Mweh dit ziet er minder extreem uit dan die van Futhead (in mijn herinnering).quote:Op zondag 8 september 2013 17:59 schreef Nickskuh het volgende:
Futhead heeft dus wel gelijk met die 4231 hè
[ afbeelding ]
4222 met een balveroverende middenvelder (Tiote) en een spelmaker (Cabaye) En dan een diepe spits met als afmaker Pappis Cisse. De twee aan de zijkanten weet ik niet meer hoe ik die had ingesteld. Ik heb het al enkele maanden niet meer gespeeld.quote:Op zondag 8 september 2013 17:59 schreef BDIL het volgende:
Dit newcastleWelke opstelling speelde jij Ozz ?
quote:
komma hoort weg.quote:
quote:
quote:
Meireles zit er nog inquote:
lievquote:Op zondag 8 september 2013 18:07 schreef Thorb het volgende:
Even gestemd op Turkopedia en Pietertje aka wieisboos
en een downvote voor opmerkingen over iemands uiterlijk!
Mijn stemmen verdwijnen steeds als ik de pagina verlaatquote:
quote:
Wen er maar aan kutjoch!quote:Op zondag 8 september 2013 18:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is het weer FranklinDS2-uitlach-en-Bash-dag?
Is dat niet elke dag?quote:Op zondag 8 september 2013 18:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is het weer FranklinDS2-uitlach-en-Bash-dag?
Daar gaat de reputatie van DS2 op futhead.quote:
Nee ?quote:Op zondag 8 september 2013 17:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Djeetje heeft geen beschikking over zijn eigen bankrekening.Die heeft zijn moeder in gebruik.
![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 18:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee ?
Mijnes is geblokkeerd dus ik heb er helemaal geen een meer.
Die was toch al niet goed.quote:Op zondag 8 september 2013 18:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Daar gaat de reputatie van DS2 op futhead.
quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 17:55 schreef poker4lifee het volgende:
ik snap Bakkert wel hoor.
Ik pin ook nooit en als ik geld overmaak breng ik het via een ondergrondse tunnel
Ditquote:
Zeker.quote:Op zondag 8 september 2013 18:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil vanavond wel clubben.Zijn er meer geïnteresseerd?
Haleluja dat jij tenminste antwoordquote:
Zullen we effe vroeg gaan clubben?quote:Op zondag 8 september 2013 18:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik zie een spelfout
tbakkert kom er maar in
ik kan nu nog niet trouwens
als je niet wil dat mensen met je prive spelen kan je beter alles opzeggen en in een doos gaan wonenquote:Op zondag 8 september 2013 18:28 schreef DutchSL het volgende:
Toen het PSN gehackt was kon er nog niet eens met iDeal betaald worden, die optie is er pas vorig jaar gekomen.
Overigens is FOK ook al eens gehackt en zijn er gegevens buit gemaakt, dus dan kun je ook maar beter hier wegblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |