Jep.quote:Op zondag 8 september 2013 17:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ken die hele gast niet, is hij ook van Scheme 015?
En dan heb je de helft van mijn posse niet niet gezien. Want ze zijn er lang niet allemaal meerquote:Op zondag 8 september 2013 17:47 schreef SjaakBauer het volgende:
Onlogisch kent heel veel gevaarlijke negers. True story.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezusquote:Op zondag 8 september 2013 17:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jep.
Mijn hood die heeft hoofdpijn.
Zou ronduit schandalig zijn als Real niet (met ruime afstand) kampioen wordt.quote:Op zondag 8 september 2013 17:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind jij van de nieuwste aanwinst van Real? Gaat het ze dit jaar wel, ondanks de schwalbe's en metsjfiksing praktijken van barça wel lukken?
quote:Op zondag 8 september 2013 17:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan heb je de helft van mijn posse niet niet gezien. Want ze zijn er lang niet allemaal meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Teksten zijn wel heel true bij Matarr of niet Inso?quote:Op zondag 8 september 2013 17:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jezus
Scheme 015 moet sowieso aan het gas, tuig van de richel.
Yup idd. Hij is goed, maar het is geen Messi of CRquote:Op zondag 8 september 2013 17:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zou ronduit schandalig zijn als Real niet (met ruime afstand) kampioen wordt.
Vind Bale trouwens een belachelijke aankoop voor dat belachelijk hoge bedrag.
Daar had Southampton bijna 25% van gekregen als ze niet hun clausule hadden verkocht voor een keeper die nooit een wedstrijd heeft gespeeld.quote:Op zondag 8 september 2013 17:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zou ronduit schandalig zijn als Real niet (met ruime afstand) kampioen wordt.
Vind Bale trouwens een belachelijke aankoop voor dat belachelijk hoge bedrag.
je begint op vandermar met zijn hooikoorts te lijkenquote:Op zondag 8 september 2013 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar had Southampton bijna 25% van gekregen als ze niet hun clausule hadden verkocht voor een keeper die nooit een wedstrijd heeft gespeeld.
Hij mag idd de veters van Ronaldo nog niet eens vastmaken.quote:Op zondag 8 september 2013 17:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup idd. Hij is goed, maar het is geen Messi of CR
Oké Steve.quote:Op zondag 8 september 2013 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Bale wordt een grote miskoop.
Here you heard it first.
Over deze zin ga ik niet eens beginnen.quote:Op zondag 8 september 2013 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Bale wordt een grote miskoop.
Here you heard it first.
Ik weet het.quote:Op zondag 8 september 2013 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Over deze zin ga ik niet eens beginnen.
Het was satire.quote:Op zondag 8 september 2013 17:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je begint op vandermar met zijn hooikoorts te lijken
Maar kan ik het negeren van vragen als een positief antwoord interpreteren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |