eens, gelukkig wist ze een set te winnenquote:Op maandag 9 september 2013 08:57 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Tussen ronde 1 en de SF verloor Serena 16 games.
Tegen Azarenka verloor ze 13 games.
Kortom, geweldig gespeeld door Azarenka
Aces + forehand winners + backhand winners + volley winners (maar die laatste staan er niet tussen, alleen 'net points won') = winners?quote:Op maandag 9 september 2013 20:25 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe komen ze bij het getal van die 206 winners bij beide?
Oja dat was dom, ik telde alle netpuntenquote:Op maandag 9 september 2013 20:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Aces + forehand winners + backhand winners + volley winners (maar die laatste staan er niet tussen, alleen 'net points won') = winners?
Yep.quote:
Waarom hoop je dat? Je wil toch goed tennis zien? Een epische wedstrijd? Legendarisch tennis?quote:Op maandag 9 september 2013 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
Hier een vooruitblik van tennis.com.
Ik hoop op Nadal in drie sets.
Of op tijd naar bedquote:Op maandag 9 september 2013 21:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom hoop je dat? Je wil toch goed tennis zien? Een epische wedstrijd? Legendarisch tennis?
23.00 uur. Je hebt je er goed in verdiept.quote:
Ik wil in de eerste plaats dat Nadal wint. In de tweede plaats wil ik enige vorm van fatsoenlijke nachtrust en in de derde plaats hoop ik op epische, legendarisch tennis.quote:Op maandag 9 september 2013 21:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom hoop je dat? Je wil toch goed tennis zien? Een epische wedstrijd? Legendarisch tennis?
1 uur?quote:Op maandag 9 september 2013 21:54 schreef Dermatologiquement het volgende:
hoe laat begint t danop zijn vroegst lig je er 1 uur in alst 2300 begint
Ja, niet lezen voor intimi.quote:Op maandag 9 september 2013 21:55 schreef Dermatologiquement het volgende:
is er zoiets als onbegrijpend lezen?
Daar heb je net een demonstratie van gegeven.quote:Op maandag 9 september 2013 21:55 schreef Dermatologiquement het volgende:
is er zoiets als onbegrijpend lezen?
Zet dan je videorecorder maar aan. Schat zo in dat jij die nog eentje hebtquote:Op maandag 9 september 2013 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wil in de eerste plaats dat Nadal wint. In de tweede plaats wil ik enige vorm van fatsoenlijke nachtrust en in de derde plaats hoop ik op epische, legendarisch tennis.
Ehm, ja klopt.quote:Op maandag 9 september 2013 21:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Zet dan je videorecorder maar aan. Schat zo in dat jij die nog eentje hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |