quote:
religie op kosten van de overheidquote:Op zondag 8 september 2013 17:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wel. Het is ook ontzettend zonde dat de Moslimomroep niet meer bestaat.
Met jou kun je over dit soort zaken toch niet praten. Dus hier stop ik er ook mee.quote:Op zondag 8 september 2013 17:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
in plaats daarvan moeten we inderdaad alleen pownews en bnn hebbenquote:Op zondag 8 september 2013 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
religie op kosten van de overheid
kanjer een eind op gek
Helemaal geen publieke omroep meerquote:Op zondag 8 september 2013 17:40 schreef Adames het volgende:
[..]
in plaats daarvan moeten we inderdaad alleen pownews en bnn hebben
jaquote:Op zondag 8 september 2013 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helemaal geen publieke omroep meer
Dat is niet zonde. Al het geld dat naar welke vorm van religie dan ook gaat is weggegooid geld.quote:Op zondag 8 september 2013 17:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Morgen ben ik in Rotterdam.quote:Op zondag 8 september 2013 17:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Ja ik waarschijnlijk wel. Gaan wij ook een keer?
[..]
Morgen ben ik zwolle.
Met kapi kan ik praten.quote:Op zondag 8 september 2013 17:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is niet zonde. Al het geld dat naar welke vorm van religie dan ook gaat is weggegooid geld.
Het Engelse model.quote:Op zondag 8 september 2013 17:40 schreef Adames het volgende:
[..]
in plaats daarvan moeten we inderdaad alleen pownews en bnn hebben
quote:Op zondag 8 september 2013 17:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pownews is voor mensen met een IQ onder de 90.
Amen.quote:Op zondag 8 september 2013 17:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is niet zonde. Al het geld dat naar welke vorm van religie dan ook gaat is weggegooid geld.
quote:Op zondag 8 september 2013 17:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die zich voordoen als hoogopgeleide mensen.quote:Op zondag 8 september 2013 17:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |