abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130999612
Mo :*

Hier toevallig een nachthemd aan bij de bevalling, maar naakt was ook geen probleem geweest :D
Home is where the O+ is...
pi_131001002
Ik heb een hekel aan naakt zijn :@. Ik verwacht dus wel dat ik iets aan wil tijdens de bevalling
pi_131001106
Momo :'( :*
pi_131001192
Momo :*
pi_131001371
Och Momo, sterkte.. Zal een kaarsje voor jullie branden.
pi_131001373
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:21 schreef Jipster het volgende:
Ik heb ook bij de HEMA wat huis/joggingbroeken gekocht, want wel zo prettig de eerste dagen/weken, en boxers die wat hoger zitten ivm de ks-wond!
Sowieso, broeken met elastiek ipv een knoop, ideaal met ks-wond :Y En die boxers idd. Ik had wat slipjes/shorts die precies met hun elastiek op die wond zaten, niet zo chill :') :+
Stiekem vond ik zelf die überlelijke oncharmante netbroekjes uit het kraampakket/van het zhuis ideaal en heerlijk zitten O+ Alleen, tja, het ziet er écht niet uit he? :D _O- En dan ook nog met die kraamverbanden erin gepropt. Ik leek wel een goed bedeelde kerel :+

Heb me erom bescheurd met een vriendin samen. Niet heel fijn als je net een keizersnede hebt gehad.

Over keizersnedes gesproken, heb ik jullie de folder al eens laten zien die ik in het ziekenhuis kreeg? Nee he? Even delen (ik blijf 'm geniaal vinden).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131001421
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:59 schreef DJMomo het volgende:
:N :'( het ziet er heel slecht uit.
Oh nee -O- Heel veel sterkte! :*
pi_131001515
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:33 schreef Olf het volgende:

[..]

Ik lees dit toevallig en dacht dat iedereen naakt was :o
Ik heb echt 24 uur lang naakt rondgewaggeld. Ondertussen lekker braken enzo. Zo charmant. :+

Maar ik hoor hier niet.
Ik heb steeds een lange, los zittende top aangehad. Maar het duurde ook wel erg lang en ik heb nooit persweeën gehad of iets dat daarbij in de buurt kwam. Anders had ik misschien ook wel alles uitgetrokken,
pi_131001770
Kimpossible: hoera voor de 13 weken mijlpaal *O* En tof, zo'n kussen!

Gotc ondertrouw, gaaf! Gefeliciteerd :)

FR, morgen lekker rustig aandoen dus :s)

SHS, het is ook gewoon een ontzettend vervelende tijd zoiets. Niet weten waar je aan toe bent, is zenuwslopend. Nog maar even gelukkig. :*

Werphemdje O+
pi_131001778
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Over keizersnedes gesproken, heb ik jullie de folder al eens laten zien die ik in het ziekenhuis kreeg? Nee he? Even delen (ik blijf 'm geniaal vinden).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D _O-

quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb steeds een lange, los zittende top aangehad. Maar het duurde ook wel erg lang en ik heb nooit persweeën gehad of iets dat daarbij in de buurt kwam. Anders had ik misschien ook wel alles uitgetrokken,
Ik had hetzelfde aan, iets korter dan me lief was eigenlijk maar soit en heb een uur of drie persweeën gehad.
pi_131001827
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Sowieso, broeken met elastiek ipv een knoop, ideaal met ks-wond :Y En die boxers idd. Ik had wat slipjes/shorts die precies met hun elastiek op die wond zaten, niet zo chill :') :+
Stiekem vond ik zelf die überlelijke oncharmante netbroekjes uit het kraampakket/van het zhuis ideaal en heerlijk zitten O+ Alleen, tja, het ziet er écht niet uit he? :D _O- En dan ook nog met die kraamverbanden erin gepropt. Ik leek wel een goed bedeelde kerel :+

Heb me erom bescheurd met een vriendin samen. Niet heel fijn als je net een keizersnede hebt gehad.

SPOILER
Die foto is hilarisch! :D

Lees nu verder terug, wat ontzettend erg Momo, heel veel sterkte
pi_131001901
Mwoehaha die folder!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_131001935
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:18 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

:D _O-

[..]

Ik had hetzelfde aan, iets korter dan me lief was eigenlijk maar soit en heb een uur of drie persweeën gehad.
Mijn theorie gaat dus niet zomaar op :+

Ik denk wel dat de duur scheelde bij mij. Het was zó lang, dat ik me niet kan voorstellen dat het relaxed was geweest om al die tijd naakt door te brengen. Veel te koud! ;)
pi_131002866
Momo sterkte :*
pi_131003029
Om die folder moest ik nog best grinniken. :)

SPOILER
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_131003137
Haha dat foldertje! :)
pi_131003262
kunnen mannen toch kinderen krijgen?
dan geef ik per direct het stokje over.
pi_131003607
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Er is ook een andere manier *)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_131003662
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Vandaag wel! http://nos.nl/artikel/549255-man-in-duitsland-baart-een-kind.html
pi_131003834
quote:
dat was ooit een vrouw. dat telt niet.
pi_131003927
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 21:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Een vrouw nemen en haar laten baren :D O+
Al hebben jullie de lasten wel mooi verdeeld :Y
pi_131003963
Pssst, kleertjes te koop...crosspost v&a

SPOILER
pi_131004209
Sjeesis heb al lang geen boek meer gelezen, maar wat kunnen jullie lullen!

Hi-la-risch van werphemdje!

Dj Momo: sterkte

Vandaag best een goed dag gehad voor het eerst in weken! Ben nu nog wakker en niet misselijk van moeheid 😄
Durf niet te hopen dat dit een trend wordt... Maar jeej voor nu!
pi_131004248
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 21:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:D
pi_131004286
Fijn Kewpie! Ik hoop voor je dat de stijgende lijn doorzet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')