ik hoorde het welquote:
Die?quote:Op zondag 8 september 2013 13:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ze waren bij Stenders en toen deden ze ook een ander liedje.....en daarvan leek de intro op Plage
oui, ik vind het intro er op lijken. maar ik heb dan ook totaal geen muzikaal gehoorquote:
Lijkt wel een beetje ja, maar t is op zich wel een leuk nummer.quote:Op zondag 8 september 2013 13:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oui, ik vind het intro er op lijken. maar ik heb dan ook totaal geen muzikaal gehoor
99 hits but jay-z ain't one, alles.quote:
Och, z'n nieuwe muziek is nog niet zo slecht hoor. Hij heet ook geen Baas B meer, maar is tegenwoordig Bart Zijlstra. Geen rap meer dus.quote:
Zijn imago blijft voor altijd Baas B.quote:Op zondag 8 september 2013 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, z'n nieuwe muziek is nog niet zo slecht hoor. Hij heet ook geen Baas B meer, maar is tegenwoordig Bart Zijlstra. Geen rap meer dus.
*Insert de muziek van free Nelson Mandela.quote:
Te vaak gekanker op elkaar in de VBL SC, GGMM heeft hem eerder op de avond dichtgegooid.quote:Op zondag 8 september 2013 22:53 schreef borisz het volgende:
[..]
*Insert de muziek van free Nelson Mandela.
Wat is er aan de hand?
Topic zal wel met een reden dicht zijn. Verder laat ik me er niet zo veel over uit.quote:Op zondag 8 september 2013 22:53 schreef borisz het volgende:
[..]
*Insert de muziek van free Nelson Mandela.
Wat is er aan de hand?
Teveel users die op elkaar kankerden.quote:Op zondag 8 september 2013 22:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Topic zal wel met een reden dicht zijn. Verder laat ik me er niet zo veel over uit.
*kanjerden.quote:Op zondag 8 september 2013 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Teveel users die op elkaar kankerden.
Kankeren is een correct Nederlands woord.quote:
Ja en kanker ook.quote:Op zondag 8 september 2013 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kankeren is een correct Nederlands woord.
Truste!quote:
Waarschijnlijk heeft die band gewoon een goede manager, en maken ze goed gebruik van het feit dat er meerdere omroepen zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 23:42 schreef Pino112 het volgende:
Heavy Light is de huisband van 3FM. Alwéér te gast.
erg hèquote:Op zondag 8 september 2013 23:44 schreef ChatGirl het volgende:
The Roast of James Franco is serieus ongrappig zeg![]()
![]()
Oh ja ik heb er ook geen problemen mee, leuk bandje.quote:Op zondag 8 september 2013 23:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die band gewoon een goede manager, en maken ze goed gebruik van het feit dat er meerdere omroepen zijn.
Ik zag het een paar keer langskomen. Wat is het?quote:Op zondag 8 september 2013 23:44 schreef ChatGirl het volgende:
The Roast of James Franco is serieus ongrappig zeg![]()
![]()
Een evenement waarbij een celeb wordt afgezeken door allerlei komieken. In dit geval werd Franco geroast door oa. Jonah Hill, Sarah Silverman en Seth Rogen. Maar ze lezen alles van autocue en het is typisch Amerikaans over the top.quote:Op maandag 9 september 2013 00:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zag het een paar keer langskomen. Wat is het?
Hmm. Zou niet kijken 10/10.quote:Op maandag 9 september 2013 00:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een evenement waarbij een celeb wordt afgezeken door allerlei komieken. In dit geval werd Franco geroast door oa. Jonah Hill, Sarah Silverman en Seth Rogen. Maar ze lezen alles van autocue en het is typisch Amerikaans over the top.
Alleen die van Bob Saget en Charlie Sheen waren nog enigszins leuk.quote:
Ik ben bij het eerste commercialblok al afgehaakt.quote:
Hadden we in NL ook. Op NL3 notabene, geen idee hoe het ook al weer heettequote:Op maandag 9 september 2013 00:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een evenement waarbij een celeb wordt afgezeken door allerlei komieken. In dit geval werd Franco geroast door oa. Jonah Hill, Sarah Silverman en Seth Rogen. Maar ze lezen alles van autocue en het is typisch Amerikaans over the top.
Oh, echt? Nooit wat van meegekregenquote:Op maandag 9 september 2013 00:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Hadden we in NL ook. Op NL3 notabene, geen idee hoe het ook al weer heette
Gevondenquote:Op maandag 9 september 2013 00:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh, echt? Nooit wat van meegekregen
Ik zit dat topic zo eens door te lezen, en het is maar goed ook dat het geflopt is zo te zien.quote:Op maandag 9 september 2013 00:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Gevonden
TV / Gehaktdag met o.a Ruben Nicolai, Kluun en Tijl Beckand
Totaal geflopt.
Die dansende ezel (Tanzania)quote:
Echt zo'n smerige doorrookte tokkiestem.quote:Op maandag 9 september 2013 08:50 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe oud bent u?
- 48
Oh je klinkt als 80Giel
![]()
Mja dat.quote:
wie kuffert wat?quote:
Ja ik tot 3 uur wakker gelegen, nu ben ik moequote:Op maandag 9 september 2013 08:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb slaapgebrek maar als ik in bed lig ben ik niet moe
Half twee hier, was nog bezig voor FOK!sport.quote:Op maandag 9 september 2013 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik tot 3 uur wakker gelegen, nu ben ik moe
Topshow.quote:Op maandag 9 september 2013 08:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
Anneke van Giersbergen doet Lady Antebellum.
Ja ik ging om 12 uur slapen, derhalve 3 uur wakker gelegen.quote:Op maandag 9 september 2013 08:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Half twee hier, was nog bezig voor FOK!sport.
Had dan even Skyradio opgezet.quote:Op maandag 9 september 2013 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik ging om 12 uur slapen, derhalve 3 uur wakker gelegen.
Goed argument.quote:
Nee, nog niet.quote:
The Cats?quote:Op maandag 9 september 2013 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, dit nummer draaien ze speciaal voor Muis.
Alsof ze zulke kwaliteit zouden draaien op skyquote:
Je moet het ook gewoon IN je wagentje zetten..quote:Op maandag 9 september 2013 09:18 schreef SilentChaos het volgende:
Zo herkenbaarmet je schenen tegen je kratje bier op je winkelwagentje...
ALTIJD
Op OP je wagentje, niet onderop wat SC bedoelt.quote:Op maandag 9 september 2013 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet het ook gewoon IN je wagentje zetten..
Ja maar ze hebben zo'n speciale krathouder, dan gebruik ik die ookquote:Op maandag 9 september 2013 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet het ook gewoon IN je wagentje zetten..
Ja maar als je gaat shoppen voor bier houd je het toch niet bij 1 krat?quote:Op maandag 9 september 2013 09:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op OP je wagentje, niet onderop wat SC bedoelt.
Gewoon hele containers tegelijk kopen (=28 krat).quote:Op maandag 9 september 2013 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar als je gaat shoppen voor bier houd je het toch niet bij 1 krat?
Topshow?quote:
Ik welquote:Op maandag 9 september 2013 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar als je gaat shoppen voor bier houd je het toch niet bij 1 krat?
Mooi zo. Vanavond even luisteren. Als ze 'm niet bij 3voor12 draaien.quote:
Jawel, dan is de première. Ofzo.quote:Op maandag 9 september 2013 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi zo. Vanavond even luisteren. Als ze 'm niet bij 3voor12 draaien.
En nu is ie al gedraaid?quote:
Ja zoietsquote:Op maandag 9 september 2013 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En nu is ie al gedraaid?
Wat een stierenstront dan
Sarcasme of serieus?quote:Op maandag 9 september 2013 10:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja zoiets
Zal wel nieuwe MH zijn denk ik. Heeft Arcade Fire wel nodig, best onbekend bandje nog.
Sarcasme natuurlijk, zeker na deze MH.quote:Op maandag 9 september 2013 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sarcasme of serieus?
Maar evengoed, Funeral is toch wel een van de beste platen van de laatste 10 jaar. Als je 2003 nog meetelt dan.
Ja daarom, maar AF is nu niet echt bekend. Denk dat als ik op deze verdieping zou vragen of iemand Arcade Fire kent er 2 mensen ja zeggen op de 40-45.quote:Op maandag 9 september 2013 10:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sarcasme natuurlijk, zeker na deze MH.
quote:Op maandag 9 september 2013 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daarom, maar AF is nu niet echt bekend. Denk dat als ik op deze verdieping zou vragen of iemand Arcade Fire kent er 2 mensen ja zeggen op de 40-45.
Er werken echt 40-45 mensen op de 2 afdelingen op deze verdieping.quote:
We used to wait met de Chrome-reclame?quote:Op maandag 9 september 2013 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daarom, maar AF is nu niet echt bekend. Denk dat als ik op deze verdieping zou vragen of iemand Arcade Fire kent er 2 mensen ja zeggen op de 40-45.
Ohja, wel reclamehitje. Maar goed, alsof iemand Edward Sharpe en de Magnetic Zeroes kent, maar iedereen kent 'dat kutfluitje van IKEA'.quote:Op maandag 9 september 2013 10:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We used to wait met de Chrome-reclame?
Kevin de Kraai moeten ze aan banden leggen ja.quote:Op maandag 9 september 2013 10:18 schreef alors het volgende:
Godsamme wanneer kappen ze eens met deze aids
Ik zing zachtjes mee hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 10:18 schreef alors het volgende:
Godsamme wanneer kappen ze eens met deze aids
quote:Op maandag 9 september 2013 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ben ik blij dat ik Sky op heb staan.
In plaats van Blof mag ik luisteren naar Just Give Me A Reason.
Alsof ik Hitler oversla om naar Stalin te luisteren.
Aan de kut is niet hun ergste, maar goed is het nog altijd niet.quote:Op maandag 9 september 2013 10:25 schreef alors het volgende:
[..]Ik vind het allebei wel prima platen
Aan de Kust wel een van de weinig kwaliteitsplaten van Blof imo.
kutquote:Op maandag 9 september 2013 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aan de kut is niet hun ergste, maar goed is het nog altijd niet.
Just Give Me A Reason vind ik echt een draak. Terwijl ik Pink normaal prima vind.
quote:Op maandag 9 september 2013 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ben ik blij dat ik Sky op heb staan.
In plaats van Blof mag ik luisteren naar Just Give Me A Reason.
Alsof ik Hitler oversla om naar Stalin te luisteren.
Oh dat was een tikfoutquote:Op maandag 9 september 2013 10:27 schreef alors het volgende:
[..]
kut![]()
Ik heb het juist andersom, ik vind alles van Pink echt gruwelijk kut, behalve die.
Sober kan ik me matig voor de geest halen eigenlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 10:28 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind Sober alleen eigenlijk een heel goed nummer van Pink
De rest trek ik wel, maar hoeft van mij ook niet
God is a DJ, Lady Marmalade, Just like a pill, Feel good time, U and your hand, Get the party started.quote:Op maandag 9 september 2013 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sober kan ik me matig voor de geest halen eigenlijk.
Don't Let Me Get Me ook bazennummer.quote:Op maandag 9 september 2013 10:33 schreef Bronson het volgende:
[..]
God is a DJ, Lady Marmalade, Just like a pill, Feel good time, U and your hand, Get the party started.
Eens. Na Funhouse is het bergafwaarts gegaan.quote:Op maandag 9 september 2013 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Don't Let Me Get Me ook bazennummer.
Daar moet ik het wel mee eens zijn. D'r latere nummers zijn gewoon minder. Maar toch wel beter dan dat kattengejank van Just Give Me A Reason.quote:Op maandag 9 september 2013 10:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Eens. Na Funhouse is het bergafwaarts gegaan.
Moet je niet zoveel zuipenquote:Op maandag 9 september 2013 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sober kan ik me matig voor de geest halen eigenlijk.
quote:Op maandag 9 september 2013 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar moet ik het wel mee eens zijn. D'r latere nummers zijn gewoon minder. Maar toch wel beter dan dat kattengejank van Just Give Me A Reason.
Nummer met Lily Allen is bijv prima. Blow Me oid toch?
Oh oke.quote:
Topshow alles. Jij begrijpt.quote:Op maandag 9 september 2013 10:43 schreef Bronson het volgende:
Bazenreacties.
fredje
Tja, 't is Coldplay hé, verbaast me niks.....
Draak van een nummer, maar "wij van 3fm" vinden het natuurlijk geweldig
8 sep 2013 15:06Jeffrey
Ja dit is echt herrie. Maar deze clip is niet van coldplay, maar is van battles.
8 sep 2013 13:50Tijmen
Goeie grutten, wat een herrie
Vraag me echt af wat de muzikale afweging is geweest om dít tot Megahit te kiezen...
Of hebben jullie de beurs-aap geleend?
6 sep 2013 16:59Henkie
Vraagje: hoe kan een nummer dat op donderdag gelekt is, op woensdag tot Megahit verkozen worden. Hebben jullie dit gedrocht eigenlijk wel beluisterd of heeft 3FM zo'n Coldplay fetish dat een titel op papier genoeg is? Dat word een weekje Qmusic.
quote:Op maandag 9 september 2013 10:43 schreef Bronson het volgende:
Bazenreacties.
fredje
Tja, 't is Coldplay hé, verbaast me niks.....
Draak van een nummer, maar "wij van 3fm" vinden het natuurlijk geweldig
8 sep 2013 15:06Jeffrey
Ja dit is echt herrie. Maar deze clip is niet van coldplay, maar is van battles.
8 sep 2013 13:50Tijmen
Goeie grutten, wat een herrie
Vraag me echt af wat de muzikale afweging is geweest om dít tot Megahit te kiezen...
Of hebben jullie de beurs-aap geleend?
6 sep 2013 16:59Henkie
Vraagje: hoe kan een nummer dat op donderdag gelekt is, op woensdag tot Megahit verkozen worden. Hebben jullie dit gedrocht eigenlijk wel beluisterd of heeft 3FM zo'n Coldplay fetish dat een titel op papier genoeg is? Dat word een weekje Qmusic.
twitter:Domien twitterde op maandag 09-09-2013 om 10:42:57Het is geen lekkere meezinger, maar wat is de nieuwe Coldplay práchtig. #3FM reageer retweet
twitter:wilbertmutsaers twitterde op maandag 09-09-2013 om 10:44:19@Domien ik zing m lekker mee anders hier
reageer retweet
Goed nummer is dat ja.quote:
Bazenplaatquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 10:45 schreef Bronson het volgende:
twitter:Domien twitterde op maandag 09-09-2013 om 10:42:57Het is geen lekkere meezinger, maar wat is de nieuwe Coldplay práchtig. #3FM reageer retweet
twitter:wilbertmutsaers twitterde op maandag 09-09-2013 om 10:44:19@Domien ik zing m lekker mee anders hier
reageer retweet
quote:Op maandag 9 september 2013 10:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb een hekel aan rapperts en tupac, maar dit is toch wel een topnummer
WAT EEN UNANIMITEIT WAT EEN UNANIMITEIT!quote:Op maandag 9 september 2013 10:45 schreef Bronson het volgende:
reageer retweet
twitter:JKLPPNBRG twitterde op maandag 09-09-2013 om 10:46:04De nieuwe single van Coldplay heeft zojuist het effect van mijn koffie teniet geddaan. #3fm reageer retweet
Topshow.quote:
Nu wel opeens ja.quote:Op maandag 9 september 2013 10:57 schreef Bronson het volgende:
3FM die Jay-Z presenteert.![]()
![]()
![]()
![]()
Tyfus man, ze draaien nevernooit Jay-Z.
Vanochtend kwam Hard Knock Life (quote:Op maandag 9 september 2013 10:57 schreef Bronson het volgende:
3FM die Jay Z presenteert.![]()
![]()
![]()
![]()
Tyfus man, ze draaien nevernooit Jay Z.
Tussen 2 en 9 september:quote:Op maandag 9 september 2013 10:57 schreef Bronson het volgende:
3FM die Jay Z presenteert.![]()
![]()
![]()
![]()
Tyfus man, ze draaien nevernooit Jay Z.
The Black Album.quote:Op maandag 9 september 2013 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tussen 2 en 9 september:
6 Jay-Z
Maar inderdaad, normaal draaien ze het nooit99 Problems is wel een bazennummer.
Die van X Factor/The Voice/Idols.quote:
Oh diequote:Op maandag 9 september 2013 11:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die van X Factor/The Voice/Idols.
U gaat door voor de koelkastquote:Op maandag 9 september 2013 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dieMet die drakencover van Hallelujah.
Geen Miele hoop ik.quote:
Hoezo?quote:
Die lekt bij ons.quote:
Tupac. Verder intens kut ja.quote:Op maandag 9 september 2013 11:16 schreef Bronson het volgende:
Ligt het aan mij of is deze ochtend nog weinig boeiende muziek gedraaid?
Dat!quote:Op maandag 9 september 2013 11:16 schreef Bronson het volgende:
Ligt het aan mij of is deze ochtend nog weinig boeiende muziek gedraaid?
Juist, weinig echt bijzonders.quote:Op maandag 9 september 2013 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tupac. Verder intens kut ja.Wel wat aardige plaatjes maar niets wat ik zelf op zou zetten.
Allemaal van die flauwe kapperrock uit de jaren 80, Toto, Foreigner, Bon Jovi, Aerosmith. Zo lekker inwisselbaar.quote:Op maandag 9 september 2013 11:19 schreef Pino112 het volgende:
Maarja, ze hebben nog zoveel meer moois gemaakt. Altijd Africa/Rosanna/Hold the Line enz enz.
Georgy Porgyquote:Op maandag 9 september 2013 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal van die flauwe kapperrock uit de jaren 80, Toto, Foreigner, Bon Jovi, Aerosmith. Zo lekker inwisselbaar.
Eerste plaat van Toto is wel goed.
Dit kan je toch geen rock noemen?quote:Op maandag 9 september 2013 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal van die flauwe kapperrock uit de jaren 80, Toto, Foreigner, Bon Jovi, Aerosmith. Zo lekker inwisselbaar.
Eerste plaat van Toto is wel goed.
Daarom knuffelrock. Of kapperrock.quote:Op maandag 9 september 2013 11:23 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dit kan je toch geen rock noemen?
Skyradiorock?quote:Op maandag 9 september 2013 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom knuffelrock. Of kapperrock.
Ik vind het buiten de oude nummers van Toto echt intens kut.
Geef mij maar Led Zeppelin. Ofzo.
quote:
Ook een goeie benaming.quote:
quote:
Dr. Dre?quote:Op maandag 9 september 2013 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
Jay-Z de grootste levende hiphoplegende noemen
Ik denk toch wel dat Dr. Dre > Jay-Z
Ondanks dat ik ook van Jay-Z hou
Niet? Hij heeft in de jaren 90 begin 2000 toch een hoop artiesten naar de top geholpenquote:Op maandag 9 september 2013 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dr. Dre?
Raap me op.
Levend zou ik niet weten maar zou toch echt geen Dre zeggen.
Ik neig eerder naar Timbaland.quote:Op maandag 9 september 2013 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet? Hij heeft in de jaren 90 begin 2000 toch een hoop artiesten naar de top geholpen
Hij is natuurlijk tegenwoordig vooral bezig met productie e.d.
Ook een grote, Kanye ook natuurlijk, maar die zijn allemaal wel wat "nieuwer" dan Drequote:Op maandag 9 september 2013 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neig eerder naar Timbaland.
Maar goed, daar had ik ook om gelachen denk ik
Ja ok, pas vanaf de eeuwwisseling. Ginuwine was niet zo bijzonder. Aaliyah wel.quote:Op maandag 9 september 2013 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook een grote, Kanye ook natuurlijk, maar die zijn allemaal wel wat "nieuwer" dan Dre
Goeie nummers van Jay-Z, die kent U niet.quote:Op maandag 9 september 2013 11:40 schreef Bronson het volgende:
Ook zo lelijk dat ze in de mashup van Jay Z, de samenwerking met Coldplay laten horen.
Bartens, Jay Z heeft tig meer nummers gemaakt die 100x beter zijn. Maar dat kent het 3fm publiek natuurlijk niet.
Alleen maar gedraaid bij 3voor12. Die doen niet zo sterk aan minachting van de luisteraar.quote:Op maandag 9 september 2013 11:41 schreef Pino112 het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/12046.
Echt, ik snap deze actie niet.
quote:Op maandag 9 september 2013 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk plaatje was er tussen Snow Patrol en Jay? Staat niet op de site.
Aerosmith - Pink.quote:
Eric Corton he toen nog.quote:Op maandag 9 september 2013 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen maar gedraaid bij 3voor12. Die doen niet zo sterk aan minachting van de luisteraar.
Tegenwoordig wel steeds meer overigens.
Minder dan Weening, minder dan Boots.quote:
Drequote:Op maandag 9 september 2013 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
Jay-Z de grootste levende hiphoplegende noemen
Ik denk toch wel dat Dr. Dre > Jay-Z
Ondanks dat ik ook van Jay-Z hou
Weening.quote:Op maandag 9 september 2013 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Minder dan Weening, minder dan Boots.
Veel beter dan Reijmer
Prima gast en kon goed draaien.quote:
Aaliyahquote:Op maandag 9 september 2013 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ok, pas vanaf de eeuwwisseling. Ginuwine was niet zo bijzonder. Aaliyah wel.
Allebei nooit gehoord. C3V12 ook niet.quote:Op maandag 9 september 2013 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Minder dan Weening, minder dan Boots.
Veel beter dan Reijmer
Maar ja Club3VOOR12 komt niet meer terug. Laatste keer echt obscure muziek was die 90's request van 2008, toen leerde ik een paar hele goeie dingen kennen. (My Bloody Valentine, Kyuss oa)
Misschien niet als rapper, wel als producerquote:
Topduoquote:Op maandag 9 september 2013 11:51 schreef alors het volgende:
3v12 was alleen leuk met Rudy en Marijke![]()
Eens met deze bazin.quote:Op maandag 9 september 2013 11:51 schreef alors het volgende:
Corton draaide alleen wat hij zelf leuk vond QOTSA/Volbeat/Triggerfinger/etc en Roos is gewoon een irritant wijf. Knap eigenlijk om het potentieel meest interessante programma zo hard te verneuken.
Ja, snap ook niet dat die Roosmarijn dat programma ook doet. Atze de Vrieze neemt haar ook compleet niet serieus volgens mijquote:Op maandag 9 september 2013 11:51 schreef alors het volgende:
Corton draaide alleen wat hij zelf leuk vond QOTSA/Volbeat/Triggerfinger/etc en Roos is gewoon een irritant wijf. Knap eigenlijk om het potentieel meest interessante programma zo hard te verneuken.
quote:Op maandag 9 september 2013 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had ik een post getikt en verstuurd, is ie verdwenen
Deze?quote:Op maandag 9 september 2013 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, snap ook niet dat die Roosmarijn dat programma ook doet. Atze de Vrieze neemt haar ook compleet niet serieus volgens mijMaar ja de 3voor12draait podcasts zijn ook over, dus ik denk dat de teloorgang van het platform op actieve wijze door zal blijven gaan, en het slechts luisterpaal/internetreviews/concertregistratie gaat worden.
3voor12RADIO heeft sowieso niets te maken met waar 3voor12 voor stond, gezien de programmeur. Corton deed dan overigens wel lekker mee door eigen smaak te draaien ja.
The Blueprint.quote:
Ja wtf, die zie ik hier gewoon nietquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had ik een post getikt en verstuurd, is ie verdwenen
Ja ik zag m dus echt niet meer, echt gaar.quote:
Dit ja. De tering.quote:
quote:Lunchbox 1
I'm Yours - Jason Mraz
Dreaming - Smallpools
Lunchbox 2
Basket Case - Green Day
Hoe - Nielson & Miss Montreal
Dan maar 1. De tering.quote:
Volgens mij moet er altijd eentje redelijk recent zijn. Als je al die lunchboxen bekijkt..quote:Op maandag 9 september 2013 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn voorstel:
1. Depeche Mode - Enjoy the Silence
2. Rage Against The Machine - Killing in the Name
Zie er geen zonder zeroes-plaat inderdaad, of 2010-2013.quote:Op maandag 9 september 2013 13:11 schreef Bronson het volgende:
[..]
Volgens mij moet er altijd eentje redelijk recent zijn. Als je al die lunchboxen bekijkt..
Plage doet het in het topic altijd wel goedquote:Op maandag 9 september 2013 13:11 schreef Bronson het volgende:
[..]
Volgens mij moet er altijd eentje redelijk recent zijn. Als je al die lunchboxen bekijkt..
http://go.3fm.nl/effe-ekd(...)laten-in-de-lunchboxquote:Op maandag 9 september 2013 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar kan je zo'n lunchbox inzenden?
oh, maar er worden er dus maar 2 gekozen. Gewoon 3 van die nummers kiezen waarvan je het onwaarschijnlijk geacht wordt dat ze op komen.quote:Op maandag 9 september 2013 13:19 schreef Bronson het volgende:
[..]
http://go.3fm.nl/effe-ekd(...)laten-in-de-lunchbox
Dat dachten die lui van morgen ook.quote:Op maandag 9 september 2013 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh, maar er worden er dus maar 2 gekozen. Gewoon 3 van die nummers kiezen waarvan je het onwaarschijnlijk geacht wordt dat ze op komen.
quote:Op maandag 9 september 2013 13:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat dachten die lui van morgen ook.![]()
Waarschijnlijk waren de overige 3 nummer pareltjes.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |