Speciaal voor jullie:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Cocktease maar dan andersquote:
Niet zo bescheiden!quote:
oke je hebt gelijk, mannen kan ik ook wel versierenquote:
kan ik jou inhuren?quote:Op zondag 8 september 2013 17:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Cocktease maar dan anders
Met deze TT weet ik niet of ik hier wel gezien wil worden hoor
Mijn enige talent!
Ja nee mannen zijn ....quote:Op zondag 8 september 2013 17:49 schreef AldoTheApache het volgende:
komt omdat vrouwen gewoon een beetje loco zijn
Makkelijk.quote:Op zondag 8 september 2013 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
oke je hebt gelijk, mannen kan ik ook wel versieren
mannen zijn super duidelijk en makkelijkquote:Op zondag 8 september 2013 17:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nee mannen zijn ....
Eindeloze discussie
Daar is geen kunst aan. Mannen krijgen zelden seks spontaan aangeboden. Vrouwen elke dagquote:Op zondag 8 september 2013 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke je hebt gelijk, mannen kan ik ook wel versieren
Sommige vrouwen ook welquote:Op zondag 8 september 2013 17:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mannen zijn super duidelijk en makkelijk
En daar krijg je gekleurd haar van?quote:Op zondag 8 september 2013 17:57 schreef sararaats het volgende:
ik heb net een boule de Berlin op
[ afbeelding ]
hehehe nee. het waren echt 2 verschillende dingen.quote:Op zondag 8 september 2013 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
En daar krijg je gekleurd haar van?
He keukenprinsesje van mequote:Op zondag 8 september 2013 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
En daar krijg je gekleurd haar van?
mooi maar het mijne is gedaan met pastelkrijtquote:Op zondag 8 september 2013 18:08 schreef Myraela het volgende:
Als je je haar een kleurtje geeft, moet je het eigenlijk wel meteen echt doen.
Zoals mijn turquoise dipdye.
[ afbeelding ]
Chillquote:Op zondag 8 september 2013 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoi kaneelliebillie.Hoe is het daar in het mooie Leiden?
Toftoftof.quote:Op zondag 8 september 2013 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chill
Vandaag de kapstok opgehangen en 2 lampen. Gister een schilderij en een spiegel. Het wordt iedere keer een beetje meer af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |