SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je een kopje kleiner wordt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[ afbeelding ]
Julis valt mij aan. Help
Ughh.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[ afbeelding ]
Julis valt mij aan. Help
Ben je weer bezig.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[ afbeelding ]
Julis valt mij aan. Help
Ga maar slijmen bij de dames.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een kopje kleiner wordt.
huhuhuhuquote:
Ik schijn een player te zijn, ik hoef niet te slijmen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ga maar slijmen bij de dames.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik schijn een player te zijn, ik hoef niet te slijmen.
Rapist aka Maffia boss 1940 glasses.quote:
Draag hem bij de volgende meet, zo sexy.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Rapist aka Maffia boss 1940 glasses.
Als mijn lenzen uitdrogen (later op de avond) doe ik ze wel opquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Draag hem bij de volgende meet, zo sexy.
http://en.wiktionary.org/wiki/kalabalik.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet je dat ze het woordje 'kalabalik' in Zweden ook kennen?
/randomfact
Welke lenzen gebruik jij?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als mijn lenzen uitdrogen (later op de avond) doe ik ze wel op
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Bu ne kalabalik" klinkt als "gulu gulu".
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]Hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer iedereen weg is? Afgesproken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als mijn lenzen uitdrogen (later op de avond) doe ik ze wel op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |