quote:Op zondag 8 september 2013 17:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen op futheadIk post '99 ears' bij Brenet en iemand gaat mij meteen beledigen
Je zou eens moeten weten hoe vaak mensen gescamd zijn bij een pinautomaat.quote:Op zondag 8 september 2013 17:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Playstation is eerder gehackt en dat was echt heel grootschalig. Als je dat eenmaal voor elkaar weet te krijgen, is het ook gewoon een shitload aan gegevens, dus lijkt me best aantrekkelijk.
Vorige keer is het wel gebeurd dat er betalingsgegevens werden gestolen, dus ik zou sowieso niet direct betalen bij playstation.quote:Op zondag 8 september 2013 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alsof ze je bankgegevens gaan opslaanmag niet eens
Ja, maar dat is een stukje moeilijker te voorkomen dan gewoon zo'n kutkaartje te kopen i.p.v met bankgegevens te betalen.quote:Op zondag 8 september 2013 17:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten hoe vaak mensen gescamd zijn bij een pinautomaat.
Ze kunnen sowieso niks zonder je pasje hoor..?quote:Op zondag 8 september 2013 17:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vorige keer is het wel gebeurd dat er betalingsgegevens werden gestolen, dus ik zou sowieso niet direct betalen bij playstation.
quote:Op zondag 8 september 2013 17:55 schreef poker4lifee het volgende:
ik snap Bakkert wel hoor.
Ik pin ook nooit en als ik geld overmaak breng ik het via een ondergrondse tunnel
Ik maak ook wel eens grapjes die mensen niet waarderen.quote:Op zondag 8 september 2013 17:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
PSV'ers kunnen ook niks hebben als je een grap maakt over een PSV-speler
creditcardgegevens=/=betalen met ideal. Het enige wat ze te zien krijgen is je rekeningnummer waar ze niks mee kunnenquote:Op zondag 8 september 2013 17:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vorige keer is het wel gebeurd dat er betalingsgegevens werden gestolen, dus ik zou sowieso niet direct betalen bij playstation.
inb4 kamkaziequote:Op zondag 8 september 2013 17:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
PSV'ers kunnen ook niks hebben als je een grap maakt over een PSV-speler
Real Madrid en Real Madrid Castilla shirtsquote:Op zondag 8 september 2013 17:43 schreef Ozz-03 het volgende:
In FUT14 is het nu mogelijk om twee keer een uit tenue te gebruiken of een thuis tenue. Ook zijn alternatieve tenues beschikbaar in FUT samen met de classics.
Ja maar jij maakt kutopmerkingen en ik niet.quote:Op zondag 8 september 2013 17:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik maak ook wel eens grapjes die mensen niet waarderen.
Leuk man, moet je doen!quote:Op zondag 8 september 2013 17:57 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Real Madrid en Real Madrid Castilla shirts
Nee opmerkingen over iemands uiterlijk zijn veel leuker. Je hebt zoals altijd weer gelijk.quote:Op zondag 8 september 2013 17:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja maar jij maakt kutopmerkingen en ik niet.
Djeetje heeft geen beschikking over zijn eigen bankrekening.quote:Op zondag 8 september 2013 17:58 schreef Thorb het volgende:
Maar Bakkert... jij hebt toch helemaal geen iDeal?
Mijn ouders en broer wel. Ik had toen een week voordat hij down ging in april of zo gevraagd of mijn moeder iets wilde betalen. Dat wilde ze niet.quote:Op zondag 8 september 2013 17:58 schreef Thorb het volgende:
Maar Bakkert... jij hebt toch helemaal geen iDeal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |