop laten staan.
Van deze zin begrijp ik weinig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:15 schreef tompsv18 het volgende:
Was volgens mij ook niet heel veel mis mee. Anders beloon je op die manier het trollen.
Door zijn trollreactie wel te laten staan, maar vervolgens de reacties daarop te verwijderen beloon je het trollen. Die mogen dan gewoon hun gang gaan en als je er iets van zegt, dan komt jij ertussen om die reacties snel te verwijderen. Volgens mij niet zo lastig te begrijpen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als het geflame wordt. Je kan ook op een volwassen manier zeggen dat de post nergens op slaat. Of beter nog; negeer het gewoon.
[..]
Van deze zin begrijp ik weinig.
Of je gaat niet op die post reageren?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Door zijn trollreactie wel te laten staan, maar vervolgens de reacties daarop te verwijderen beloon je het trollen. Die mogen dan gewoon hun gang gaan en als je er iets van zegt, dan komt jij ertussen om die reacties snel te verwijderen. Volgens mij niet zo lastig te begrijpen.
Je verschuift de schuld. Doordat dat jij er als een volslagen idioot op in gaat beloon je trollen. Probeer er eens op een wat meer volwassen manier mee om te gaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Door zijn trollreactie wel te laten staan, maar vervolgens de reacties daarop te verwijderen beloon je het trollen. Die mogen dan gewoon hun gang gaan en als je er iets van zegt, dan komt jij ertussen om die reacties snel te verwijderen. Volgens mij niet zo lastig te begrijpen.
Waarom? Je post toch om daar een reactie op te krijgen? Lijkt me raar dat je dan opeens niet meer mag reageren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of je gaat niet op die post reageren?
Hoe moet je daar dan op reageren? 'Zou je dit de volgende keer alsjeblieft niet meer willen posten', zoiets? We zitten hier niet in de kleuterklas he. Als wij volgens jou wat eelt moeten kweken, dan mag hij dat ook wel. Die reactie was zo erg nog niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je verschuift de schuld. Doordat dat jij er als een volslagen idioot op in gaat beloon je trollen. Probeer er eens op een wat meer volwassen manier mee om te gaan.
Kom op, Tom. Je weet toch wel beter dan dit? Als jijzelf niet begint met reageren op die post, is dit gebalk ook nooit geweest.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom? Je post toch om daar een reactie op te krijgen? Lijkt me raar dat je dan opeens niet meer mag reageren.
Dus je mag wel in een topic komen trollen, maar als je er vervolgens op reageert zit je fout? Rare gedachtes hou je er op na. Overigens is dit een discussie met GGMM, geen idee wat jij hier opeens komt doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op, Tom. Je weet toch wel beter dan dit? Als jijzelf niet begint met reageren op die post, is dit gebalk ook nooit geweest.
Ik zie jou ook regelmatig trollen in het Ajax-topic het is een beetje uitdelen en incasseren hoort daar nu eenmaal bij.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom? Je post toch om daar een reactie op te krijgen? Lijkt me raar dat je dan opeens niet meer mag reageren.
In ieder geval vele malen erger dan de post van Nummer10.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoe moet je daar dan op reageren? 'Zou je dit de volgende keer alsjeblieft niet meer willen posten', zoiets? We zitten hier niet in de kleuterklas he. Als wij volgens jou wat eelt moeten kweken, dan mag hij dat ook wel. Die reactie was zo erg nog niet.
Dat dus. En als het té wordt dan haal ik het echt wel weg, maar in dit geval viel het allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zie jou ook regelmatig trollen in het Ajax-topic het is een beetje uitdelen en incasseren hoort daar nu eenmaal bij.
Valt heel erg mee eigenlijk. En daar blijven de reacties van andere mensen daarop ook gewoon staan. Het is het een of het ander. Of je verwijdert alles, of je laat gewoon alles staan. Dit is een beetje een rare middenweg.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zie jou ook regelmatig trollen in het Ajax-topic het is een beetje uitdelen en incasseren hoort daar nu eenmaal bij.
Je zit niet per se fout, het is je goed recht. Alleen krijg je gejank in de feedback als gevolg. Dit snap je toch ook wel? Of doe je je dommer voor dan je daadwerkelijk bent?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dus je mag wel in een topic komen trollen, maar als je er vervolgens op reageert zit je fout?
Dat valt ontzettend mee hoor. Trollen gebeurt er ook meer nauwelijks.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Valt heel erg mee eigenlijk. En daar blijven de reacties van andere mensen daarop ook gewoon staan. Het is het een of het ander. Of je verwijdert alles, of je laat gewoon alles staan. Dit is een beetje een rare middenweg.
Er moet gewoon een rechte lijn getrokken worden. Daar is op deze manier geen sprake van. Snap je dat nu echt niet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zit niet per se fout, het is je goed recht. Alleen krijg je gejank in de feedback als gevolg. Dit snap je toch ook wel? Of doe je je dommer voor dan je daadwerkelijk bent?
Het gaat allemaal om de context tommie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Valt heel erg mee eigenlijk. En daar blijven de reacties van andere mensen daarop ook gewoon staan. Het is het een of het ander. Of je verwijdert alles, of je laat gewoon alles staan. Dit is een beetje een rare middenweg.
Dat is fijn, maar niet mijn punt. Lees eerst de reactie even door, voordat je reageert.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat valt ontzettend mee hoor. Trollen gebeurt er ook meer nauwelijks.
Kijk, weer iemand die het wel snapt. Zo moeilijk is het allemaal echt niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het gaat allemaal om de context tommie.
Dat jij hierover jankt, is een oorzaak van al het gejank en gehap door PSV-users.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Er moet gewoon een rechte lijn getrokken worden. Daar is op deze manier geen sprake van. Snap je dat nu echt niet?
Echt geen idee waar je het nu weer over hebt. Volgens mij haal je er allemaal dingen bij die niks met het onderwerp te maken hebben. Mijn punt is inmiddels wel duidelijk lijkt me.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij hierover jankt, is een oorzaak van al het gejank en gehap door PSV-users.
Nu jij weer.
Niet echt, maar als je niet meer inhoudelijk op mij ingaat dan is deze discussie wel over nu.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Echt geen idee waar je het nu weer over hebt. Volgens mij haal je er allemaal dingen bij die niks met het onderwerp te maken hebben. Mijn punt is inmiddels wel duidelijk lijkt me.
Dat weet je heus wel aangezien je al een paar keer op mij in bent gegaan. Alleen lijkt het erop dat je de feiten negeert. Een beter forum begint bij jezelf en dus moet je zelf de randzaken van de kernzaken scheiden. Vind het bijzonder triest dat jij jouw gedrag afschuift op de moderator.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Echt geen idee waar je het nu weer over hebt. Volgens mij haal je er allemaal dingen bij die niks met het onderwerp te maken hebben. Mijn punt is inmiddels wel duidelijk lijkt me.
Je reageert niet eens op mn posts man. Lekkere discussie dan. En laat die vriendjes van je lekker wegblijven hier. Ik verwacht een reactie van een moderator, niet van users die zich er opeens mee gaan bemoeien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, maar als je niet meer inhoudelijk op mij ingaat dan is deze discussie wel over nu.
Dan ga je er toch niet op in.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:27 schreef tompsv18 het volgende:
. Ik verwacht een reactie van een moderator, niet van users die zich er opeens mee gaan bemoeien.
De laatste post in die discussie is toch echt van mij kant.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je reageert niet eens op mn posts man. Lekkere discussie dan. En laat die vriendjes van je lekker wegblijven hier. Ik verwacht een reactie van een moderator, niet van users die zich er opeens mee gaan bemoeien.
En als je niet wil dat mensen zich op een openbaar forum met je bemoeien met je niet op een openbaar forum gaan zitten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
In ieder geval vele malen erger dan de post van Nummer10.
En hoe je volwassen moet reageren moet je niet aan mij vragen, dat is een proces wat je zelf zou moeten doorstaan.
Je was niet eens in het topic man en weet amper waar het over gaat. Heeft toch helemaal geen zin dan om hier te reagerenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan ga je er toch niet op in.
''Ergens op ingaan''
Dat is het hele onderwerp van deze kutdiscussie.
Dat hij niet in het topic was wil niet zeggen dat hij zich niet ingelezen heeft.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je was niet eens in het topic man en weet amper waar het over gaat. Heeft toch helemaal geen zin dan om hier te reageren
Je bent niet op de post ingegaan waar ik zeg dat je een rechte lijn moet trekken. Of je verwijdert alles, of je laat het gewoon staan. Geef daar maar eens een reactie op.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
De laatste post in die discussie is toch echt van mij kant.
[..]
En als je niet wil dat mensen zich op een openbaar forum met je bemoeien met je niet op een openbaar forum gaan zitten.
Of beter nog; reageer er niet op.
Als je zijn posts leest blijkt dat hij dat niet heeft gedaan nee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat hij niet in het topic was wil niet zeggen dat hij zich niet ingelezen heeft.
Oke.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je bent niet op de post ingegaan waar ik zeg dat je een rechte lijn moet trekken. Of je verwijdert alles, of je laat het gewoon staan. Geef daar maar eens een reactie op.
Ik denk dat hij daarin mijn post wel bedoelde: Context, tommie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je bent niet op de post ingegaan waar ik zeg dat je een rechte lijn moet trekken. Of je verwijdert alles, of je laat het gewoon staan. Geef daar maar eens een reactie op.
Om niet in het topic aanwezig te zijn, is niet van groot belang bij dit onderwerp. Dit is een samenvatting van de afgelopen paar jaren. Dat snap je, hoop ik.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je was niet eens in het topic man en weet amper waar het over gaat. Heeft toch helemaal geen zin dan om hier te reageren
Louter persoonlijke voorkeuren dus. En dat was in het begin van de discussie al duidelijk. Niks opgeschoten dus. Zoals altijd als je hier wat aangeeftquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke.
Nee. Dat doe ik niet. Dat is afhankelijk hoe persoonlijk het wordt en de context.
Dat jij een andere mening toegedaan bent wil niet zeggen dat hij ook zijn eigen mening kan hebben. Jouw mening hoeft niet gelijk de waarheid te zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je zijn posts leest blijkt dat hij dat niet heeft gedaan nee.
Als jij alleen het gevoel hebt dat je wat opschiet als je je gelijk krijgt dan wordt het lastig ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Louter persoonlijke voorkeuren dus. En dat was in het begin van de discussie al duidelijk. Niks opgeschoten dus. Zoals altijd als je hier wat aangeeft
Sorry, je bent echt te dom om te poepen. Het gaat niet over de afgelopen paar jaren. Het gaat puur over dit moment.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om niet in het topic aanwezig te zijn, is niet van groot belang bij dit onderwerp. Dit is een samenvatting van de afgelopen paar jaren. Dat snap je, hoop ik.
Volgens Ruben niet, en hou je beledigingen voor je aub.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Sorry, je bent echt te dom om te poepen. Het gaat niet over de afgelopen paar jaren. Het gaat puur over dit moment.
Je hebt nog nooit je ongelijk toegegeven, begin daar eerst maar eens mee. Pas vanaf dan heeft dit topic nut.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij alleen het gevoel hebt dat je wat opschiet als je je gelijk krijgt dan wordt het lastig ja.
Je zou ook eens lering kunnen trekken uit hetgeen wat wordt gezegd.
Misschien moet je de reactie verwijderen. Ik ging nu toch wel echt te ver hoor. Denk er eens over na.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens Ruben niet, en hou je beledigingen voor je aub.
Knap dat je hier ook een discussie weet om te zetten in geflame.
Zo kom jij ook op mij over. Je probeert je onvermogen in het mensen negeren af te schuiven op GGMM.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Sorry, je bent echt te dom om te poepen.
Je kunt ook subtiel trollen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja, zo'n post is namelijk volledig overbodig, zeker in het feedback topic.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Misschien moet je de reactie verwijderen. Ik ging nu toch wel echt te ver hoor. Denk er eens over na.
Dit wordt een wellus-niettus discussie. Jammer. Laten we er maar over ophouden dan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit je ongelijk toegegeven, begin daar eerst maar eens mee. Pas vanaf dan heeft dit topic nut.
Je begint je nu wel weer als een klein kind te gedragen dat zijn zin niet krijgt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit je ongelijk toegegeven, begin daar eerst maar eens mee. Pas vanaf dan heeft dit topic nut.
Klopt, maar als je puur post om reacties uit te lokken en je krijgt vervolgens een reactie, is het gewoon een beetje raar om die reacties wel te verwijderen en die post zelf niet. Dat is m'n punt. Gewoon allebei verwijderen dan of gewoon laten staan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt ook subtiel trollen.
Dus zonder het op de man te spelen een open deur intrappen of opmerking maken waarvan iedereen weet dat je er geen reet van meent.
Ja, en dat ligt dus aan de context. Als iemand een grapje maakt en vervolgens begint iemand anders hem de huid vol te schelden dan wordt alleen de 2e post verwijderd. (dit is een overdreven voorbeeld om m'n punt te maken.)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt, maar als je puur post om reacties uit te lokken en je krijgt vervolgens een reactie, is het gewoon een beetje raar om die reacties wel te verwijderen en die post zelf niet. Dat is m'n punt. Gewoon allebei verwijderen dan of gewoon laten staan.
Maar zoals ik al zei viel de reactie van mij wel mee, doorgaans blijft zoiets gewoon staan. Scheldwoorden of iets dergelijks heb ik niet gebruikt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en dat ligt dus aan de context. Als iemand een grapje maakt en vervolgens begint iemand anders hem de huid vol te schelden dan wordt alleen de 2e post verwijderd. (dit is een overdreven voorbeeld om m'n punt te maken.)
Je kunt dan ook een subtiele opmerking terug counteren in plaats van iemand de huid vol te schelden of compleet offtopic reageren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt, maar als je puur post om reacties uit te lokken en je krijgt vervolgens een reactie, is het gewoon een beetje raar om die reacties wel te verwijderen en die post zelf niet. Dat is m'n punt. Gewoon allebei verwijderen dan of gewoon laten staan.
Je kan ook bijvoorbeeld persoonlijk worden zonder scheldwoorden te gebruiken. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar zoals ik al zei viel de reactie van mij wel mee, doorgaans blijft zoiets gewoon staan. Scheldwoorden of iets dergelijks heb ik niet gebruikt.
Vond ik niet., maar ik heb hem in een reeks van een aantal posts verwijderd die allemaal uit geflame bestonden, dus wellicht heb je gelijk, kan hem nu niet meer terugzien ook.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar zoals ik al zei viel de reactie van mij wel mee, doorgaans blijft zoiets gewoon staan. Scheldwoorden of iets dergelijks heb ik niet gebruikt.
Maar daar was totaal geen sprake van. Daar gaat het nou net over. Als dat wel het geval was, dan is het logisch dat die reactie verwijderd wordt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt dan ook een subtiele opmerking terug counteren in plaats van iemand de huid vol te schelden of compleet offtopic reageren.
Had ik aan het begin ook meer moeite mee maar je leert het vanzelf en anders kan je vanzelf een keer niet meer posten.
Ik zei dat het een slechtere troll dan syntix was, vind ik toch niet erg persoonlijk hoor. Maar oke.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je kan ook bijvoorbeeld persoonlijk worden zonder scheldwoorden te gebruiken. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Jij vindt dat niet persoonlijk, de moderator(s) wel. Hoe dan ook, het draagt helemaal niets bij aan een discussie. Al vind ik toch dat jij veel te vaak iemand voor een troll aanziet als ze het over je clubje hebben.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zei dat het een slechtere troll dan syntix was, vind ik toch niet erg persoonlijk hoor. Maar oke.
Dat. Goed voorbeeld van hoe het ook kan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:44 schreef tja77 het volgende:
Gewoon lacherig mee omgaan.
Die onzinpost van nummer10 counterde ik met een nog grotere onzin post.
Een vergelijking met iemand anders maken op een forum is niet echt persoonlijk nee. Daar kan je nog zoveel draaien aan geven, maar dat gaat hem toch echt niet worden. En ook je laatste opmerking valt wel mee. Hij is de laatste tijd wel vaker op die manier bezig in dat topic, niet zo gek dat je daar een keer wat van zegt dan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij vindt dat niet persoonlijk, de moderator(s) wel. Hoe dan ook, het draagt helemaal niets bij aan een discussie. Al vind ik toch dat jij veel te vaak iemand voor een troll aanziet als ze het over je clubje hebben.
Prima, verschil van mening moet kunnen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Een vergelijking met iemand anders maken op een forum is niet echt persoonlijk nee. Daar kan je nog zoveel draaien aan geven, maar dat gaat hem toch echt niet worden. En ook je laatste opmerking valt wel mee. Hij is de laatste tijd wel vaker op die manier bezig in dat topic, niet zo gek dat je daar een keer wat van zegt dan.
Pure onzin.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jullie moeten niet alleen uitdelen, maar ook incasseren. Dat het jaren al zo is, vind ik een kulargument. Het is echt constant hetzelfde. GGMM zei het ook al. Het is niet gek dat iedereen blijft komen daar. Happen is geen probleem bij jullie. Als je vredig en zonder idiote beelden wil lullen over PSV, doe je dat maar op PSV-Netwerk. Leer eens dingen te scheiden van elkaar waardoor het wat schoner en netter blijft. Of heb je niet van huis meegekregen dat je zelf ook met een oplossing moet komen?
Makkelijk gezegd he als je vriendje mod is en alles voor je oplost.quote:Of heb je niet van huis meegekregen dat je zelf ook met een oplossing moet komen?
Ja klopt. En waarom? Omdat jullie zo hard kwamen trollen na die 0-2 europees een paar dagen daarvoor. En al die reacties dat jullie ons wel even gingen wegspelen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:16 schreef Chase_Utley het volgende:
RubenSosa jank toch niet zo. Ik herinner mij na PSV-Ajax dat je elke normale post van mij beantwoorde met hihi 4-0. En dan nu zo komen huilen.
Laat eens een trollpost van mij zien dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:29 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja klopt. En waarom? Omdat jullie zo hard kwamen trollen na die 0-2 europees een paar dagen daarvoor. En al die reacties dat jullie ons wel even gingen wegspelen.
het is een reactie op...
Mag hopen dat je dat wel snapt.
Ik heb het toch over de laaste tijd. Maar goed, je gaat weer niet in op mijn punt. Waarom eigenlijk niet? door het niet hebben van een psv mod creer je deze onzin.quote:
ik ga alle quotes verzamelen en dan stuk voor stuk op reageren?. Ben die ene psv user die dat altijd doet niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Laat eens een trollpost van mij zien dan?
Dat ligt misschien dan ook wel aan jou hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:33 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ik ga alle quotes verzamelen en dan stuk voor stuk op reageren?. Ben die ene psv user die dat altijd doet niet.
Ik weet best welke ajacied normaal reageert in het psv topic. Die behandel ik dan ook normaal.
Dat ik niet normaal reageer moet toch genoeg zeggen? Ze zijn er niet...
We hebben al weken geen Feyenoord-mod, dat gaat prima daar, dat was m'n punt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:32 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik heb het toch over de laaste tijd. Maar goed, je gaat weer niet in op mijn punt. Waarom eigenlijk niet? door het niet hebben van een psv mod creer je deze onzin.
ah daar is er weer 1. Je zou bijna zeggen dat je feyenoorder was, ze komen uit alle hoeken en gaten...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah, het wekelijkse huilmomentje van de PSVers.
Het laatste half jaar bijvoorbeeld..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hebben al weken geen Feyenoord-mod, dat gaat prima daar, dat was m'n punt.
De laatste tijd is bij jou nog langer dan weken begrijp ik?
Uh, nee. Dat is een beetje kinderachtig, ik had liever gezien dat je inhoudelijk op m'n post ingegaan was.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:43 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ah daar is er weer 1. Je zou bijna zeggen dat je feyenoorder was, ze komen uit alle hoeken en gaten...
moet ik dan zo reageren beste mod?
Ah.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:44 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Het laatste half jaar bijvoorbeeld..
dat was op jordi gericht.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee. Dat is een beetje kinderachtig, ik had liever gezien dat je inhoudelijk op m'n post ingegaan was.
Die laatste zin is een directe vraag aan mij.quote:
Dat was dus ook mijn punt, mooi dat er ook in dat topic mensen zijn die er zo over denken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:47 schreef Buitendam het volgende:
Mag ik als PSV'er melden dat ik mij niet stoor aan personen in het PSV-topic? Ik vind het prima als die figuren er posten, omdat het doel er te dik bovenop ligt. Dat er überhaupt mensen happen vind ik een godswonder.
Daar verschillen we dus van mening.quote:
dat is de discussie helemaal niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:47 schreef Buitendam het volgende:
Mag ik als PSV'er melden dat ik mij niet stoor aan personen in het PSV-topic? Ik vind het prima als die figuren er posten, omdat het doel er te dik bovenop ligt. Dat er überhaupt mensen happen vind ik een godswonder.
Ik snap niet waar je dit vandaan haalt. Het hele punt was juist dat er wél getrollt wordt en dat erin bepaalde gevallen afhankelijk van de context niet zo heftig op gereageerd moet worden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:49 schreef RubenSosa het volgende:
nu net doet alsof fokforum heilig is er dat er niet getrollt wordt
In essentie wel. Het is niet zozeer op welke manier er gemod wordt, maar waarom. Omdat er een paar happen op een aantal figuren die als sommigen als storend worden ervaren. Meer is er eigenlijk niet aan de hand.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
dat is de discussie helemaal niet.
Dan lijkt me een "beter voorkomen dan genezen" actie beter op zijn plaats.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In essentie wel. Het is niet zozeer op welke manier er gemod wordt, maar waarom. Omdat er een paar happen op een aantal figuren die als sommigen als storend worden ervaren. Meer is er eigenlijk niet aan de hand.
3 titels op rij!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
dat is de discussie helemaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Ik zeg dat er flink getrollt wordt in psv en andere, bijvoorbeeld ook het live topic.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je dit vandaan haalt. Het hele punt was juist dat er wél getrollt wordt en dat erin bepaalde gevallen afhankelijk van de context niet zo heftig op gereageerd moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |