quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:33 schreef Vleermuisspin het volgende:
Wie zet mij even in de OP
VinedX (PSN)
quote:
In de OP gezet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:53 schreef Divje het volgende:
PSN: DivHH
Socialclub: DivjeHH
I wanna join the rampages
Toegevoegd.quote:
Aangepast.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:42 schreef Donderjagers het volgende:
Ik heb ff een nieuwe PSN aangemaakt. Ik kon namelijk geen PSN Store inkopen doen i.v.m activatie van m'n huidige account.
PSN: DonderjagerNL
Jij hebt GTA V toch al of niet? Zag gister een plaatje van GTA V met op een briefje jouw username.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:53 schreef -CRASH- het volgende:
Because i can... hehehehehe
Griffins Theft Auto V
[ afbeelding ]
Nope... hij zette er extra mijn usernaam bijquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:22 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Jij hebt GTA V toch al of niet? Zag gister een plaatje van GTA V met op een briefje jouw username.
quote:
Toegevoegd.quote:
Één grote wereld met 16 man.quote:Op zondag 15 september 2013 04:25 schreef TigerXtrm het volgende:
Even voor mijn beeldvorming. Is dit nou één grote MMO achtige wereld waar je iedereen random kan tegenkomen of zit je ouderwets met 16 man in een game en is het eigenlijk niet zo veel boeiend?
Raar, ik zal ze even een DM gooien en de OP aanpassen als ze wat terug sturen.quote:Op zondag 15 september 2013 03:35 schreef OMG het volgende:
Zojuist de lijst in de OP afgegaan en iedereen in de XBL lijst geprobeerd toe te voegen.
De volgende lukten niet:
JetzNL (GeenInspiratie)
SHERLOCK | VIGILANTE (SherlockHolmes)
ElTanque040 (LosBuenosMuchachos)
NL Bale | 11 | (Tassendief)
| Leo Krupps | (LeoKrupps)
DerGunther (Pleasureman_Gunther)
Geen idee waarom ik deze niet krijg toegevoegd; zowel typen via de Xbox app op m'n telefoon als copy + pasten via m'n tablet geeft "gamertag not found". En die van SherlockHolmes is te lang, want die wordt afgekapt na "vig".
Kan het 1 of andere profile instelling zijn?
Voor de rest waar het wel werkte; ik ben die avatar met die lelijke broek.
Tijd om je te gaan verdiepen in de telefoon wereldquote:Op zondag 15 september 2013 18:17 schreef BaajGuardian het volgende:
Weet iemand hier of je ook het spel kunt spelen zonder je mobiele telefoon (in het spel dus he) te gebruiken? Ik snap die dingen uberhaupt al niet dus geen zin zoiets in het spel te moeten hanteren om verder te komen, liefst zet ik het in de opties uit als dat kan.
Verder kan ik niet wachten op dit spel, nog 2 daagjes
doe ff niet zo lame, ik stel een serieuze vraag, in gta4 kon je dat ding ook uitzetten.quote:Op zondag 15 september 2013 18:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Tijd om je te gaan verdiepen in de telefoon wereld
Ik denk dat je je maar beter als je GTA hebt in die telefoon moet gaat verdiepen. ;Yquote:Op zondag 15 september 2013 18:17 schreef BaajGuardian het volgende:
Weet iemand hier of je ook het spel kunt spelen zonder je mobiele telefoon (in het spel dus he) te gebruiken? Ik snap die dingen uberhaupt al niet dus geen zin zoiets in het spel te moeten hanteren om verder te komen, liefst zet ik het in de opties uit als dat kan.
Verder kan ik niet wachten op dit spel, nog 2 daagjes
Toegevoegd.quote:Op zondag 15 september 2013 18:24 schreef waspoedertje het volgende:
Psn : waspoeder
Social : waspoeder
Fok : waspoedertje
Ik ga dinsdag precies op vakantie
Gewoon doen zo leer je de telefoon kennen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
doe ff niet zo lame, ik stel een serieuze vraag, in gta4 kon je dat ding ook uitzetten.
Geen behoefte aan.quote:Op zondag 15 september 2013 19:23 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Gewoon doen zo leer je de telefoon kennen.
quote:
Om 1 of andere reden linkte hij nu in 1 keer wel mijn xbox account.quote:Op maandag 16 september 2013 07:51 schreef dekkered het volgende:
Xbox: l3vines
Social: l3vines
Fok:dekkered
Alleen nog steeds problemen met linken van Xbox acc aan social
Ben ik nu aan 't doen bradda.quote:Op maandag 16 september 2013 12:30 schreef Giester het volgende:
Roemeen G, update de OP met deze boyz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |