Ik heb een code gekregen, die onbeperkt geldig blijft. Daarmee kan ik elke foto bestellen die ik wil. Topprijs!quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:23 schreef Pizza_Boom het volgende:
Mag je zelf kiezen wat voor canvas je krijgt, of krijg je een canvas van je eigen foto die wint?
Het zijn dezelfde regels als de vorige keer:quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:08 schreef Ireth het volgende:
Mocht archief nu wel of niet? Bij de zomerwedstrijd mocht het niet, maar weet niet of daar inmiddels iets in is gewijzigd.
En wordt omzetten naar z/w dmv fotosoep toegestaan trouwens?
Ik ga het overleggen voor jequote:Op zondag 8 september 2013 07:57 schreef SunChaser het volgende:
Ik zal er dit keer niet te lang op ingaan ( de regels) maar dit
Probeer fotobewerkingen zoveel mogelijk te beperken, dit is een fotowedstrijd, geen Photoshop-wedstrijd. Levels, crops e.d. zijn uiteraard geen enkel probleem, bewerkingen die daadwerkelijk het karakter van de foto aantasten zijn dat wel.
staat wel haaks op het thema natuurlijk. Want een foto zwartwit maken tast het karakter van een foto natuurlijk wel degelijk aan.
Verder zou ik graag van te voren willen weten of het is toegestaan om objecten in een zw foto te kleuren of vice versa.
Tnxquote:
quote:Op zondag 8 september 2013 13:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Tnx
Mijn tip, delete deze regel. Bewerken maakt een foto echt niet per definitie beter, en zal niet per se automatisch meer stemmen krijgen.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:03 schreef Puala het volgende:
De input van de vorige maand word op dit moment nog bekeken en in de volgende editie meegenomen. Deze maand gaan we nog even van start in dezelfde setting als vorige maand
Maar het blijft een feit dat juist ZW heel veel foto bewerken is en de foto ook aantast.quote:
Ik heb nog geen antwoord voor je, anders had je deze al ontvangen.quote:Op maandag 9 september 2013 08:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar het blijft een feit dat juist ZW heel veel foto bewerken is en de foto ook aantast.
En weet je al of we een foto zw mogen maken maar een blikje cola bv rood mogen laten? Of dat we in een kleurenfoto alleen de mensen ZW mogen maken?
Andere vraag, je foto moet vanaf 7 sept gemaakt zijn? Of vanaf 1?quote:Op maandag 9 september 2013 08:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb nog geen antwoord voor je, anders had je deze al ontvangen.
Vanaf de openingstijd van dit topic.quote:Op maandag 9 september 2013 09:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Andere vraag, je foto moet vanaf 7 sept gemaakt zijn? Of vanaf 1?
Met andere woorden, het is niet verboden het te doen. Dat moest ik even weten, dank je wel.quote:Op maandag 9 september 2013 09:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Vanaf de openingstijd van dit topic.
En mbt tot je eerdere vraag:
Het onderwerp zegt niet dat een foto zwart wit moet zijn maar dat het onderwerp zwart wit is. Dus je kunt ook best een kleuren foto maken met focus op een zwart wit onderwerp. Of een zebra in het gele gras, etc. Nabewerken en photoshoppen is ook geen probleem. We willen alleen geen composities of foto's waarin belangrijke onderdelen zijn toegevoegd of verwijderd.
Wanneer nietquote:Op maandag 9 september 2013 09:37 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik een inspiratiebron?
Laten we het dan zo neerzetten, kleurbalans / Z/W mag. Superman, en andere activiteiten die niet in de foto gebeuren niet. Opgelost.quote:Op maandag 9 september 2013 09:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Met andere woorden, het is niet verboden het te doen. Dat moest ik even weten, dank je wel.
Kijk, dat is al heel wat duidelijker. Laten we het voor de rest deze maand niet moeilijker maken maar dit is duidelijk waar de grens ligt. Tnx.quote:Op maandag 9 september 2013 11:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Laten we het dan zo neerzetten, kleurbalans / Z/W mag. Superman, en andere activiteiten die niet in de foto gebeuren niet. Opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |