quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:38 schreef Arjan4all het volgende:
Ook jaren tachtig, gepolijste studio pop, maar het luistert heel lekker weg omdat er veel power in deze song zit.
Dit is een briljante post Ranja, hier schiet een vergeten band terug in mijn herinnering.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:21 schreef ranja het volgende:
in hetzelfde straatje als Go West wat mij betreft,..
Nee, die Bridge to Your Heart heb ik altijd vreselijk gevondenquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:28 schreef Arjan4all het volgende:
[..]
Dit is een briljante post Ranja, hier schiet een vergeten band terug in mijn herinnering.
Maar je plaatst de verkeerde, deze was naar mijn (slechte) smaak de "great one"
Mexico werd pas een hit toen het al een jaar bekend was dat we niet gingen. Zelfs het WK was al bijna een half jaar voorbij.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:27 schreef Arjan4all het volgende:
Soms wordt een song ook door omstandigheden zomaar "Great". Dit overkwam een song uitgevoerd door de "Zangeres zonder naam" in 1986, haar liedje "Mexico" was enorm populair, het liedje moest het Nederlands voetbal elftal begeleiden naar de finale van het WK voetbal in Mexico, het jammere echter was dat in een knock-out wedstrijd Nederland nog voor het WK goed en wel begon door België werd uitgeschakeld. Geen WK dus en dus ook geen Mexi-hiii-hiii-coooo meer.
quote:Op maandag 9 september 2013 23:24 schreef neverywhere het volgende:
En een klein stukje mooie muziek uit een heel lang stuk:
Fijn nummer iddquote:Op maandag 10 februari 2014 21:14 schreef Arjan4all het volgende:
Eigenlijk bleef het bij die ene CD, maar die wel heel goed is uit 1987. Erna kwam er niet veel meer, maar wellicht is dit statement ook corrigerenswaardig. Sign your name....
He, die wou ik net postenquote:
Nee, volgens mij niet. Had hem toen net gezien op televisie geloof ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:54 schreef bulbjes het volgende:
[..]
He, die wou ik net posten(ook op het idee gebracht door ander nummer hier wat 'Stay' heet?
)
Een nummer voor de '90's pubers' dan maar:
natuurlijk, Willem Duyn en Maggie McNeil... zelf in de VS nog een hitje geweestquote:Op zondag 16 februari 2014 10:45 schreef Arjan4all het volgende:
Doet deze nog een belletje rinkelen ?
De muziek doet me niet zoveel, maar hun platenhoes van jeans zou ik nog wel willen hebben.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:45 schreef Arjan4all het volgende:
Doet deze nog een belletje rinkelen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |