Ja, ik heb wel interesse in beidequote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:32 schreef sureido het volgende:
Ik ben in de meivakantie in Miami, wil je soms Miami beach zand? En in de zomer in Lloret, maar dat is niet echt zand.. Meer kiezeltjes. Ook interesse?
Pm gestuurd!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:49 schreef robsssss het volgende:
Ik heb Filipijns zand voor als je wilt, ben zojuist terug gekomen en had dit topic eens voorbij zien komen. Zand van 'The Hundred Islands' en 'Britania Islands'. Stuur me even een PM als je het wilt hebben.
Haha, ik wist helemaal niet dat die regel bestond. Prima, dankjewel! ^_^quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:47 schreef robsssss het volgende:
Ik heb nog geen 10 reacties geplaatst op het forum en ben niet bevoegd om een PM terug te sturen. Ik zal het zand een deze dagen opsturen
Zou je misschien wat van dat zand (wat daar schijnbaar blijkt te liggenquote:Op maandag 3 februari 2014 11:30 schreef Tjepper078 het volgende:
Ik zit over een week in Qatar! Daar schijnt ook wat zand te liggen...
Uiteraard! Ik blijf er wel een maand zitten ivm werk, maar ik zal wat voor je meenemen!quote:Op maandag 3 februari 2014 14:05 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Zou je misschien wat van dat zand (wat daar schijnbaar blijkt te liggen) voor me mee kunnen nemen?
Top, thanks!quote:Op maandag 3 februari 2014 14:46 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Uiteraard! Ik blijf er wel een maand zitten ivm werk, maar ik zal wat voor je meenemen!
Nee, Zweden nog niets!quote:
Ook beiden niet!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:15 schreef Blik het volgende:
Krugerpark, Zuid-Afrika al in je collectie? Of Kaapstad?
Als ik eraan denk wil ik wel wat meenemen als ik er ben in april
PM gestuurdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:04 schreef Zjakkie het volgende:
Ik heb nog wat zand uit Australië. PM me je adres maar.
Ik zal m'n best doen, maar waarschijnlijk vergeet ik het net zo hard als jijquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:56 schreef MaJo het volgende:
Tvp zodat ik in augustus eraan denk om zand voor je mee te nemen uit de VS. Ik zie dat je Las Vegas, LA en San Francisco al hebt maar ga ook naar Arizona en Utah en denk dat daar wel wat interessants voor je te vinden is. Als je me er in augustus aan herinnert neem ik wat voor je mee!
Alvast bedankt!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:13 schreef Bloessem het volgende:
Waarschijnlijk ga ik deze zomer naar Griekenland dus ik kan daar vast wel wat van mee nemen
Nee, alleen zandquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ben nu in praag, maar geen strand, spaar je ook aarde? Vlieg morgen terug kan nog wel een handje uit een parkje graaien?
Ik stuur je een PM!quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik heb misschien wel wat leuks voor je! Ik heb van dat rode zand dat bij de Grand Canyon ligt. Ik heb er een redeiljk groot buisje van dus zou wel wat kunnen missen. DM maar even bij interesse, dan kijken we wel verder
Nog steeds nat van de overstroming?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:50 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ik zal m'n best doen, maar waarschijnlijk vergeet ik het net zo hard als jij
[..]
Alvast bedankt!![]()
Ik heb gister zand uit de filippijnen van robsss gekregen. Het ligt nu nog even te drogen, maar wanneer het in een flesje zit, zal ik even foto's neerzetten
Nee, nog niet!quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:45 schreef liesje1979 het volgende:
Maar had je Praag al wel? Anders heb ik zand voor je van de oever van de Moldau.
Jaaa, ik heb 'm! Dankjewel!quote:
Ja tof! Thanks!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:20 schreef MXgooner het volgende:
Zit over 3 weekjes in Punta Cana, Domincaanse Republiek. Het zand schijnt daar nogal wit te zijn! Hoop dat ik er aan denk als ik daar helemaal in de vakantiesfeer zit, maar anders breng ik het voor je mee! Toch wel een gave verzameling overigens, hoe ben je hier bij gekomen?
Mooi, niet beschadigd? En was het genoeg om zo'n potje te vullen?quote:Op zondag 9 februari 2014 01:35 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Jaaa, ik heb 'm! Dankjewel!Het is echt heel mooi rood, fijn zand ^^
Zal binnenkort even een foto plaatsen
Het zandmonster wat ik hier pak kan al compleet anders zijn dan 500 meter verderop. Of 30 meter dieper.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:45 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Egypte, Hawaii, Portugal, Spanje, Finland, Fuertaventura, Turkije, Polen, Cuba, Nederland en vast meer die ik vergeetMaar per land kan het zand ook verschillen, dus ik ben ook geinteresseerd in landen die ik al heb.
[..]
Aan de onderkant zijn ze genummerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |