Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 8 september 2013 12:54 schreef Rezania het volgende:
Maar kattenmelk is gewoon koeienmelk met minder lactose en wat toegevoegde stoffen, dus in principe kan je het gewoon veilig drinken.
Never.quote:Op zondag 8 september 2013 12:53 schreef richolio het volgende:
Krijgt je kat dan wel eens koffiemelk?
Kan je daar niet beter volle melk voor gebruiken?quote:Op zondag 8 september 2013 12:56 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dat is op een of andere manier altijd snel op. Ik maak er ook wel eens chocolademelk mee etc.
Dat doet ze dus al een tijdje.quote:Op zondag 8 september 2013 13:01 schreef TechnoXXL het volgende:
Probeer het gewoon en hou je mobiel bij de hand met dokter onder de sneltoets.
quote:Op zondag 8 september 2013 12:50 schreef Loekie1 het volgende:
Ik mis het onderwerp Gezondheid, dus plaats het hier maar.
Kattenmelk heb ik altijd in huis, koffiemelk niet. Nu doe ik de laatste tijd kattenmelk in de koffie. Er zitten allerlei vitaminen in die kattenmelk, maar ik denk niet dat het kwaad kan.
Waarschijnlijk kun je kattenmelk gewoon drinken, of zou het niet gezond zijn?
Ik heb de gewoonte pas sinds kort, nog niet uitgeprobeerd bij visite.quote:Op zondag 8 september 2013 13:02 schreef NotGuilty het volgende:
Vraag je ook aan de visite of ze kattenmelk in hun koffie oke vinden? Of gooi je het er gewoon in omdat jij denkt dat het vast geen kwaad kan?
Dus eigenlijk is die melk beter?quote:Op zondag 8 september 2013 13:04 schreef Xetran het volgende:
Is gewoon lactosevrije melk die wat dikker is?
Nou ja, vooropgesteld was het een vraag. Maar kattenmelk of überhaupt melk geven aan katten is gewoon zonde van je geld.quote:Op zondag 8 september 2013 13:04 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is die melk beter?
@piratenknaller.nl
Ik zou het je niet in dank afnemen als ik daar achter zou komen en zou echt nooit meer iets bij/met/van jou eten of drinken. Straks ga je nog kattenvoer door de ovenschotel gooien.quote:Op zondag 8 september 2013 13:04 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik heb de gewoonte pas sinds kort, nog niet uitgeprobeerd bij visite.
Cupjes en staafjes met poeder hoef je niet te kopen. Die kan je overal zo meenemen van kantoren, benzinestations etc.quote:Op zondag 8 september 2013 13:10 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik zou het je niet in dank afnemen als ik daar achter zou komen en zou echt nooit meer iets bij/met/van jou eten of drinken. Straks ga je nog kattenvoer door de ovenschotel gooien.![]()
Waarom koop je niet gewoon van die hele goedkope koffiemelk cupjes en gooi je die in de kast, of een pot koffiemelkpoeder. Dan heb je altijd wat in huis als de gewone koffiemelk op is.
Je flipt zeker helemaal van babyolie?quote:Op zondag 8 september 2013 13:12 schreef Maanlander het volgende:
[..]
Cupjes en staafjes met poeder hoef je niet te kopen. Die kan je overal zo meenemen van kantoren, benzinestations etc.![]()
Maar je eigen kat melken blijf ik bijzonder vinden
Dat vind ik persoonlijk nogal sneuquote:Op zondag 8 september 2013 13:12 schreef Maanlander het volgende:
[..]
Cupjes en staafjes met poeder hoef je niet te kopen. Die kan je overal zo meenemen van kantoren, benzinestations etc.![]()
Wij houden onze babies vet dan hoef je ze niet te smerenquote:Op zondag 8 september 2013 13:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je flipt zeker helemaal van babyolie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |