je bent zelf een brievenbusdoosquote:
we zouden het ook kunnen oprekken naar 3 of 4 weken, uit de vorige ronde is wel gebleken dat 2 weken voor veel mensen krap wasquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:17 schreef kwakz0r het volgende:
Mijn jaren dertig brievenbus passen geen brievenbuspakjes door![]()
Dan heb ik met een beetje pech dus wel veel minder tijd steeds ondat t dan opnieuw t pakjestraject ingaat en dat kan drie werkdagen duren. Wordt aanpoten, maar komt wel goed.
Ja, moet je wel thuis zijn danquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:20 schreef Kyara het volgende:
Hier belt de postbode dan gewoon aan als het niet past....
Oh voor mij hoeft dat niet hoor, als t snel moet krijg ik ook geen kans om uit te stellenquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
we zouden het ook kunnen oprekken naar 3 of 4 weken, uit de vorige ronde is wel gebleken dat 2 weken voor veel mensen krap was
Er is altijd wel iemand in de straat thuis hierquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja, moet je wel thuis zijn danzijn wij doorgaans niet...
daar zit ook weer wat inquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh voor mij hoeft dat niet hoor, als t snel moet krijg ik ook geen kans om uit te stellen
Ik woon in een portiek met een jong werkend stel, en twee leegstaande appartementenquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:26 schreef Kyara het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand in de straat thuis hier
In die stad doet de postbode gewoon n niet-thuis briefje in de bus terwijl je toch echt echt echt wel thuis wasquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik woon in een portiek met een jong werkend stel, en twee leegstaande appartementendaarna is de postbode meestal de motivatie wel kwijt. De buren beneden zijn allemaal oud en altijd thuis maar daar komt t nooit terecht. Maar goed jongens, vanaf juli woon ik in een modern huis in een andere stad dus f*ck de system weetje!
Nee ik ben gewoon overmatig optimistischquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:20 schreef Fazzoletti het volgende:
Kwak, dus het huis is rond?! Had ik even gemistGefeliciteerd!
![]()
Ja, ik wil wel mee doen GM, als ik er maar geen spijt van krijg
Maar daar is de brievenbus groter dan 20*3 cmquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
In die stad doet de postbode gewoon n niet-thuis briefje in de bus terwijl je toch echt echt echt wel thuis was
je zei zelf dat je er een hebt?quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:19 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]![]()
Zo erg was de schade nou ook weer niet
quote:
doe mee, doe mee, doe mee!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:50 schreef aapieannie het volgende:
Ik twijfel nog... het idee vind ik heel leuk maar ik ben bang dat ik er te weinig tijd in kan/wil stoppen... wie trekt me over de streep haha
Hilzillahquote:Op zondag 22 februari 2015 14:34 schreef Burdie het volgende:
Is het alleen met 'bekenden'? Dan doe ik ook mee.
zoë heeft ook aangegeven mee te willen doen. Als we net als de vorige keer groepjes van 8 aanhouden dan zit het eerste groepje nu volquote:Op zondag 22 februari 2015 16:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hilzillah
Silliegirl
Stormqueen
Majo
Kwakz0r
Fazzoletti
Gm87
Dit is t lijstje tnt.
Nanuke, ik weet ook niet veel vd andere, maar je maakt iets voor de ander vanuit jouw interesses, dus je plakt bijv jouw favoriete recept in oid...
Wb de weken, ik vind 3 weken ook prima, maar niet langer.
Ja ik zie het idd..quote:Op zondag 22 februari 2015 17:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
zoë heeft ook aangegeven mee te willen doen. Als we net als de vorige keer groepjes van 8 aanhouden dan zit het eerste groepje nu vol
Ik vind drie weken ook prima!
Hillievoetsluis!quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:39 schreef MaJo het volgende:
Ik zit in Utrecht. Ik weet ook waar Hilz zit maar weet niet of ze dat op het forum wil
quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 20:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zullen we een nieuw topic aanmaken? Als je nu de OP leest lijkt het net of het over de oude gaat. Ik wil het wel maken anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |