Zodra GTA Online opent kunnen we met zijn allen de wereld onveilig maken en vechten tegen andere gangs enzo.quote:
nou dan niet johquote:Op donderdag 12 september 2013 21:11 schreef JessedeK het volgende:
nieuwe crew emblem gemaakt, ga m alleen niet publiceren
Ik zou wel willen maar dat is tegen de laatste fok regelsquote:
Doe maar, op RSC hebben de mods toch niks te zeggen. De eerste beste mod die wat zegt over onze emblem op RSC wordt serieus voor alles uitgescholden door mij want dan gaat het echt te ver als we nog zelfs op een andere site geen emblem mogen hebben die niet in de smaak van de mods valt.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:55 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar dat is tegen de laatste fok regels
Toegevoegd.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:21 schreef rickyszz het volgende:
Social club: AevuS_
PSN: Ricky96-nl
Perfect!quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:43 schreef Koopsie het volgende:
[ afbeelding ]
Moet hem nog perfectioneren
quote:
Toegevoegd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:18 schreef WooZ het volgende:
Heb net een request gestuurd
Nick: Drs222 (PS3)
Dinsdagochtend even afhalen
Doe hem als emblem zo. Kom ik op RSC, zie ik dat ik 12 mensen moet accepteren voor de crew.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:19 schreef Koopsie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is hem geworden
Ik moet ook nog echt zo veel mensen toe voegen op PSN, bijna de hele lijst gewoon...quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:05 schreef OMG het volgende:
Ik zal van het weekend eens de XBL lijst in de OP afgaan en iedereen een friend request versturen.
Afgezien dat ik me aangemeld heb bij de crew, heb ik nog niemand als "friend" toegevoegd, maar omgekeerd ook niet. En ik gok dat GTA 5 en RSC nou niet zo intelligent zijn dat dit allemaal in game aan elkaar wordt geknoopt.
Dus mensen met een 360; mocht je op een raar tijdstip een friend request krijgen, dan ben ik het.
Ook als waarschuwing; ik zit met een tijdverschil van 6 uur, dus doordeweeks zul je me doorgaans niet eerder dan middernacht Nederlandse tijd zien verschijnen wat GTA Online betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |