76quote:Op donderdag 12 september 2013 09:40 schreef Bolters het volgende:
77 dagen. Dichter- en dichterbij ;-)
Over zinloos gesproken. Hier is al duizenden posts over gesprokenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:03 schreef rece het volgende:
Tel dan in ieder geval af met plaatjes zoals in het LL forum.
Iemand trouwens enig idee of pre orderen nog zin heeft als ik hem op de releasedag wil hebben?
Je had met dezelfde moeite ook gewoon antwoord kunnen geven druiloor.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:09 schreef Bolters het volgende:
[..]
Over zinloos gesproken. Hier is al duizenden posts over gesproken
Klopt, en jij had nu met dezelfde moeite alsnog je antwoord kunnen zoeken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:50 schreef rece het volgende:
[..]
Je had met dezelfde moeite ook gewoon antwoord kunnen geven druiloor.
LL?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:03 schreef rece het volgende:
Tel dan in ieder geval af met plaatjes zoals in het LL forum.
Iemand trouwens enig idee of pre orderen nog zin heeft als ik hem op de releasedag wil hebben?
Lowlandsquote:
Das jammer. Dank voor de info schavuit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:33 schreef Bolters het volgende:
[..]
Klopt, en jij had nu met dezelfde moeite alsnog je antwoord kunnen zoeken.
Hoe dan ook, ik zal je alsnog helpen. Vooral omdat je zo aardig doet, druiloor
Het zal zeer waarschijnlijk niet meer helpen een pre-order te plaatsen. In principe is de eerste lading uitverkocht. Wel is er een groep mensen die denkt dat je bij een winkel kunt binnenstappen de 29'e (voornamelijk Mediamarkt) en dat je er nog wat zult aantreffen. Heel zeker zou ik er iig niet van zijn.
Heb zelf bij de BartSmit, Dixons en Wehkamp gedaan.. Als je nu nog wilt pre-orderen zit je hoogstwaarschijnlijk (ga er maar van uit) niet meer bij de 1e levering. Misschien heb je geluk bij een plaatstelijke intertoys of bartsmit in een gehucht of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:00 schreef Drankster het volgende:
Waar pre-orderen mensen zoal? Ben van plan bij Dixons te bestellen ivm korting maar heb geen idee hoe het zit met de levertijd..
Dit inderdaad, al zijn er plaatselijke winkels die dan iets van 425 vragen zonder dat je iets extra krijgt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:08 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Heb zelf bij de BartSmit, Dixons en Wehkamp gedaan.. Als je nu nog wilt pre-orderen zit je hoogstwaarschijnlijk (ga er maar van uit) niet meer bij de 1e levering. Misschien heb je geluk bij een plaatstelijke intertoys of bartsmit in een gehucht of iets dergelijks.
Korting? Wat voor korting? Ik heb er ook eentje bij Dixons in de preorder staan omdat die toko voor mij op de makkelijkste plek zit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:00 schreef Drankster het volgende:
Waar pre-orderen mensen zoal? Ben van plan bij Dixons te bestellen ivm korting maar heb geen idee hoe het zit met de levertijd..
De werknemers korting van een paar procent, 7 volgens mij..quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:39 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Korting? Wat voor korting? Ik heb er ook eentje bij Dixons in de preorder staan omdat die toko voor mij op de makkelijkste plek zit.
Vast en zeker hersenloos maar dat maakt niet uit.quote:
Je gaat mij toch niet vertellen dat jij dan gaat meedoen als de avondrelease daar is met onderstaand...quote:Op donderdag 12 september 2013 09:40 schreef Bolters het volgende:
77 dagen. Dichter- en dichterbij ;-)
Japanse toestandenquote:Op maandag 23 september 2013 14:31 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat jij dan gaat meedoen als de avondrelease daar is met onderstaand...
[ afbeelding ]
Of online bestellenquote:Op maandag 23 september 2013 16:41 schreef RedemptioN het volgende:
ik haal hem wel gewoon sochtends bij opening van de winkel op ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |