Ja, dat dacht ik ook, tot ik de kunstwerkjes zag van sommigen. En o, wat stak mijn nijvere huisvlijt daar schril tegen afquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ah okee, ik dacht dat het om gewoon leuke boekjes ging, niet om kunstwerken waar minimaal twee dagen werk in moet zittendan houdt het voor mij ook op!
Nee joh, hou toch op.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, tot ik de kunstwerkjes zag van sommigen. En o, wat stak mijn nijvere huisvlijt daar schril tegen af
Misschien dat meer mensen zo over hun eigen creaties dachten. Ik vond het erg tegenvallen, mijn eigen creaties terugzien tussen de rest.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:28 schreef Susie het volgende:
[..]
Nee joh, hou toch op.
Ik vond het leuk om een keer mee te doen, maar doe het niet nog een keer. Reden 1 is dat er een studie aan zit te komen en reden 2, het iedere keer iets verzinnen viel mij iets tegen.
Misschien als het een kleiner groepje zou zijn, dat het makkelijker is? Groepjes van 4 ofzo en daarna worden de groepjes door elkaar geschud en heb je dus 3 anderen? En kan je tussentijds misschien uitstappen? Zat ik zo maar te bedenken hoor.
En met kleinere groepjes, wil ik er nog wel aan beginnen, nu duurde het te lang.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:19 schreef Hilzillah het volgende:
Tof! Dan doe ik mee! 2 weken de tijd voor 8 blz toch?
Ik wilde (denk ik) ook al mee doen hoorquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:53 schreef Hilzillah het volgende:
Hahahaha dat word een boel plakwerk
3quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:53 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik wilde (denk ik) ook al mee doen hoor
quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij hadden echt een leuk groepje. En ik heb ne nog mijn boekje doorgekeken. Zó leuk
Ja vind ik een goed idee, 8 pagina's is idd wel veel...quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien kunnen we de regels wat tweaken. Dat je zegt 4-8 pagina's?
Juist een goeie manier om je creatieve kant boven te laten komen toch?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:47 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat een drama in het vorige topic
Leuk idee vind ik het wel, maar of ik creatief genoeg ben weet ik niet. Ik ben al jaren op zoek naar mijn talenten![]()
Dat is ook wel weer waarquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
Losse vellen vind ik dan weer minder leuk, het lijkt me ook inspirerend om de andere invullingen te zien juist
Ik weet t idd ook, maar dat mag ze zelf neerplempen, ik weet ook waar SQ zit..quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:39 schreef MaJo het volgende:
Ik zit in Utrecht. Ik weet ook waar Hilz zit maar weet niet of ze dat op het forum wil
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Juist een goeie manier om je creatieve kant boven te laten komen toch?
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik vind het jammer dat iedereen denkt een soort picasso te moeten zijn om mee te doen... ik heb ook geen grote lading crea genen maar knippen en plakken lukt nog wel en daarbij gaat t imo om de tijd en aandacht die je erin steekt en niet om "wie is t creatiefst"
Er zal altijd iemand mooier kunnen tekenen, breien, knippen whatever...
Wil eigenlijk nog wel even kijkej if er meer animo is, weet niet hoe de andere daarover denken....quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:23 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in![]()
Ik vertrek morgen wel voor vakantie, voor 4 weken... Wanneer gaat het beginnen?
dat kun je in je boekje zelf ook doenquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk inMisschien handig om tzt Facebookvrienden te worden zodat je weet wat de interesses van de anderen zijn of een klein verhaaltje over jezelf te schrijven zoals bij Secret Santa en Secret Valentine?
Mee eensquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wil eigenlijk nog wel even kijkej if er meer animo is, weet niet hoe de andere daarover denken....
Oh dat is ook een goeiequote:Op donderdag 19 februari 2015 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kun je in je boekje zelf ook doenen je adres er in zetten enzo
Dat is een slimmequote:Op donderdag 19 februari 2015 21:46 schreef Kyara het volgende:
Wij verstuurden onze boekjes opengeslagen per brievenbuspakketje (als je zelf een brievenbusdoos koopt, gaat die de hele tijd mee met je boekje). Alleen tegen het einde paste dat niet meer.
Iedereen een ander. Is maar net wat je zelf wil, het is jouw boekjequote:Op donderdag 19 februari 2015 21:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is een slimmeGebruikte iedereen ook hetzelfde boekje of was dat verschillend?
Hehe okquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:51 schreef Kyara het volgende:
[..]
Iedereen een ander. Is maar net wat je zelf wil, het is jouw boekje
Yayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |