quote:
Was ook meer bedoeld om een beetje lullig te doen om niks.quote:Op zondag 8 september 2013 13:17 schreef Reemi het volgende:
[..]Leuk plaatje.
Maar Kang Soo lijkt me wel een baas eigenlijk.
Newcastle United, hebben echt een leuk team met enkele toppers die je voor veel geld kunt verkopen.quote:
Dit jaar was hij al echt heerlijk goed met zijn 4* skills die hij in 14 ook weer heeftquote:Op zondag 8 september 2013 13:17 schreef Reemi het volgende:
[..]Leuk plaatje.
Maar Kang Soo lijkt me wel een baas eigenlijk.
Gelukkig doe je wel vaker lullig om niks. Ik had al een team bedacht met Zicu en Koumas (http://www.futhead.com/14/players/710/jason-koumas/) maar dat leek niet echt op een goed team.quote:Op zondag 8 september 2013 13:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Was ook meer bedoeld om een beetje lullig te doen om niks.
Hij heeft inderdaad zieke stats. 90 pace, 72 heading, 4* skills en dan high/low workrates.
Wel de beste speler uit mijn Koreanenteam jaquote:Op zondag 8 september 2013 13:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit jaar was hij al echt heerlijk goed met zijn 4* skills die hij in 14 ook weer heeft![]()
Bij mij scoorde hij bijna alles.
Vrij hypocriet inderdaad.quote:Op zondag 8 september 2013 13:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]dat jij dit plaatje durft te posten
Zat ook aan zoiets te denken of Evertonquote:Op zondag 8 september 2013 13:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Newcastle United, hebben echt een leuk team met enkele toppers die je voor veel geld kunt verkopen.
Dan had je Seol zeker nietquote:Op zondag 8 september 2013 13:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wel de beste speler uit mijn Koreanenteam ja
Heb je hem verteld over zijn zieke stats op FIFA?quote:Op zondag 8 september 2013 13:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
Gisteren naast Roy Beerens zitten blackjacken.
Nee, wou alleen vertellen dat hij blackjack speelt zoals zijn crosses zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 13:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heb je hem verteld over zijn zieke stats op FIFA?![]()
Blackjacken met andere mensenquote:Op zondag 8 september 2013 13:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
Gisteren naast Roy Beerens zitten blackjacken.
quote:Op zondag 8 september 2013 13:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee, wou alleen vertellen dat hij blackjack speelt zoals zijn crosses zijn.
Konko slecht.
Yanga M'biwa, Tiote, Ben Arfa, Pappis Cisse, Cabaye, Santon, Debuchy, Krul.quote:Op zondag 8 september 2013 13:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zat ook aan zoiets te denken of Everton
Hij kwam een paar handen erbij zitten.quote:Op zondag 8 september 2013 13:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Blackjacken met andere mensenzit liever alleen aan een minimum 50 euro tafel dan geld verneuken door mongolen en hun keuzes.
quote:Op zondag 8 september 2013 13:27 schreef Djeetje het volgende:
ik wil een 433 met Jobson en Ronaldo
Maar het lukt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |