Geef tzt nog even een seintje. Denk dat M er tegen die tijd wel uit gegroeid is.quote:Op zondag 8 september 2013 13:04 schreef Phaidra het volgende:.
Ik kwam erachter dat ik wel nog lange mouwen rompers in 86/92 kan gebruiken, maar dat heeft niet zo heel veel haast (denk dat ik die richting december nodig heb). Maar mocht je die ook nog kwijt willen, mag je aan me denken (anderen uiteraard ook).
indien niet hier gevonden... ik had ze laatst nog zien hangen bij de hema hier in zevenbergen.. wellicht ook in andere fillialenquote:Op zondag 8 september 2013 15:40 schreef happyme28 het volgende:
Iemand toevallig nog zwembroeken mt 98/104 voor een jongetje op korte termijn? Vandaag in de stad geweest maar gewoon nergens meer te krijgen. We gaan zaterdag op vakantie dus enige spoed haha.
Ik heb het in 2 filialen gevraagd en beiden niets :-( ik blijf nog wel zoeken hoor, maar wie weet heeft hier nog iemand wat liggen.quote:Op zondag 8 september 2013 18:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
indien niet hier gevonden... ik had ze laatst nog zien hangen bij de hema hier in zevenbergen.. wellicht ook in andere fillialen
Ik zal straks thuis even kijken, hebben een boel zwembroekjes gekregen die Bob nog lang niet aan kan. Zal ff kijken wat de maten zijnquote:Op zondag 8 september 2013 15:40 schreef happyme28 het volgende:
Iemand toevallig nog zwembroeken mt 98/104 voor een jongetje op korte termijn? Vandaag in de stad geweest maar gewoon nergens meer te krijgen. We gaan zaterdag op vakantie dus enige spoed haha.
Mag ik het merkloze roze stippenjurkje en het pakje met de appel?quote:Op zondag 8 september 2013 20:01 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik heb nog wat kleding op de foto gezet, verschillende maten/seizoenen door elkaar:
http://s1171.photobucket.(...)brary/?sort=3&page=1
Ik doe niet aan strijken
Zekerquote:Op zondag 8 september 2013 20:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mag ik het merkloze roze stippenjurkje en het pakje met de appel?
quote:Op zondag 8 september 2013 20:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Zeker. Stippenjurkje is nog van Zoë's S. geweest
En de rest is er ook nog. PM je me anders even?
Ben benieuwd of we nu weer hetzelfde uitgezocht hebben... en of ik eerder wasquote:
Oh damn, jij weer.....quote:Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we nu weer hetzelfde uitgezocht hebben... en of ik eerder was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Troeta: alleen maat 80. 86 was al verkocht of draagt mijn oudste nog:quote:Op zondag 8 september 2013 20:09 schreef Troeta het volgende:
Heeft iemand nog iets leuks in maat 80 of 86 voor meisjes?
Zoek niks speciaals, gewoon ff snuffelen:D
Zag net wat op de zeeman site ?quote:Op zondag 8 september 2013 15:40 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind hier ook nog 4 stuks isi mini rompers, 86/92 maar valt misschien als een 86. 2 met lange mouw en 2 zonder mouwen.quote:Op zondag 8 september 2013 13:04 schreef Phaidra het volgende:
Asy, bedankt voor je aanbod in het vorige topic (mobiel kan ik niet quoten), maar ik denk dat ik inmiddels voorzien ben.
Ik kwam erachter dat ik wel nog lange mouwen rompers in 86/92 kan gebruiken, maar dat heeft niet zo heel veel haast (denk dat ik die richting december nodig heb). Maar mocht je die ook nog kwijt willen, mag je aan me denken (anderen uiteraard ook).
Als je je adres geeft doe ik er vandaag nog eentje op de post!quote:Op zondag 8 september 2013 15:40 schreef happyme28 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En (niet mijn plaatjes) maar ik heb nog een Ikea speelkleed en een Tiny Love mobiel voor aan de maxi cosi. 5 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Cathmar op 10-09-2013 19:38:21 ]Met een meidenkwartet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan heb ik nog dit schattige vestje van The Dutch Design Bakery, maat 74:
Hij mag weg voor 8 euro excl. verzenden, ophalen mag uiteraard ook.
Details:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heb ik nog wat winterjassen van mijn nichtje die ik niet 'Saarish' vind, die mogen dus ook weg.
Name-It, maat 98. Lang niet zo glimmend dan op de twee eerste foto's lijkt.
12,50 euro excl. verzenden
Deze is realistischer qua kleur/glim:
Prenatal, maat 98. Ophanglusje en lusje aan de achterkant van de jas zijn aan 1 kant losgeraakt. Is makkelijk te herstellen. Jas is ietsje donkerder dan ie lijkt op de foto's.
9 euro ex. verzenden.
Details:
Reacties liefst via PM!
quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:59 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook wel des Elises! Welke maat heeft ze nu Son?
quote:Op maandag 9 september 2013 21:19 schreef mousemicky het volgende:
Iemand nog op zoek naar zwangerschapskleding maat s/m? Ik so, dan kan ik weer wat foto's maken.
Ok, here we goquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rokje mt. M (nep-rits zit aan de achterkant)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Esprit, legergroene top. Nooit gedragen, want te groot gekocht (mt. M)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broeken heb ik over een week of 4 denk ik weer terug, die heeft een vriendin geleend. Die zijn mt 29, lengte 30, dus als er tzt interesse in is hoor ik dat graag(via PM graag)
![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:57 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Gewoon niet zoveel eten geven dan kan ie wel ff. Saar is ook echt een smurf
.
idd!
Geen eten is geen optie hoor, tis een kleine afvalbak!![]()
Niemand?quote:Op zondag 8 september 2013 22:30 schreef Kyara het volgende:
Gezocht:
Dit H&M jurkje in maat 68. Andere kleur mag ook
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
mijn positie kleding nog maar eens
http://link.marktplaats.nl/696445233
daarnaast heb ik ook nog een witte miss etam spijkerbroek, 1 x gedragen. Zit heel fijn..maar ik en wit is geen match![]()
![]()
thanx voor de tip, ga donderdag even kijkenquote:Op woensdag 11 september 2013 08:50 schreef LadyBlack het volgende:
Kyara, bij de wibra zag ik superleuke jurkjes in 2 kleuren!![]()
![]()
la la la leur... ik kom nog een keer de boel neerplempen..
Fijne pyjama maat 86/92
Kan dus voor ene jongen of meisje...
Gevoerde broekje... Heel fijn ding!
Maat 92 maar kan al eerder door omvouwknoopjes (Dus maat 86/92)
Bollerootjes maat 92
Uber leuk giletje... maarhaat giletjes dus helaas bleef hij toch maar weer in de kast haha
Maat 98
Bende rompers 98/104 lange mouw van Hema.... die met een bloemetje zijn al weg
Jurkje z8 maat 74... kan langer als tuniekje mee..
En de rest staat hier:
De rest
Oh en niet op de foto...
Klittenband schoentjes maat 24/25
[ Bericht 3% gewijzigd door Lamb29 op 11-09-2013 14:42:28 ]We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
Hmm ja, zou kunnen dat ik nog wel wat heb liggen in 90. Maar alles wel mouwloos, weet niet of jullie dat willen?![]()
Ik zoek idd met mouw, ik heb een enorme koukleumquote:Op woensdag 11 september 2013 21:06 schreef Fannetje het volgende:
Hmm ja, zou kunnen dat ik nog wel wat heb liggen in 90. Maar alles wel mouwloos, weet niet of jullie dat willen?![]()
Ik Heb nog slaapzakken, met mouwen, in maat 86-104. 2 met auto's, volgens mij ook nog een witte, en misschien nog wel meer. Wie wil laat maar weten.wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver![]()
Ik heb nog een lief! Jas van vorige winter te koop in 86, poezebeest.
Een witte hema slaapzak heb ik ook nog, met mouwen 86-104![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:54 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik kijk vanavond even bij thuiskomst!![]()
![]()
Heb je een foto?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:45 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb nog een lief! Jas van vorige winter te koop in 86, poezebeest.
Een witte hema slaapzak heb ik ook nog, met mouwen 86-104![]()
Jas is weg!quote:Op zondag 8 september 2013 21:41 schreef marel88 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook weer spulletjes in de aanbieding, hier:
http://www.mijnalbum.nl/Album=QJXNVY86
Met o.a.:
Jasje maat 62
Blousje maat 86
En nog meer. Er komt nog meer bij!![]()
iemand interesse in kidscasepakjes (jongens, kleine maatjes)
-positiespul 36/38 en wat 40 dat geen positie is maar wel zo gedragen kan worden,
-bellybelts/ broekvergroters meer dan briljant
-bijna compleet kraampakket.
-schoentjes jongens 23 en 24
zijn toffe gympen
en octo en kyara! mag ik nog even jullie gegevens?
![]()
Ik zit me toch moed te verzamelen... Er liggen hier echt manden en zakken vol kleding van mijn kindjes en die van mijn zusjes (3 meiden en 3 jongens in totaal). Met meisjeskleding t/m maat 74 en jongenskleding t/m maat 86. Wij moeten echt minder kopen. Ik ga het de komende tijd uitzoeken en er pakketjes van maken. Per stuk is echt geen doen.
Is er hier nog behoefte aan specifieke dingen? Dan kan ik die er nog tussenuit pikken.![]()
Mijn muppet kan nog toffe longsleeves/ truitjes en bloesjes e.d. gebruiken in 74 of 80 en winterjasjes/ -pakken hebben ook mijn interesse. (ik vind die roze net wat te roze)
![]()
meisjesdingen tot 74quote:Op donderdag 12 september 2013 09:50 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zit me toch moed te verzamelen... Er liggen hier echt manden en zakken vol kleding van mijn kindjes en die van mijn zusjes (3 meiden en 3 jongens in totaal). Met meisjeskleding t/m maat 74 en jongenskleding t/m maat 86. Wij moeten echt minder kopen. Ik ga het de komende tijd uitzoeken en er pakketjes van maken. Per stuk is echt geen doen.
Is er hier nog behoefte aan specifieke dingen? Dan kan ik die er nog tussenuit pikken.ook jumpsuitjes?ik zoek iig truitjes, broekjes zat
![]()
Jumpsuits en strikmutsjes voor een jongetje vanaf maat 62, als dat ertussen zit.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:50 schreef twentemeisje het volgende:
Is er hier nog behoefte aan specifieke dingen? Dan kan ik die er nog tussenuit pikken.![]()
![]()
TM, ik kan ook jumpsuits gebruiken, vanaf maat 68!
En ik ben op zoek naar een leuk skipak, in maat 74 (of zou ik dan te hard van stapel lopen? E is nu 65 cm)![]()
Jongenskleding (winter) in 80-86 kan altijdquote:Op donderdag 12 september 2013 09:50 schreef twentemeisje het volgende:
![]()
Ik ga een lijstje maken met jullie verzoeknummers!
Quote me even als je me hierna nog wat vraagt voor op het lijstje :-). Dat scheelt zoeken.![]()
Vanaf maat 62 heb ik interesse!quote:Op donderdag 12 september 2013 10:09 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moet ook nog van wat jommesspul af![]()
Ik zoek smalle broekjes mt 74, alles zwabbert hier om meneers kont heen. Jumpsuits zitten prima, die van Smafolk en Katvig dan.![]()
Meisjes mt 74: maillots, warm vest, kniekousen. En als er toevallig nog een verdwaalde 80 tussen zit ben ik nog in voor jurkjes, jassen etc.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:12 schreef twentemeisje het volgende:
Quote me even als je me hierna nog wat vraagt voor op het lijstje :-). Dat scheelt zoeken.Met een meidenkwartet![]()
oke:quote:Op donderdag 12 september 2013 10:12 schreef twentemeisje het volgende:
Quote me even als je me hierna nog wat vraagt voor op het lijstje :-). Dat scheelt zoeken.
jumpsuitjes
truitjes/vestjes lange mouw
maillotjes
62 62/68 of 68
74 alleen jumpsuitjes evt![]()
![]()
Ohja, een longshot, maar: kniekousen of beenwarmers voor een jongetje!quote:Op donderdag 12 september 2013 10:12 schreef twentemeisje het volgende:
Quote me even als je me hierna nog wat vraagt voor op het lijstje :-). Dat scheelt zoeken.![]()
Ja hai!quote:Op donderdag 12 september 2013 10:09 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moet ook nog van wat jommesspul afMaar niet meteen de zolder oprennen, eerst rustig en uitgebreid knuffelen met je mooie meiske hoor!
![]()
![]()
Longsleeves & truien/vestjes maat 86quote:Op donderdag 12 september 2013 09:50 schreef twentemeisje het volgende:
Is er hier nog behoefte aan specifieke dingen? Dan kan ik die er nog tussenuit pikken.
Jumpsuits 86
Winterbroeken 80-86
Warme sokken![]()
Ik heb nog deze liggen:quote:Op woensdag 11 september 2013 21:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
Even een vraag hier.
Heeft er iemand meisjeszomerslaapzakken in maat 90 of 86/104 die weg mogen?![]()
![]()
Jongens maat 86.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:50 schreef twentemeisje het volgende:
Die heb ik nog wel liggenquote:Op donderdag 12 september 2013 10:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ohja, een longshot, maar: kniekousen of beenwarmers voor een jongetje!
Welke maat sokken zoek je bij benadering?![]()
De sokken die passen bij een kind dat in maat 62 zit, kun je daar iets mee?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel liggen
Welke maat sokken zoek je bij benadering?
Edit: Maak daar maar 62/68 van. Hij heeft grote voeten!![]()
Als er wat dubbel spul tussen zit (zelfde model andere kleur oid) denk dan vooral aan mij (vanaf maat 68).quote:Op donderdag 12 september 2013 09:50 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb nog wat meidenspul liggen...
Deze schoenen mt 26, als nieuw!
http://www.dolcis.nl/kind(...)raciet-roze-03483844
Nike gympen mt 22,5
Leggings mt 98
Warm gevoerde regenjas, mt 98-104 ( linker)
Skibroek mt 98
Graag een Pm, prijs komen we wel uit !![]()
Vast welquote:Op donderdag 12 september 2013 10:27 schreef L-E het volgende:
[..]
De sokken die passen bij een kind dat in maat 62 zit, kun je daar iets mee?
Edit: Maak daar maar 62/68 van. Hij heeft grote voeten!
Als Huubke straks wakker is, zal ik even door de sokkenmand gaan
Oh en winterjassen/skibroeken/jassen/pakken: ik moet dan even de zolder op om te kijken wat ik nog heb liggen en wat Huubke niet meer past.
Maar ik heb minimaal een unisex winterpak maat 68 en een lichtblauwe unisex skibroek maat 74 waar hij niet meer in gaat passen...![]()
En nog een shitload aan jongensspul mt 62-68
Jumpsuits mt 62-68
Feetje pakje, driedelig, jas nooit gedragen, mt 62-68
Me too pakje links mt 62, joggingpak nieuw mt 68
Truitjes mt 62
Rode mt 62, andere mt 68
Xs feet vestje nieuw mt 68, z8 mt 68
Broekjes mt 62
Setje staat in mt 68 maar valt kleiner, alleen gewassen, te klein gekocht
Hm broekjes mt 68
Als nieuwe sokjes mt 0-6 maanden
Ook hier een Pm graag, prijs komen we wel uit.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: