Ditquote:Op maandag 9 september 2013 23:47 schreef IGotThis het volgende:
[..]
Ga tennis kijken en genieten joh, jankerd.:')
Kunnen we dit soort dopinggezeur misschien bewaren tot na de wedstrijd?quote:Op maandag 9 september 2013 23:46 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ik vertrouw geen enkele Spanjaard meer, zolang die lijst van Fuentes verborgen blijft, en dit vormt voor de 2398471239846123649234612e keer het bewijs. Kom op zeg.
Dat doe ik al 40 jaar. DOEI.quote:Op maandag 9 september 2013 23:47 schreef IGotThis het volgende:
[..]
Ga tennis kijken en genieten joh, jankerd.:')
Ja, hij staat goed te spelen tot nu toe.quote:Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef Norrage het volgende:
Het zit Rafa vooralsnog wel mee hoor.
Nee, is ook ongeloofwaardig. Dat 2011 niveau van Nole was bizar, maar dit is net zo bizar. Ik ben helemaal niet cynisch verder, maar ik geloof echt geen reet van wat ik nu zie.quote:Op maandag 9 september 2013 23:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar je gelooft wel dat Djokovic als topsporter op z'n 24ste ofzo ontdekt dat hij gluten-allergie heeft en daarna opeens een veel hoger niveau haalt?
Dat weet je goed te verbergen dan.quote:Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat doe ik al 40 jaar. DOEI.
Gedeeld de sterkste Rafa ooit, want hij heeft er veel van zulke sets tussen zitten..quote:Op maandag 9 september 2013 23:46 schreef Norrage het volgende:
Godverdomme dit is wel de sterkste rafa ooit zeg
Die dus ook, daar geloof ik dus ook helemaal niets van.quote:Op maandag 9 september 2013 23:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar je gelooft wel dat Djokovic als topsporter op z'n 24ste ofzo ontdekt dat hij gluten-allergie heeft en daarna opeens een veel hoger niveau haalt?
Zit Nadal altijd zo zenuwachtig aan z'n hoofd en shirt?quote:Op maandag 9 september 2013 23:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, is ook ongeloofwaardig. Dat 2011 niveau van Nole was bizar, maar dit is net zo bizar. Ik ben helemaal niet cynisch verder, maar ik geloof echt geen reet van wat ik nu zie.
Normaliter vooral zijn onderbroek.quote:Op maandag 9 september 2013 23:52 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Zit Nadal altijd zo zenuwachtig aan z'n hoofd en shirt?anders geef ik je gelijk en heeft 'ie nogal wst tikjes.
Nee, doet 'ie anders nooit.quote:Op maandag 9 september 2013 23:52 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Zit Nadal altijd zo zenuwachtig aan z'n hoofd en shirt?[...]
Waar baseer je dit op, als ik het vragen mag?quote:Op maandag 9 september 2013 23:50 schreef IGotThis het volgende:
[..]
Dat weet je goed te verbergen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |