De muziekjes voegen wel wat toe. Het is zo belachelijk dat ik net niet doorhad dat mijn eigen muziek nog aanstond op de achtergrond.quote:Op zondag 8 september 2013 17:20 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vond jammer dat er constant van genre gewisseld lijkt te worden
Iemand raadde mij dat aan, terwijl hij tijdens het praten het al in mijn bier goot..quote:
okequote:Op zondag 8 september 2013 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iemand raadde mij dat aan, terwijl hij tijdens het praten het al in mijn bier goot..toen werd ik boos maar proefde het toch maar en bleek best nice
quote:Op zondag 8 september 2013 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij met de sneltrein naar het Midden-Oosten toe?
Als Stijn daar woont, zou ik hem graag eens ontmoeten.quote:Op zondag 8 september 2013 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is een Jihadstrijder.quote:Op zondag 8 september 2013 17:26 schreef Curitiba het volgende:
[..]
Als Stijn daar woont, zou ik hem graag eens ontmoeten.
Ik gedraag me altijd.quote:Op zondag 8 september 2013 17:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je jezelf dit keer wel gedragen?
quote:
Stijn, je denkt echt dat we dom zijn he?quote:Op zondag 8 september 2013 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke club er van hem mag winnen bij FC Barcelona - Ajax.quote:Op zondag 8 september 2013 17:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je jezelf dit keer wel gedragen?
Naar je eigen maatstaven wel. Alleen zit de rest niet zo op die onzinnige praat van je te wachten.quote:
Meestal is het op dit forum een gevecht tussen autisten.quote:Op zondag 8 september 2013 17:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Stijn, je denkt echt dat we dom zijn he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |