Sorry hoor Braddie, maar dit soort "ik ben zo zielig" topics open je om de zoveel weken en elke keer staan ze vol met dezelfde reacties. Ik snap niet dat mensen de moeite nog nemen je advies te geven, want je doet er toch geen ene klote mee. Snap ook niet dat ik nog reageer, maar goed...
Je moet gewoon gaan sporten. De sportschool is prima, maar op zich kun je veel ook gewoon thuis doen met gewichten en veel wandelen/fietsen. Dat scheelt je aardig wat geld.
Veel slimmer zou zijn een teamsport te gaan doen. Dan kom je onder de mensen en in een andere kring mensen dan de mafketels waar je nu mee omgaat. Het valt me ook op dat je altijd met van die puberende figuren omgaat die veel jonger zijn dan jij en misbruik van je maken. Word volwassen!
Ga naar een sportclub en ontmoet nieuwe mensen! Je moet gewoon zorgen dat je in andere kringen terecht komt.
Ga ook werken! Desnoods bij de plantsoenendienst of zo. Er is ook wel ongeschoold werk te vinden. Je komt ook dan onder de mensen en het geeft regelmaat in je leven.
Je bent gek op muziek en speelt wel aardig, maar ik zou niet de illusie hebben dat je hier echt je werkt van kunt maken. Zo goed ben je niet. Eerlijk is eerlijk. Bovendien zul je je meer moeten onderscheiden van andere muzikanten en dat doe je niet door in van de suffe cover bandjes te spelen waar het amateurisme van af druipt.
Werken in een muziekzaak is natuurlijk wel een prima optie. Waarom ga je niet weer bij kick werken? Ik dacht dat je het daar altijd wel naar je zin had?
Hou in ieder geval op jezelf zo zielig te vinden. Dit soort topics open je elke drie weken, dat is pas zielig!
Dat gezeik over dat je te vroeg geboren bent en over het halen van je rijbewijs en weten we nu ook wel. Maak je een dag nijdig, stamp dat boek in je kop en doe examen.
Gewoon even de schouders eronder! Positief denken en actie ondernemen! Jij bent de enige die dat kan doen. Anderen kunnen je daar niet mee helpen, hooguit adviseren. Kijk nou eens naar wat je wel kunt i.p.v. naar wat je niet kunt.
Tot slot: Denk 10 keer na voor je iets op het internet kwakt. Veel dingen verpruts je door onbezonnen iets op internet te zetten. De relatie met je vorige band bijvoorbeeld. Potentieele werkgevers googlen ook en vinden dan al die achterlijke topics van je en krijgen een negatief beeld van je. Daarmee verminderen je kansen op een baan gigantisch. Stop gewoon met het posten op fok. Je bent serieus internet verslaafd volgens mij, dus stoppen zal wel niet lukken, maar slim zou het wel zijn. Veel dingen die je op internet zet blijven je anders de rest van je leven achtervolgen.
[ Bericht 6% gewijzigd door gelepino op 09-09-2013 09:01:08 ]