Ja, dat dacht ik ook, tot ik de kunstwerkjes zag van sommigen. En o, wat stak mijn nijvere huisvlijt daar schril tegen afquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ah okee, ik dacht dat het om gewoon leuke boekjes ging, niet om kunstwerken waar minimaal twee dagen werk in moet zittendan houdt het voor mij ook op!
Nee joh, hou toch op.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, tot ik de kunstwerkjes zag van sommigen. En o, wat stak mijn nijvere huisvlijt daar schril tegen af
Misschien dat meer mensen zo over hun eigen creaties dachten. Ik vond het erg tegenvallen, mijn eigen creaties terugzien tussen de rest.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:28 schreef Susie het volgende:
[..]
Nee joh, hou toch op.
Ik vond het leuk om een keer mee te doen, maar doe het niet nog een keer. Reden 1 is dat er een studie aan zit te komen en reden 2, het iedere keer iets verzinnen viel mij iets tegen.
Misschien als het een kleiner groepje zou zijn, dat het makkelijker is? Groepjes van 4 ofzo en daarna worden de groepjes door elkaar geschud en heb je dus 3 anderen? En kan je tussentijds misschien uitstappen? Zat ik zo maar te bedenken hoor.
En met kleinere groepjes, wil ik er nog wel aan beginnen, nu duurde het te lang.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:19 schreef Hilzillah het volgende:
Tof! Dan doe ik mee! 2 weken de tijd voor 8 blz toch?
Ik wilde (denk ik) ook al mee doen hoorquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:53 schreef Hilzillah het volgende:
Hahahaha dat word een boel plakwerk
3quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:53 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik wilde (denk ik) ook al mee doen hoor
quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij hadden echt een leuk groepje. En ik heb ne nog mijn boekje doorgekeken. Zó leuk
Ja vind ik een goed idee, 8 pagina's is idd wel veel...quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien kunnen we de regels wat tweaken. Dat je zegt 4-8 pagina's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |