ik hoorde het welquote:
Die?quote:Op zondag 8 september 2013 13:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ze waren bij Stenders en toen deden ze ook een ander liedje.....en daarvan leek de intro op Plage
oui, ik vind het intro er op lijken. maar ik heb dan ook totaal geen muzikaal gehoorquote:
Lijkt wel een beetje ja, maar t is op zich wel een leuk nummer.quote:Op zondag 8 september 2013 13:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oui, ik vind het intro er op lijken. maar ik heb dan ook totaal geen muzikaal gehoor
99 hits but jay-z ain't one, alles.quote:
Och, z'n nieuwe muziek is nog niet zo slecht hoor. Hij heet ook geen Baas B meer, maar is tegenwoordig Bart Zijlstra. Geen rap meer dus.quote:
Zijn imago blijft voor altijd Baas B.quote:Op zondag 8 september 2013 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, z'n nieuwe muziek is nog niet zo slecht hoor. Hij heet ook geen Baas B meer, maar is tegenwoordig Bart Zijlstra. Geen rap meer dus.
*Insert de muziek van free Nelson Mandela.quote:
Te vaak gekanker op elkaar in de VBL SC, GGMM heeft hem eerder op de avond dichtgegooid.quote:Op zondag 8 september 2013 22:53 schreef borisz het volgende:
[..]
*Insert de muziek van free Nelson Mandela.
Wat is er aan de hand?
Topic zal wel met een reden dicht zijn. Verder laat ik me er niet zo veel over uit.quote:Op zondag 8 september 2013 22:53 schreef borisz het volgende:
[..]
*Insert de muziek van free Nelson Mandela.
Wat is er aan de hand?
Teveel users die op elkaar kankerden.quote:Op zondag 8 september 2013 22:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Topic zal wel met een reden dicht zijn. Verder laat ik me er niet zo veel over uit.
*kanjerden.quote:Op zondag 8 september 2013 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Teveel users die op elkaar kankerden.
Kankeren is een correct Nederlands woord.quote:
Ja en kanker ook.quote:Op zondag 8 september 2013 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kankeren is een correct Nederlands woord.
Truste!quote:
Waarschijnlijk heeft die band gewoon een goede manager, en maken ze goed gebruik van het feit dat er meerdere omroepen zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 23:42 schreef Pino112 het volgende:
Heavy Light is de huisband van 3FM. Alwéér te gast.
erg hèquote:Op zondag 8 september 2013 23:44 schreef ChatGirl het volgende:
The Roast of James Franco is serieus ongrappig zeg![]()
![]()
Oh ja ik heb er ook geen problemen mee, leuk bandje.quote:Op zondag 8 september 2013 23:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die band gewoon een goede manager, en maken ze goed gebruik van het feit dat er meerdere omroepen zijn.
Ik zag het een paar keer langskomen. Wat is het?quote:Op zondag 8 september 2013 23:44 schreef ChatGirl het volgende:
The Roast of James Franco is serieus ongrappig zeg![]()
![]()
Een evenement waarbij een celeb wordt afgezeken door allerlei komieken. In dit geval werd Franco geroast door oa. Jonah Hill, Sarah Silverman en Seth Rogen. Maar ze lezen alles van autocue en het is typisch Amerikaans over the top.quote:Op maandag 9 september 2013 00:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zag het een paar keer langskomen. Wat is het?
Hmm. Zou niet kijken 10/10.quote:Op maandag 9 september 2013 00:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een evenement waarbij een celeb wordt afgezeken door allerlei komieken. In dit geval werd Franco geroast door oa. Jonah Hill, Sarah Silverman en Seth Rogen. Maar ze lezen alles van autocue en het is typisch Amerikaans over the top.
Alleen die van Bob Saget en Charlie Sheen waren nog enigszins leuk.quote:
Ik ben bij het eerste commercialblok al afgehaakt.quote:
Hadden we in NL ook. Op NL3 notabene, geen idee hoe het ook al weer heettequote:Op maandag 9 september 2013 00:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een evenement waarbij een celeb wordt afgezeken door allerlei komieken. In dit geval werd Franco geroast door oa. Jonah Hill, Sarah Silverman en Seth Rogen. Maar ze lezen alles van autocue en het is typisch Amerikaans over the top.
Oh, echt? Nooit wat van meegekregenquote:Op maandag 9 september 2013 00:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Hadden we in NL ook. Op NL3 notabene, geen idee hoe het ook al weer heette
Gevondenquote:Op maandag 9 september 2013 00:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh, echt? Nooit wat van meegekregen
Ik zit dat topic zo eens door te lezen, en het is maar goed ook dat het geflopt is zo te zien.quote:Op maandag 9 september 2013 00:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Gevonden
TV / Gehaktdag met o.a Ruben Nicolai, Kluun en Tijl Beckand
Totaal geflopt.
Die dansende ezel (Tanzania)quote:
Echt zo'n smerige doorrookte tokkiestem.quote:Op maandag 9 september 2013 08:50 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe oud bent u?
- 48
Oh je klinkt als 80Giel
![]()
Mja dat.quote:
wie kuffert wat?quote:
Ja ik tot 3 uur wakker gelegen, nu ben ik moequote:Op maandag 9 september 2013 08:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb slaapgebrek maar als ik in bed lig ben ik niet moe
Half twee hier, was nog bezig voor FOK!sport.quote:Op maandag 9 september 2013 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik tot 3 uur wakker gelegen, nu ben ik moe
Topshow.quote:Op maandag 9 september 2013 08:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
Anneke van Giersbergen doet Lady Antebellum.
Ja ik ging om 12 uur slapen, derhalve 3 uur wakker gelegen.quote:Op maandag 9 september 2013 08:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Half twee hier, was nog bezig voor FOK!sport.
Had dan even Skyradio opgezet.quote:Op maandag 9 september 2013 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik ging om 12 uur slapen, derhalve 3 uur wakker gelegen.
Goed argument.quote:
Nee, nog niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |