Het ligt er ook aan met wie je kind omgaat en hoe de interactie is. Stellen dat je als ouder(s) maar moet ingrijpen is te makkelijk. Pubers doen nou eenmaal dingen:quote:Op zondag 8 september 2013 17:02 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt er meisjes (en jongens) bijzitten die toch helemaal doorslaan. Volgens mij heeft dat ook deels te maken met persoonlijkheid.
Natuurlijk, maar ook dat heeft gedeeltelijk met opvoeding en je band met je ouders te maken, evenals vrienden en omgeving, voorbeelden, etc.quote:Nou ja, je hebt er meisjes (en jongens) bijzitten die toch helemaal doorslaan. Volgens mij heeft dat ook deels te maken met persoonlijkheid.
44849quote:
Helaas hebben wij geen betrouwbare statistieken over verkrachting e.d. uit moslimlanden* waar vrouwen zich volledig bedekken om te kijken of dit klopt.quote:Op zondag 8 september 2013 17:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Deels is het waar natuurlijk.
Uitdagend kleden, lokt nou eenmaal instinctief gedrag uit.
Dat is een normaal iets, wat al duizenden jaren het geval is.
Dit is niet waar.quote:Op zondag 8 september 2013 18:13 schreef Grouch het volgende:
*Omdat de vrouw voor aangifte 5 getuigen moet hebben, anders is zij zelf een hoer en word ze gestenigd. Hierdoor doet de bulk natuurlijk geen aangifte.
Nee, dit wordt gewoon niet toegepast. Ook in die landen is het 2013 en bestaat er DNA onderzoek en zo.quote:
*proest*quote:Op zondag 8 september 2013 18:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, dit wordt gewoon niet toegepast. Ook in die landen is het 2013 en bestaat er DNA onderzoek en zo.
DNA onderzoek zegt alleen of er seks heeft plaatsgevonden. Niet of er verkrachting was.quote:Op zondag 8 september 2013 18:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, dit wordt gewoon niet toegepast. Ook in die landen is het 2013 en bestaat er DNA onderzoek en zo.
Daarom zei ik "DNA onderzoek en zo".quote:Op zondag 8 september 2013 18:21 schreef Grouch het volgende:
[..]
DNA onderzoek zegt alleen of er seks heeft plaatsgevonden. Niet of er verkrachting was.
In moslim landen worden mannen zo gefrustreerd door hun eigen "regels" opgelegd zowel vanuit de cultuur geschept door de Islam als de Islam zelf dat ze idd simpelweg hun gang zullen gaan als het er op aan komt.quote:Op zondag 8 september 2013 18:13 schreef Grouch het volgende:
[..]
Helaas hebben wij geen betrouwbare statistieken over verkrachting e.d. uit moslimlanden* waar vrouwen zich volledig bedekken om te kijken of dit klopt.
Ik vermoed echter van niet. Zoals al eerder aangegeven verschuift dan gewoon de standaard van wat "uitdagend" is. Honderd jaar geleden was het zien van iemands enkels al zeer uitdagend; terwijl men daar nu niet warm of koud van wordt. Dit lijkt er op te wijzen dat het vooral een zielig smoesje is van mannen.
*Omdat de vrouw voor aangifte 5 getuigen moet hebben, anders is zij zelf een hoer en wordt ze gestenigd. Hierdoor doet de bulk natuurlijk geen aangifte.
Bij verkrachting speelt lust nauwelijks een rol. Een zieke vorm van macht en controle daarentegen juist wel.quote:Op zondag 8 september 2013 18:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Die stap naar misbruik/verkrachting is sowieso nooit goed te praten.
Aangetrokken voelen tot iemand (of iets) is natuurlijk iets anders dan dat je iemand iets aandoet omdat je jezelf niet kan beheersen.
Een zwarte string onder een wit kort rokje ?quote:Op zondag 8 september 2013 18:29 schreef flapskie123 het volgende:
Tot een zekere grens is uitlokkend gedrag en het uitgelokte gedrag wel okee
Ja, maar het heeft geen enkel effect. Mensen blijven geloven wat ze willen.quote:Op zondag 8 september 2013 18:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Was dat verhaal laatst met Dubai ook niet ontkracht?
Prima. Ben je het eens of oneens met de stelling dat de norm van "uitdagend kleden" niet statisch is en wild kan variëren - van "ik kan haar enkels zien" tot "oooh, cameltoe" ?quote:
De geilste wijven waar ik mee neukte waren niet te uitdagend gekleed.quote:Op zondag 8 september 2013 18:31 schreef Grouch het volgende:
[..]
Prima. Ben je het eens of oneens met de stelling dat de norm van "uitdagend kleden" niet statisch is en wild kan variëren - van "ik kan haar enkels zien" tot "oooh, cameltoe" ?
Ja en nee. Over welk geografisch gebied hebben we het? In Amsterdam denk ik niet dat iemand er moeite mee heeft dat een vrouw haar enkels of buik laat zien. In Urk wel. Terwijl dat toch hetzelfde land is.quote:Op zondag 8 september 2013 18:31 schreef Grouch het volgende:
[..]
Prima. Ben je het eens of oneens met de stelling dat de norm van "uitdagend kleden" niet statisch is en wild kan variëren - van "ik kan haar enkels zien" tot "oooh, cameltoe" ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |