quote:Oh, ik dacht ergens gelezen te hebben dat het tijdens de eeuwwisseling had moeten gebeuren via de TV.
Op woensdag 25 september 2002 12:36 schreef ToXiCitY het volgende:
First Contact is op 5 april 2065
quote:ook wel iets over gehoord, maar die gast is allang al dood en lulde ook maar een slag in de rondte
Op woensdag 25 september 2002 12:39 schreef mrcool het volgende:[..]
Oh, ik dacht ergens gelezen te hebben dat het tijdens de eeuwwisseling had moeten gebeuren via de TV.
die gast maakte zijn uitspraken zo vaag dat ze op een of andere manier altijd wel klopten, net als de orakels in het oude Griekenland
quote:Vaag zijn ze idd, maar ik denk toch wel dat er misschien wel een kleine kern aan waarheid in kan zitten.
Op woensdag 25 september 2002 12:40 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
ook wel iets over gehoord, maar die gast is allang al dood en lulde ook maar een slag in de rondte
die gast maakte zijn uitspraken zo vaag dat ze op een of andere manier altijd wel klopten, net als de orakels in het oude Griekenland
Nostradamus, Nostradamus,
Nostradamus met z'n strakke groene broek. (stond 'm goed)
Nostradamus, Nostradamus,
Nostradamus met z'n strakke groene broek. (stond 'm goed)
quote:Ja precies
Op woensdag 25 september 2002 12:48 schreef TAmaru het volgende:
wat is 'the first contact' ?
quote:Ghehe, Star Trek First Contact is geen documentaire weet je.
Op woensdag 25 september 2002 12:36 schreef ToXiCitY het volgende:
First Contact is op 5 april 2065
Ik denk overigens niet dat contact met ons gezocht zal worden, we zullen zelf het contact moeten maken. Immers, daarvoor ben je er als zelfdenkend ras toch nog niet klaar voor?!
quote:hoopvolle toekomst...
Op woensdag 25 september 2002 12:54 schreef Sention het volgende:[..]
Ghehe, Star Trek First Contact is geen documentaire weet je.
Of het een voorspelling is? 't Is wel een mooie hoopvolle toekomst.Ik denk overigens niet dat contact met ons gezocht zal worden, we zullen zelf het contact moeten maken. Immers, daarvoor ben je er als zelfdenkend ras toch nog niet klaar voor?!
quote:Bedoel je Erich von Däniken toevallig?
Op woensdag 25 september 2002 12:41 schreef Reintje het volgende:
Ik weet dat Nostradamus een tegenhanger heeft, een duitse man. Die heeft heel veel dingen goed voorspelt. De Kosovocrisis, de exacte plaats van kunstmaken, weet niet precies maar zijn voorspelingen waren gedetailleerder dan die van Onze Damus. Deze voorspelde een kernramp in India in 2004 of 2006, en de First Contact in 2004 of 2006, ik zal het even nazoeken...
quote:Yep, met wie anders?
Op woensdag 25 september 2002 12:51 schreef Dezz het volgende:[..]
Ja precies
wordt hiermee het eerste contact met aliëns bedoelt??
quote:Sorry...OBL????
Op woensdag 25 september 2002 13:10 schreef mrcool het volgende:[..]
Yep, met wie anders?
OBL?
quote:Zegt 11 september je iets?
Op woensdag 25 september 2002 13:20 schreef TAmaru het volgende:[..]
Sorry...OBL????
quote:Oh na even nadenken; Osama Bin Laden?
Op woensdag 25 september 2002 13:29 schreef mrcool het volgende:[..]
Zegt 11 september je iets?
quote:Vind je?
Op woensdag 25 september 2002 13:31 schreef TAmaru het volgende:[..]
Het is nogal logisch dat mensen niet weten wat 'First Contact' betekent
quote:Hij moest wel cryptisch wezen in die tijd anders kon hij meteen de brandstapel op
Op woensdag 25 september 2002 12:38 schreef bosaap22 het volgende:
Doe gozer lult ook alles aan elkaar..... Niet geloven.... Zijn uitspraken zijn veel te vaag.
Maar ontopic: geen idee...
quote:Dat heeft hij gedaan omdat hij achtervolgt werdt door de kerk. Anders zou hij op de brandstapel terecht zijn gekomen wegens hekserij
Op woensdag 25 september 2002 12:38 schreef bosaap22 het volgende:
Doe gozer lult ook alles aan elkaar..... Niet geloven.... Zijn uitspraken zijn veel te vaag.
quote:Dit is nieuwe informatie voor mij.
Op woensdag 25 september 2002 14:59 schreef -CRASH- het volgende:[..]
Dat heeft hij gedaan omdat hij achtervolgt werdt door de kerk. Anders zou hij op de brandstapel terecht zijn gekomen wegens hekserij
maar voor nu...
btw, nostr. had een 3e WO voorspeld een tijd geleden... ik heb er nix van gemerkt (hij komt er wel aan tho)
quote:Maar wat is dan het begin van een WO? Wanneer het officieel is, of bedoelde hij het begin waardoor een WO snel zal komen? Nostradamus was filosofisch, dus als je het zo bekijkt.....dan zou het binnenkort officieel kunnen worden.
Op woensdag 25 september 2002 18:36 schreef Phynny het volgende:
in 2065 zijn wij zelf gigantisch overontwikkeld.. wie zegt dat wij achter lopen op de technologien van "aliens"?btw, nostr. had een 3e WO voorspeld een tijd geleden... ik heb er nix van gemerkt (hij komt er wel aan tho)
http://www.nostradamususa.com/html/the_future_.html
zeer interessant
[Dit bericht is gewijzigd door Felysium op 27-09-2002 15:07]
quote:hm idd , kan me niet aan de veronderstelling ontrekken dat obl de derde anti-christus zou moeten zijn.
Op vrijdag 27 september 2002 14:59 schreef Felysium het volgende:
hebben jullie dit al gelezen:http://www.nostradamususa.com/html/the_future_.html
zeer interessant
Een van de stukken van Nostradamus die hiernaar zou verwijzen:
quote:
From brick to marble, the walls will be converted,
Seven and fifty peaceful years:
Joy to mankind, the aqueduct renewed,
Health, abundant fruits, joy and honey-making times.
- Quatrain 10:89
quote:Peace is behoorlijk betrekkelijk anders... er zijn zat landen waar er nog steeds oorlog is, zet je TV maar eens aan.
Op zaterdag 28 september 2002 10:43 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
Ik denk dat het vrijwel zeker is dat WW3 er aan komt. Het is alleen de vraag wanneer deze gaat beginnen.Een van de stukken van Nostradamus die hiernaar zou verwijzen:
[..]
Ik ga hier gewoon 2 jaar later op reageren ook :pquote:Op woensdag 25 september 2002 18:33 schreef Fonkmeistah het volgende:
zover ik me kan herinneren zou volgens Nossie in 1995 voor de eerste keer opnames gemaakt worden van aliens..
er is niks gezegd over uitzenden op tv ofzo..
het kan dus net zo goed weer 50 jaar duren voordat wij die opnames een keer te zien krijgen en dan pas realiseren dattie eigenlijk toch gelijk had...
Er zijn ufos gezien boven Mexico dus wie weet ....quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:14 schreef Eveli het volgende:
Hoe zit dat nou met dat First Contact en die kernramp in India?
Overal op de wereld worden laatste tijd veel UFO's gesignaleerdquote:Op donderdag 20 mei 2004 11:25 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Er zijn ufos gezien boven Mexico dus wie weet ....![]()
quote:Op woensdag 25 september 2002 12:44 schreef Eddy_Albena het volgende:
Ives de Lessines...was geen ziener maar een picardijnse monnik !quote:Ik heb ergens gelezen, weet dus niet of dit ook echt zo is, dat Nostradamus zijn voorspelling heeft gepikt van een ziener die een eeuw daarvoor heeft geleefd. Dit heeft hij geprobeerd te vertalen naar zijn eigen taal. Daarom zouden al zijn teksten ook zo vaag zijn. Nogmaals dit heb ik ergens een keer vluchtig gelezen, weet dus niet of het klopt.
Ja klopt ze hadden toen nog andere kalender, hij zit er altijd "even" naastquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:05 schreef sir_Tachyon het volgende:
Hij had vage teksten maar volgens mij was de jaartelling die hij gebruikte ook (wel es) anders. Of haal ik hem nu in de war met zon andere soortgelijke gozer??
wanneer viel de VS afghanistan aan? ik dacht in 2002 maar kweet het niet zeker maar als dat waar is dan is het 57 jaar sinds WO2 en is WO3 al begonnen met de invasie van Afghanistan en daarna Irak. Want vergeet niet voor WO2 deed Hitler ook aan landje pik (tjechieslowakije, oostenrijk etc.) voor dat het echte geweld losbarste.quote:Op zaterdag 28 september 2002 10:43 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
From brick to marble, the walls will be converted,
Seven and fifty peaceful years:
Joy to mankind, the aqueduct renewed,
Health, abundant fruits, joy and honey-making times.
- Quatrain 10:89
Niet ? kzou het boek maar eens gaan lezen alsk jou wasquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:31 schreef Monidique het volgende:
Nostrodamus heeft niets voorspeld.
Heb ik gedaan, het is zo vaag dat je er alles van kan maken.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:07 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Niet ? kzou het boek maar eens gaan lezen alsk jou was![]()
![]()
die link , lult maar watquote:Op vrijdag 27 september 2002 14:59 schreef Felysium het volgende:
Hm, zwangere vrouw zou voor nieuw leven, een mooie verandering kunnen staan. De maan en de sterren voor het spirituele, het hogere bijvoorbeeld. De grote rode draak, de externe bedreigingen die zich hierbij automatisch voordoen. Wie verslaat de draak, of wie wint er? St. Michael en wie is St. Micheal? En wanneer komt de duivel in het spel? Juist. Misschien iets met verslaan van het geloof of juist vice versa, onmacht en dingen die anders zijn die daardoor buiten de properties gaan lopen, de spuigaten uitlopen, het niet op de juiste wijze omgaan met iets moois wat gegeven kan worden?quote:Op maandag 24 mei 2004 04:16 schreef BaajGuardian het volgende:
zoals dit : Nu verschijnt er een zwangerre vrouw , gekleed in de zon , met de maan aan onder haar voeten,en een kron van 12 sterren op haar hoofd , die wordt bedreigt door een grote rode draak met zeven gekroonde koppen , nadat de draak door st. michael is verslagen , komt satan in het gareel en bedriegd de hele wereld.
Edgar Cayce?quote:Op woensdag 25 september 2002 12:41 schreef Reintje het volgende:
Ik weet dat Nostradamus een tegenhanger heeft, een duitse man. Die heeft heel veel dingen goed voorspelt. De Kosovocrisis, de exacte plaats van kunstmaken, weet niet precies maar zijn voorspelingen waren gedetailleerder dan die van Onze Damus. Deze voorspelde een kernramp in India in 2004 of 2006, en de First Contact in 2004 of 2006, ik zal het even nazoeken...
da was toch MABUSquote:Op maandag 24 mei 2004 04:16 schreef BaajGuardian het volgende:
de antichrist word genoemd met de kryptische benaming : ALUS
dit staat voor ALL US..
nu even denken : allied- united states
precies , en ook al zouden er voorspellende waarde in zitten dan is het nog steeeds het fijt dat de geschriften niet door hem geschreven zijn maar door Ives de Lessineseen cisterciënzer monnik, wiens moedertaal het Picardisch was. ( in de periode van 1323 tot 1328 )quote:Nostrodamus heeft niets voorspeld.
Die dude leefde van 1877 tot 1945, en was Amerikaan btwquote:Op maandag 24 mei 2004 05:31 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Edgar Cayce?
In 2050 hebben wij, als we zo door blijven gaan zoals we nu doen, genoeg materialen verspild zodat we niet meer behoorlijk een soort van kolonie op de maan kunnen starten. Als we in 50 jaar de maan al niet meer kunnen halen, dan kunnen we al binnekort niet meer verder reizen, anyway.quote:Op woensdag 25 september 2002 18:36 schreef Phynny het volgende:
nogmaals ...geen een..hij heeft ze niet geschreven ! yves de lessines heeft ze geschreven !quote:Wat is nou een leuk vers van 'm?
Bedankt, maar ik kan er miks mee.quote:Op maandag 24 mei 2004 04:16 schreef BaajGuardian het volgende:
hoop dat jullie hier wat aan hebben
groet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |