Inderdaad, dit is R&P dus we gaan je hele relatie tot het bot dood-analiseren.quote:Op zondag 8 september 2013 22:22 schreef zarGon het volgende:
Vraag het aan haar. Oh, wacht jullie zouden elkaar met rust laten. Haha.
Laten we het over nuttigere zaken hebben. Waar ging jullie ruzie over, waarom hebben jullie afgesproken om elkaar met rust te laten?
Vertel eens meer over jullie relatie.
Jaaaaaaquote:Op zondag 8 september 2013 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is R&P dus we gaan je hele relatie tot het bot dood-analiseren.
Ik heb slechts nieuws voor je.quote:Op zondag 8 september 2013 22:32 schreef ikmisje het volgende:
eerder was het wel gewoon zichtbaar ja
Je schrijft als een dyslectische regenworm. Hoe kunnen wij er dan serieus op ingaan?quote:Op zondag 8 september 2013 22:36 schreef ikmisje het volgende:
ik ben hier niet voor grappen te horen
stel gewoon een vraag zodat ik het weet drDentz
Ook mijn 1e gedachte.quote:Op zondag 8 september 2013 23:28 schreef JedimindhaX het volgende:
Als ze t op alleen ik zet zal ze wel met een andere, nieuwe jongen praten die niet mag weten dat ze een relatie heeftof ze heeft plannen
Foute boel iig
In dat geval kunnen we je niet echt helpen. Enig advies dat ik je kan geven is met dr gaan praten. Het is vast niet zo dat ze een andere jongen heeft ofzo zoals veel mensen zeggen hier maar misschien is ze gewoon boos ofzo of wil ze niet meer verder. In ieder geval ga met haar praten.quote:Op zondag 8 september 2013 23:25 schreef ikmisje het volgende:
ja dat kan ik wel. maar dalijk bestaat er een kans dat de persoon dit meeleest?
misschien verre gedachten maar dat zou wel zielig van me overkomen om het hier neer te zetten
Als ze 'even' tijd voor zichzelf wil kan je zelf wel raden hoe laat het is. Dat is gewoon voorbij.quote:Op zondag 8 september 2013 23:30 schreef ikmisje het volgende:
ik zou het een beetje vertellen.
relatie van nog geen half jaar. in mijn ogen verliep het gewoon goed.
tot laatst, wou ze praten (uit het niets) en vertelde ze dat ze genoeg had aan der eigen. dat ze het allemaal niet meer wist. ze wou met niemand teveel contact op moment en alleen even aan der zelf denken.
toen heb ik haar zelf gezegt om haar maar even met rust te laten ( week, 2 weken)
alleen toen ik thuis kwam zag ik dat dus op facebook.
en ben daar behoorlijk van geschrokken.
Ik denk dat het voorbij is, onder de aanname dat ze de afgelopen week geen traumatisch ervaring is opgelopen. Sorry...quote:Op zondag 8 september 2013 23:30 schreef ikmisje het volgende:
ik zou het een beetje vertellen.
relatie van nog geen half jaar. in mijn ogen verliep het gewoon goed.
tot laatst, wou ze praten (uit het niets) en vertelde ze dat ze genoeg had aan der eigen. dat ze het allemaal niet meer wist. ze wou met niemand teveel contact op moment en alleen even aan der zelf denken.
toen heb ik haar zelf gezegt om haar maar even met rust te laten ( week, 2 weken)
alleen toen ik thuis kwam zag ik dat dus op facebook.
en ben daar behoorlijk van geschrokken.
Ze weet nog niet hoe en wanneer ze het jou moet vertellen. En ze wilt geen gezeik van jou dat jij kan zien dat ze haar status op single heeft gezet.quote:Op zondag 8 september 2013 23:33 schreef ikmisje het volgende:
dan had ze dat toch op die manier kunnen zeggen?
had ze het toch niet op 'alleen ik' gezet maar helemaal weg?
laat ze me toch niet dagen zo zitten..
Ik zou dan maar morgenmiddag haar bellen en vragen hoe het zit.quote:Op zondag 8 september 2013 23:33 schreef ikmisje het volgende:
dan had ze dat toch op die manier kunnen zeggen?
had ze het toch niet op 'alleen ik' gezet maar helemaal weg?
laat ze me toch niet dagen zo zitten..
quote:Op zondag 8 september 2013 23:37 schreef ikmisje het volgende:
vergeten erbij te zetten: ze kan mensen niet kwetsen of pijn doen ( goed persoon)
Uitstel van executie.quote:Op zondag 8 september 2013 23:34 schreef Beach het volgende:
Ze weet nog niet hoe en wanneer ze het jou moet vertellen. En ze wilt geen gezeik van jou dat jij kan zien dat ze haar status op single heeft gezet.
Niet iedereen is goed in uitmaken en je moet niet zo erg op haar fb letten. Als je haar overigens belt, dan moet je niet over haar fb beginnen, dat is gewoon eng. XDquote:Op zondag 8 september 2013 23:37 schreef ikmisje het volgende:
nouja inprincipe kan ik nu al gaan zeiken dat ze het op alleen ik heeft gezet.
vergeten erbij te zetten: ze kan mensen niet kwetsen of pijn doen ( goed persoon)
maar dan vind ik ook dat ze het bewijze van nu al kan laten weten dat ze niet verder wil
wat de reden daarvan ook echt van mag zijn
Wen vast aan het idee dat je single bent en wacht totdat zij contact opneemt. En ga vooral niet jezelf gek maken door elke keer op fb te kijken.quote:Op zondag 8 september 2013 23:37 schreef ikmisje het volgende:
nouja inprincipe kan ik nu al gaan zeiken dat ze het op alleen ik heeft gezet.
maar dan vind ik ook dat ze het bewijze van nu al kan laten weten dat ze niet verder wil
wat de reden daarvan ook echt van mag zijn
Waarom moet hij niet zelf bellen?quote:Op zondag 8 september 2013 23:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Wen vast aan het idee dat je single bent en wacht totdat zij contact opneemt. En ga vooral niet jezelf gek maken door elke keer op fb te kijken.
Dan is hij degene die zit te pushen ondanks dat hij haar met rust zou laten.quote:Op zondag 8 september 2013 23:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Waarom moet hij niet zelf bellen?
Is dat zo? Het is mij namelijk niet duidelijk uit zijn verhaal, of hij zelf zei dat hij het niet ging doen of zij dat wilde... Bij het eerste kun je heel gedesinteresseerd overkomen en dat wil je ook nietquote:Op zondag 8 september 2013 23:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan is hij degene die zit te pushen ondanks dat hij haar met rust zou laten.
Wat nou als ze je niet meer wilt zien/spreken? Dan kun je lang wachten, of niet?quote:Op zondag 8 september 2013 23:48 schreef ikmisje het volgende:
@ mathemaat : ik heb zelf gezegt dat ik haar met rust laat, niet bellen, smsen.
en dat ze zelf contact opneemt zodra ze me wilt zien. spreken
Je hebt vast nu gemerkt, dat je nooit zulke beloftes moet maken.quote:Op zondag 8 september 2013 23:48 schreef ikmisje het volgende:
egt dat ik haar met rust laat, niet bellen, smsen.
en dat ze zelf contact opneemt zodra ze me wilt zien. spreken
Doe datquote:Op zondag 8 september 2013 23:51 schreef ikmisje het volgende:
ik wacht zelf nog tot eind van de week. ook al lijkt dat eeuwigheid te duren.
dan ga ik toch zelf smsen of bellen. want ik word hier moedeloos van
stel aub je verwachtig bij. ookal hecht ik weinig waarde aan facebook. iemand verbergt of verandert een relatiestatus niet voor niets.quote:Op zondag 8 september 2013 23:50 schreef ikmisje het volgende:
nee zo is ze niet, ik verwacht, hoop, dat ik deze week iets hoor.
quote:
Je overleeft het wel. Iedereen maakt dit wel mee en bekijk het positief, je hebt blijkbaar echte liefde voor iemand gevoeld.quote:Op maandag 9 september 2013 00:02 schreef ikmisje het volgende:
eet slecht, slaap zeer laat. blij als dit gedoe achter de rug is.
maar als de klap komt dat ik deze week echt helemaal word afgekapt. gaat het nog zwaarder worden ben ik bang voor
Ik heb shit zien gebeuren in hoe relaties die perfect verliepen ineens eindigen, dat ik er zelf altijd van schrok. Maar al die mensen kwamen weer bovenop, dus jij overleeft het ook welquote:Op maandag 9 september 2013 00:40 schreef ikmisje het volgende:
ben liedje aan het luisteren op youtube
leven 42- its over.
misschien kan ik me er alvast op voorbereiden
maar voor mij is het echt ongelovelijk dat ze ons, mij laat vallen
Ik had ook zoiets met mijn vriendin. ergens op het beign van onze relatie ze wou het niet meer en wou gewoon alleen zijn enzo. Ze wou me niet meer spreken en wou een paar dagen tijd hebben om na te denken. Ik ben na 3 dagen naar der teo gegaan ze deed de deur open en ik kuste haar en zei sorry en vroeg of we opnieuw konden beginnen. Het is nu al weer een jaar verder en ik heb nogsteeds met dr en we zijn supergelukkig!quote:Op maandag 9 september 2013 00:23 schreef ikmisje het volgende:
bedankt voor de serieuze reacties. mathemaat.
leef al dagen raar. voel me ook raar. waarschijnlijk teveel spanning
ik begrijp het gewoon niet. dacht dat we wel een 'toekomst ' samen konden hebben.
kan niet geloven dat ze ons gaat opgeven.
deze week zou het wel helderder worden.. ill hope
Precies. Elkaar in het sop laten gaarkoken lijkt me niet handig als er hommelis is.quote:Op zondag 8 september 2013 22:47 schreef blondetrien het volgende:
Ik denk dat ze hem op onzichtbaar heeft gezet.
Waarom ervoor kiezen niet te communiceren terwijl het blijkbaar nog niet uitgesproken is? Lijkt me juist belangrijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |