Mensen die triangel spelenquote:Op zondag 8 september 2013 16:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Triangeljosti's die keyboard spelen.
Ik vind het wel grappigquote:Op zondag 8 september 2013 16:18 schreef Robophatt het volgende:
Er is zo ongelofelijk veel mis met dit topic (inclusief reacties) he
LIF / Kunnen mensen kattenmelk drinken?
Nee joh, kan geen kwaad. Maar die reactiesquote:Op zondag 8 september 2013 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappigMaar kattenmelk is toch niet slecht?
Oh die 'ieeel kattenmelk'-reacties?quote:Op zondag 8 september 2013 16:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee joh, kan geen kwaad. Maar die reactiesEcht te gek
Ja en die discussie over katten melkenquote:Op zondag 8 september 2013 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh die 'ieeel kattenmelk'-reacties?Ja beetje overdreven.
Oh ja godver, had niet eens verder gelezen dan de eerste pagina. Gvd hoe kan men zo stom zijn om te denken dat ze katten melken voor kattenmelkquote:Op zondag 8 september 2013 16:46 schreef Robophatt het volgende:
Ja e
[..]
Ja en die discussie over katten melkenen die Mo_Muffin
quote:
vas en robophatt: crazy catladies die samen met hun katten whiskas eten en kattenmelk drinken.quote:Op zondag 8 september 2013 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh die 'ieeel kattenmelk'-reacties?Ja beetje overdreven.
Whiskasquote:Op zondag 8 september 2013 17:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
vas en robophatt: crazy catladies die samen met hun katten whiskas eten en kattenmelk drinken.
Wij hebben dat een tijdje in huis gehad voor moederloze kittens, mijn opa vond dat ook lekkerder in de koffie dan de koffiemelk.quote:Op zondag 8 september 2013 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappigMaar kattenmelk is toch niet slecht?
Idd of mijn kok maakt een driegangen maaltijd voor ze klaar.quote:Op zondag 8 september 2013 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WhiskasMijn katten krijgen alleen eten van het dure dierenrestaurant in de PC Hooftstraat.
Ik ben voorquote:
Jij eet daar zelf ook ja?quote:Op zondag 8 september 2013 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WhiskasMijn katten krijgen alleen eten van het dure dierenrestaurant in de PC Hooftstraat.
ik ben voor jouquote:
Smaakloosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |