abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5963606
...first contact? Die zou volgens hem toch 2 jaar geleden geweest zijn via de TV? Iemand?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_5963649
First Contact is op 5 april 2065
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_5963668
Doe gozer lult ook alles aan elkaar..... Niet geloven.... Zijn uitspraken zijn veel te vaag.
pi_5963695
quote:
Op woensdag 25 september 2002 12:36 schreef ToXiCitY het volgende:
Oh, ik dacht ergens gelezen te hebben dat het tijdens de eeuwwisseling had moeten gebeuren via de TV.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_5963725
quote:
Op woensdag 25 september 2002 12:39 schreef mrcool het volgende:

[..]

Oh, ik dacht ergens gelezen te hebben dat het tijdens de eeuwwisseling had moeten gebeuren via de TV.

ook wel iets over gehoord, maar die gast is allang al dood en lulde ook maar een slag in de rondte

die gast maakte zijn uitspraken zo vaag dat ze op een of andere manier altijd wel klopten, net als de orakels in het oude Griekenland

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
  woensdag 25 september 2002 @ 12:41:52 #6
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_5963741
Ik weet dat Nostradamus een tegenhanger heeft, een duitse man. Die heeft heel veel dingen goed voorspelt. De Kosovocrisis, de exacte plaats van kunstmaken, weet niet precies maar zijn voorspelingen waren gedetailleerder dan die van Onze Damus. Deze voorspelde een kernramp in India in 2004 of 2006, en de First Contact in 2004 of 2006, ik zal het even nazoeken...
Action is the enemy of thoughts
pi_5963753
quote:
Op woensdag 25 september 2002 12:40 schreef ToXiCitY het volgende:

[..]

ook wel iets over gehoord, maar die gast is allang al dood en lulde ook maar een slag in de rondte

die gast maakte zijn uitspraken zo vaag dat ze op een of andere manier altijd wel klopten, net als de orakels in het oude Griekenland

Vaag zijn ze idd, maar ik denk toch wel dat er misschien wel een kleine kern aan waarheid in kan zitten.
  woensdag 25 september 2002 @ 12:43:41 #8
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_5963780
Ik heb ergens gelezen, weet dus niet of dit ook echt zo is, dat Nostradamus zijn voorspelling heeft gepikt van een ziener die een eeuw daarvoor heeft geleefd. Dit heeft hij geprobeerd te vertalen naar zijn eigen taal. Daarom zouden al zijn teksten ook zo vaag zijn. Nogmaals dit heb ik ergens een keer vluchtig gelezen, weet dus niet of het klopt.
Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
  woensdag 25 september 2002 @ 12:44:21 #9
31811 Eddy_Albena
...en zijn dooie vogels.
pi_5963793
Zùùùùn naam was Nostradamus,
hij kon heel goed voorspellen.
Daar kon je hem bij wijze van spreken,
midden in de nacht voor bellen.
Nu weet'k dat dat niet waar is,
bespaar me dus uw hoon.
Want in de tijd van Nostradamus,
was er nog geen telefoon!

Nostradamus, Nostradamus,
Nostradamus met z'n strakke groene broek. (stond 'm goed)
Nostradamus, Nostradamus,
Nostradamus met z'n strakke groene broek. (stond 'm goed)

Ja, zo kan ik me ook onsterfelijk maken!
pi_5963884
wat is 'the first contact' ?
Mja
pi_5963938
quote:
Op woensdag 25 september 2002 12:48 schreef TAmaru het volgende:
wat is 'the first contact' ?
Ja precies wordt hiermee het eerste contact met aliëns bedoelt??
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  woensdag 25 september 2002 @ 12:54:37 #12
30380 Sention
Fortune favors the bold
pi_5964004
quote:
Op woensdag 25 september 2002 12:36 schreef ToXiCitY het volgende:
Ghehe, Star Trek First Contact is geen documentaire weet je.
Of het een voorspelling is? 't Is wel een mooie hoopvolle toekomst.

Ik denk overigens niet dat contact met ons gezocht zal worden, we zullen zelf het contact moeten maken. Immers, daarvoor ben je er als zelfdenkend ras toch nog niet klaar voor?!

Understanding is a three-edged sword. Your side, their side and the truth.
pi_5964036
quote:
Op woensdag 25 september 2002 12:54 schreef Sention het volgende:

[..]

Ghehe, Star Trek First Contact is geen documentaire weet je.
Of het een voorspelling is? 't Is wel een mooie hoopvolle toekomst.

Ik denk overigens niet dat contact met ons gezocht zal worden, we zullen zelf het contact moeten maken. Immers, daarvoor ben je er als zelfdenkend ras toch nog niet klaar voor?!

hoopvolle toekomst...
die strakke pakjes...
alhoewel vrouwen er best in rond mogen lopen
- iedereen heeft recht op mijn mening -
  woensdag 25 september 2002 @ 13:02:09 #14
30986 nljuggler
New balls please!!
pi_5964189
quote:
Op woensdag 25 september 2002 12:41 schreef Reintje het volgende:
Ik weet dat Nostradamus een tegenhanger heeft, een duitse man. Die heeft heel veel dingen goed voorspelt. De Kosovocrisis, de exacte plaats van kunstmaken, weet niet precies maar zijn voorspelingen waren gedetailleerder dan die van Onze Damus. Deze voorspelde een kernramp in India in 2004 of 2006, en de First Contact in 2004 of 2006, ik zal het even nazoeken...
Bedoel je Erich von Däniken toevallig?
If Newton was a juggler, he would have caught the apple...
pi_5964348
quote:
Op woensdag 25 september 2002 12:51 schreef Dezz het volgende:

[..]

Ja precies wordt hiermee het eerste contact met aliëns bedoelt??

Yep, met wie anders? OBL?
pi_5964558
quote:
Op woensdag 25 september 2002 13:10 schreef mrcool het volgende:

[..]

Yep, met wie anders? OBL?

Sorry...OBL????
Mja
pi_5964754
quote:
Op woensdag 25 september 2002 13:20 schreef TAmaru het volgende:

[..]

Sorry...OBL????

Zegt 11 september je iets?
pi_5964793
quote:
Op woensdag 25 september 2002 13:29 schreef mrcool het volgende:

[..]

Zegt 11 september je iets?

Oh na even nadenken; Osama Bin Laden?
Ik begrijp werkelijk niet waar dat opslaat.
Het is nogal logisch dat mensen niet weten wat 'First Contact' betekent
Mja
pi_5964807
quote:
Op woensdag 25 september 2002 13:31 schreef TAmaru het volgende:

[..]

Het is nogal logisch dat mensen niet weten wat 'First Contact' betekent

Vind je? Je weet het nu iig!
  woensdag 25 september 2002 @ 14:46:56 #20
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5966117
quote:
Op woensdag 25 september 2002 12:38 schreef bosaap22 het volgende:
Doe gozer lult ook alles aan elkaar..... Niet geloven.... Zijn uitspraken zijn veel te vaag.
Hij moest wel cryptisch wezen in die tijd anders kon hij meteen de brandstapel op

Maar ontopic: geen idee...

The truth was in here.
pi_5966317
quote:
Op woensdag 25 september 2002 12:38 schreef bosaap22 het volgende:
Dat heeft hij gedaan omdat hij achtervolgt werdt door de kerk. Anders zou hij op de brandstapel terecht zijn gekomen wegens hekserij
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_5966996
quote:
Op woensdag 25 september 2002 14:59 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Dat heeft hij gedaan omdat hij achtervolgt werdt door de kerk. Anders zou hij op de brandstapel terecht zijn gekomen wegens hekserij

Dit is nieuwe informatie voor mij.
  woensdag 25 september 2002 @ 18:33:52 #23
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_5969546
zover ik me kan herinneren zou volgens Nossie in 1995 voor de eerste keer opnames gemaakt worden van aliens..
er is niks gezegd over uitzenden op tv ofzo..
het kan dus net zo goed weer 50 jaar duren voordat wij die opnames een keer te zien krijgen en dan pas realiseren dattie eigenlijk toch gelijk had...

maar voor nu...

Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_5969583
in 2065 zijn wij zelf gigantisch overontwikkeld.. wie zegt dat wij achter lopen op de technologien van "aliens"?

btw, nostr. had een 3e WO voorspeld een tijd geleden... ik heb er nix van gemerkt (hij komt er wel aan tho)

woensdag 25 september 2002 @ 18:42:32 #25
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_5969661
quote:
Op woensdag 25 september 2002 18:36 schreef Phynny het volgende:
in 2065 zijn wij zelf gigantisch overontwikkeld.. wie zegt dat wij achter lopen op de technologien van "aliens"?

btw, nostr. had een 3e WO voorspeld een tijd geleden... ik heb er nix van gemerkt (hij komt er wel aan tho)

Maar wat is dan het begin van een WO? Wanneer het officieel is, of bedoelde hij het begin waardoor een WO snel zal komen? Nostradamus was filosofisch, dus als je het zo bekijkt.....dan zou het binnenkort officieel kunnen worden.
Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
pi_6000623
hebben jullie dit al gelezen:

http://www.nostradamususa.com/html/the_future_.html

zeer interessant

[Dit bericht is gewijzigd door Felysium op 27-09-2002 15:07]

vrijdag 27 september 2002 @ 22:28:26 #27
35448 David_Aames
Abre los ojos...
pi_6006879
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 14:59 schreef Felysium het volgende:
hebben jullie dit al gelezen:

http://www.nostradamususa.com/html/the_future_.html

zeer interessant

hm idd , kan me niet aan de veronderstelling ontrekken dat obl de derde anti-christus zou moeten zijn.
"Forget everything you know about life, and just open your eyes..."
pi_6011376
Ik denk dat het vrijwel zeker is dat WW3 er aan komt. Het is alleen de vraag wanneer deze gaat beginnen.

Een van de stukken van Nostradamus die hiernaar zou verwijzen:

quote:
From brick to marble, the walls will be converted,
Seven and fifty peaceful years:
Joy to mankind, the aqueduct renewed,
Health, abundant fruits, joy and honey-making times.
- Quatrain 10:89
Protected by Witchcraft
  zaterdag 28 september 2002 @ 11:05:41 #29
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_6011523
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 10:43 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
Ik denk dat het vrijwel zeker is dat WW3 er aan komt. Het is alleen de vraag wanneer deze gaat beginnen.

Een van de stukken van Nostradamus die hiernaar zou verwijzen:
[..]

Peace is behoorlijk betrekkelijk anders... er zijn zat landen waar er nog steeds oorlog is, zet je TV maar eens aan.
  donderdag 20 mei 2004 @ 02:14:40 #30
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_19261621
quote:
Op woensdag 25 september 2002 18:33 schreef Fonkmeistah het volgende:

zover ik me kan herinneren zou volgens Nossie in 1995 voor de eerste keer opnames gemaakt worden van aliens..
er is niks gezegd over uitzenden op tv ofzo..
het kan dus net zo goed weer 50 jaar duren voordat wij die opnames een keer te zien krijgen en dan pas realiseren dattie eigenlijk toch gelijk had...
Ik ga hier gewoon 2 jaar later op reageren ook :p

In 1995 zijn wel voor de eerste keer beelden uitgezonden van Aliens

*knip*
Op 28 augustus 1995 zagen tien miljoen televisiekijkers in de Verenigde Staten hoe pathologen voorzichtig een levensvorm ontleedden die buitenaards leek te zijn. In een serie korrelige zwart-wit filmfragmenten toonde de Fox Network documentaire Autopsie op Buitenaardse Wezens: Feit of Fictie, een filmpje uit 1947 dat uit het archief zou komen. Aan het einde van de dag was de film wereldwijd uitgezonden
*knip*

www.buitenaards.nl (Kennisbank; buitenaards.nl -> De Autopsie)(Mjah sorry kannie direct linken
)

-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 20 mei 2004 @ 11:06:19 #31
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_19264515
Als iemand eeuwen geleden correcte voorspellingen kan doen voor het heden dan betekend dat de mens nauwelijks eigen wil heeft, anders had de toekomst vele richtingen op kunnen gaan van het moment dat hij zijn voorspellingen deed. En dat ze zo vaag zijn maakt ze sowieso waardeloos aangezien dan niet te controleren valt of ze uitkwamen of niet.

Ik geloof er dus niet in....
pi_19264714
Hoe zit dat nou met dat First Contact en die kernramp in India?
  donderdag 20 mei 2004 @ 11:25:41 #33
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_19264983
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 11:14 schreef Eveli het volgende:
Hoe zit dat nou met dat First Contact en die kernramp in India?
Er zijn ufos gezien boven Mexico dus wie weet ....

En de kernramp in Inda, tja ik ben er mee bezig
  donderdag 20 mei 2004 @ 11:46:44 #34
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_19265459
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 11:25 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Er zijn ufos gezien boven Mexico dus wie weet ....
Overal op de wereld worden laatste tijd veel UFO's gesignaleerd

Dat over India weet ik niet, Maybe staat ut hier tussen, kan ut zosnel niet vinden -->
http://www.dsv.nl/~moonen/inhoud.html

;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_19265485
quote:
Op woensdag 25 september 2002 12:44 schreef Eddy_Albena het volgende:
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 20 mei 2004 @ 14:18:23 #36
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_19268882
quote:
Ik heb ergens gelezen, weet dus niet of dit ook echt zo is, dat Nostradamus zijn voorspelling heeft gepikt van een ziener die een eeuw daarvoor heeft geleefd. Dit heeft hij geprobeerd te vertalen naar zijn eigen taal. Daarom zouden al zijn teksten ook zo vaag zijn. Nogmaals dit heb ik ergens een keer vluchtig gelezen, weet dus niet of het klopt.
Ives de Lessines...was geen ziener maar een picardijnse monnik !
  vrijdag 21 mei 2004 @ 10:05:42 #37
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_19287187
Hij had vage teksten maar volgens mij was de jaartelling die hij gebruikte ook (wel es) anders. Of haal ik hem nu in de war met zon andere soortgelijke gozer??
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
  vrijdag 21 mei 2004 @ 10:42:39 #38
75760 Archeodude
Doet zn eigen ding vanaf 1983.
pi_19287754
Misschien is zijn interpretatie van First Contact wel anders dan de onze... Kan net zo goed heel wat anders zijn geweest.
"Wat maakt t uit,
Doe me nog een glas,
Die kater die komt morgen pas,
Doorgaan tot de bodem van t vat!"
  zaterdag 22 mei 2004 @ 03:05:03 #39
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_19309762
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 10:05 schreef sir_Tachyon het volgende:
Hij had vage teksten maar volgens mij was de jaartelling die hij gebruikte ook (wel es) anders. Of haal ik hem nu in de war met zon andere soortgelijke gozer??
Ja klopt ze hadden toen nog andere kalender, hij zit er altijd "even" naast
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  zaterdag 22 mei 2004 @ 11:29:37 #40
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_19312402
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 10:43 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
From brick to marble, the walls will be converted,
Seven and fifty peaceful years:
Joy to mankind, the aqueduct renewed,
Health, abundant fruits, joy and honey-making times.
- Quatrain 10:89
wanneer viel de VS afghanistan aan? ik dacht in 2002 maar kweet het niet zeker maar als dat waar is dan is het 57 jaar sinds WO2 en is WO3 al begonnen met de invasie van Afghanistan en daarna Irak. Want vergeet niet voor WO2 deed Hitler ook aan landje pik (tjechieslowakije, oostenrijk etc.) voor dat het echte geweld losbarste.

er staat in de 2de regel: 57 vredevolle jaren en ik denk dat het relatief vredevol geweest is. (oke er waren best veel oorlogen etc. maar er waren lang niet zoveel slachtoffers als bijv tijdens WO1 en WO2)
The more debt, the better
pi_19312462
Niet meer of minder vredevol dan de jaren hiervoor hoor?
pi_19314361
Nostrodamus heeft niets voorspeld.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 16:07:22 #43
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_19317302
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 13:31 schreef Monidique het volgende:
Niet ? kzou het boek maar eens gaan lezen alsk jou was

;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_19317471
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 16:07 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Niet ? kzou het boek maar eens gaan lezen alsk jou was

Heb ik gedaan, het is zo vaag dat je er alles van kan maken.

Één voorspelling kwam wel uit, maar heel toevallig voordat het boek al gepubliceerd was.
  maandag 24 mei 2004 @ 04:16:15 #45
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19355058
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 14:59 schreef Felysium het volgende:
die link , lult maar wat
ik ken de geschriften van nostradamus en heb ze zelf lang bestudeerd , ze stemmen behoorlijk accuraat overeen met de openbaringen van john (johannes)
de end times , is niet het einde van de wereld maar van de wereld zoals wij hem kennen
deze vertaling zoals hij is gedaan in die link is dus niks dan kolder...
de betekenis van de quatrains zijn namelijk niet tegen het oosten , maar tegen het westen

er word gezegd : de antichrist zal komen VOORBIJ de zwarte zeemen groot tartarije (CHINA) *voorbij dus*
waar kom je na china? als je naar het oosten zou gaan vanf dat punt? , juist amerika
de antichrist word genoemd met de kryptische benaming : ALUS
dit staat voor ALL US..
nu even denken : allied- united states
de derde antichrist zou de macht grijpen en een tegen paus op de troon van rome zetten (lustiger?)
en een nieuw ROMEINS RIJK uitroepen , dit is niet echt iets wat een moslim zou doen....
de amerikaanse versie heeft alles vrolijk uit zn verband verdraaid op die site...
alsof het een heilige oorlog tussen de (goede liefe) christennen van amerika tegen de antichrist van de moslims is...
geloof deze gevaarlijke versie niet!!

de leugen van de oorlog is juist de antichrist.

kijk ook revalations of john :

http://www.unm.edu/~smosher/

ja lees dat maar eens.

en de wereld volgde het beest en zeide , wie is er aan het beest gelijk? , wie kan er tegen hem vechten?

neem de uitspraken in revalations niet letterlijk , maar bedenk hoe iemand in die tijd edacht moet hebben over onze tijdse voorwerpen , gebruiken en personen.

zoals dit : Nu verschijnt er een zwangerre vrouw , gekleed in de zon , met de maan aan onder haar voeten,en een kron van 12 sterren op haar hoofd , die wordt bedreigt door een grote rode draak met zeven gekroonde koppen , nadat de draak door st. michael is verslagen , komt satan in het gareel en bedriegd de hele wereld.

oke denk.

Zwangerre vrouw , gekleed in de zon (buiten) met de maan onder haar voeten (aan het water)
een kroon van 12 sterren (beide letterlijk en figuurlijk, letterlijk : VRIJHEIDS BEELD , figuurlijk : MAJESTIC 12.

dit staat in het geheel dus voor : de amerikaanse Defensie of het land zelf. (vrijheid = de leus voor de oorlog)
Rode draak (vliegtuig en vuur of communisme , maar het tweede is niet erg op zn plaats)
7 gekroonde koppen ,(hier ben ik ook nog niet zeker van , sorry)
St. Michael : (de gene der hoop..en moed.) de amerikanen kregen weer (valse) hoop na de aanslagen en dus ook moed.
deze instelling is hetgeen wat de aanval van 9\11 versloeg.(de draak)
oftewel ze kwamen er weer bovenop...

that leaves , satan die de wereld bedriegt , ik denk niet dat ik dat hoef uit te leggen
al zie ik bush niet als satan , meer een domme lul , die handelt in opdracht van de OA (nee dat ga ik niet uitleggen)
toch kan johannes bush wel als satan zien (want voordat je het vergeet , in die tijd dachten ze anders over dingen die wij normaal en gewoon zien , iemand die een land aanvalt met leugens en bedrog op wereld schaal word gezien als satan , vind ik logisch.

onthoud dat je ALTIJD voorspellingen in hun TIJD moet terugschakellen , HOE dachten de mensen in die tijd , hadden ze religieuse dogmas? , hadden ze andere voorwerpen voor doeleinden die in een voorspelling staan slaande op onze tijd..
en belangrijkst , hoe zouden ze , niet bekend met bijvoorbeeld vliegtuigen , deze voorwerpen beschrijven , een vuurworm , draak of vogel...?
indd.

hoop dat jullie hier wat aan hebben
groet..
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 24 mei 2004 @ 04:33:13 #46
82792 numf
JAH!! wat?
pi_19355108
Nostradamus is net als een horoscoop,vrij interpreteerbaar.
Dus waarschijnlijk staat jouw waarheid er ook tussen.
Er zullen raakpunten voorkomen,maar kloppen doet het nooit.

Kortom laat je niet opnaaien.

Oh en nog een ding,die voorspelling over de 3e wereld oorlog zijn nep.
Niet geschreven door nostradamus,maar door een lulletjie die dat op het internet heeft geplaatst.
pi_19355127
quote:
Op maandag 24 mei 2004 04:16 schreef BaajGuardian het volgende:

zoals dit : Nu verschijnt er een zwangerre vrouw , gekleed in de zon , met de maan aan onder haar voeten,en een kron van 12 sterren op haar hoofd , die wordt bedreigt door een grote rode draak met zeven gekroonde koppen , nadat de draak door st. michael is verslagen , komt satan in het gareel en bedriegd de hele wereld.
Hm, zwangere vrouw zou voor nieuw leven, een mooie verandering kunnen staan. De maan en de sterren voor het spirituele, het hogere bijvoorbeeld. De grote rode draak, de externe bedreigingen die zich hierbij automatisch voordoen. Wie verslaat de draak, of wie wint er? St. Michael en wie is St. Micheal? En wanneer komt de duivel in het spel? Juist. Misschien iets met verslaan van het geloof of juist vice versa, onmacht en dingen die anders zijn die daardoor buiten de properties gaan lopen, de spuigaten uitlopen, het niet op de juiste wijze omgaan met iets moois wat gegeven kan worden?

De (wereld- geloofs etc) verschillen, de escalatie (de stijd, aangaan van die verschillen..oei oei), het geweld, de duivel. De mensheid heeft het goede niet gezien, maar is de strijd met het slechte aangegaan, gekozen voor de kant van de duivel. Just my second thoughts, zal wel helemaal mis zitten (is natuurlijk ook mijn rare beeld) en hoop het eigenlijk van harte wat dat betreft. Hou me nooit zo bezig met die conspiracy's, maar ach, voor een keertje is wel (weer) leuk, symbolisch terugdenken over iets symbolisch is best grappig om te doen eigenlijk.
  maandag 24 mei 2004 @ 05:31:51 #48
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_19355157
quote:
Op woensdag 25 september 2002 12:41 schreef Reintje het volgende:

Edgar Cayce?
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  maandag 24 mei 2004 @ 13:12:16 #49
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_19360715
quote:

de antichrist word genoemd met de kryptische benaming : ALUS
dit staat voor ALL US..
nu even denken : allied- united states
da was toch MABUS
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  maandag 24 mei 2004 @ 16:59:38 #50
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_19367058
quote:
precies , en ook al zouden er voorspellende waarde in zitten dan is het nog steeeds het fijt dat de geschriften niet door hem geschreven zijn maar door Ives de Lessineseen cisterciënzer monnik, wiens moedertaal het Picardisch was. ( in de periode van 1323 tot 1328 )
  donderdag 27 mei 2004 @ 17:05:21 #51
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_19450887
quote:
Op maandag 24 mei 2004 05:31 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Edgar Cayce?
Die dude leefde van 1877 tot 1945, en was Amerikaan btw

[ Bericht 3% gewijzigd door Nonneke op 27-05-2004 17:06:19 (typo zucht) ]
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_19511861
quote:
Op woensdag 25 september 2002 18:36 schreef Phynny het volgende:
In 2050 hebben wij, als we zo door blijven gaan zoals we nu doen, genoeg materialen verspild zodat we niet meer behoorlijk een soort van kolonie op de maan kunnen starten. Als we in 50 jaar de maan al niet meer kunnen halen, dan kunnen we al binnekort niet meer verder reizen, anyway.
Ik zag vandaag wel een lichtelijk relevante poster > http://www.deepdeeptrouble.net/
De poster zei , it;s like blowing up mars before we get there, das ook lache, we kunnen wel iets naar de buitenkant van het zonnestelsel sturen, maar we kunnen nog steeds niet iets maken zodat we nu eens zien wat er op een km of 5 diepte in de oceaan leeft... *is dat ff lache!*
-
  woensdag 2 juni 2004 @ 01:34:12 #53
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19578750
tis ontzettend lachen

vooral naar iedereen die het al die jaren heeft ontkend , als een schaap
maar ok , ik laat me niet leiden door nostradamus uitspraken...
meer door het doel .... een vrije NWO
(ipv de destructie en police state die er Nu aankomt :| )
>>(bad bad bad Nwo)

ach , laten we vooral afwachten , des te meer lachen word het !!
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_19578793
Wat is nou een leuk vers van 'm?
pi_19631940
nostradamus heeft heel veel uit de bijbel gehaald.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 13:26:06 #56
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_19637820
quote:
Wat is nou een leuk vers van 'm?
nogmaals ...geen een..hij heeft ze niet geschreven ! yves de lessines heeft ze geschreven !
pi_19638131
quote:
hoop dat jullie hier wat aan hebben
groet..
Bedankt, maar ik kan er miks mee.
Ik geloof het allemaal niet zo

groet...
pi_19643190
Dit topic is niet veel soeps, zal dat ook niet worden. Er zijn betere geweest! Dus, zoek een oude op, of begin wat serieuzer. Dit gaat dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')