Mag ik dan een keer je Ronaldo lenen?quote:Op zondag 8 september 2013 13:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja ik was vergeten dat hij natuurlijk geen chem krijgt vanwege zijn positie
Maar dan doe ik dit: [ afbeelding ]
Ook al zit dat er bij jou ook wel goed uit.
Natuurlijk.quote:Op zondag 8 september 2013 13:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Mag ik dan een keer je Ronaldo lenen?
Beter toch! Hoef ik geen brieven te verwachten thuis op DS2 stijl.quote:Op zondag 8 september 2013 13:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Alleen heb ik hem waarschijnlijk al na 2 weken, maar dan is hij nog niet van mij
quote:Op zondag 8 september 2013 13:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Beter toch! Hoef ik geen brieven te verwachten thuis op DS2 stijl.
Zeker doen!quote:Op zondag 8 september 2013 13:38 schreef Ajacied7 het volgende:
Breaking Bad heb ik nu alles van gezien. Nu beginnen met Suits?
Om nog even op je post van vanochtend terug te komen: The Last of Us en World War Z hebben echt niks met elkaar te maken, al kreeg ik ook wel echt een clicker vibe van die zombiesquote:Op zondag 8 september 2013 13:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Beter toch! Hoef ik geen brieven te verwachten thuis op DS2 stijl.
Dat is wel een faal, want het klopt inderdaad nietquote:Op zondag 8 september 2013 13:21 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt geen fuck van dus?
Kan, maar na Breaking Bad zal het simplistische en oppervlakkige schrijfwerk van Suits wel tegenvallenquote:Op zondag 8 september 2013 13:38 schreef Ajacied7 het volgende:
Breaking Bad heb ik nu alles van gezien. Nu beginnen met Suits?
ik leen hem pas uit als ik hem zelf heb hoor.quote:Op zondag 8 september 2013 13:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil hem ook een keer lenen Djeetje
Bij The Last of Us veranderden ze ook na een beet in zombies, het leek naar mijn idee iets teveel op elkaar.quote:Op zondag 8 september 2013 13:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Om nog even op je post van vanochtend terug te komen: The Last of Us en World War Z hebben echt niks met elkaar te maken, al kreeg ik ook wel echt een clicker vibe van die zombies
Infectie etc is ook wel heel anders
Wat een luxe heb je dan bij Senegalquote:Op zondag 8 september 2013 12:36 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dude, 1m96, heeft dus als positie op Futhead CDM. Maar hij staat weergegeven bij de Defenders en volgens mensen speelt hij ook CB. Zou echt een zieke kaart zijn
Was te verwachten.quote:Op zondag 8 september 2013 13:21 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt geen fuck van dus?
Bij iedere zombiefilm veranderen ze na een beet in zombiesquote:Op zondag 8 september 2013 13:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bij The Last of Us veranderden ze ook na een beet in zombies, het leek naar mijn idee iets teveel op elkaar.Ook dat einde leek verdacht veel op elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke is het beste of een heel eredivsie/nederland teamIk beuk jullie allemaal in elkaar.
Schwaab en Bungert zijn niet meer non-shinyquote:Op zondag 8 september 2013 13:48 schreef Djeetje het volgende:
dit team kwam ik tegen op futhead: http://www.futhead.com/14/squads/67720/
ziet er wel goed uit
quote:Op zondag 8 september 2013 13:51 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb een paar opties voor een eerste teamAls je dat eerste team maakt zou ik Perea LCB zetten en Olave RCBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke is het beste of een heel eredivsie/nederland teamAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |